perjantai 1. heinäkuuta 2016

~Tahroja sun sielussa~

~Jos ei ois rahaa vuokraan,
voisaan viedä pullot kauppaan,
pidäthän mua kädestä vielä syyskuisina öinä~
-Ellinoora - Rakkauden kesä-

Mooi!
Enää vaivaiset pari päivää meitsillä alkaa kesätyöt. Mua jännittää aivan tajuttomasti ja epäilen jo nyt, että sunnuntai-maanantai välisenä yönä tulee nukuttua jännityksen ja pelon sekaisten tunteiden kanssa erittäin vähän. Mä uskon, että heinäkuusta tulee tosi jees siellä töissä! Mutta todella outoa mennä töihin, koska 1. en ole aiemmin ollut töissä missään paitsi TET:eissä 2. Niistä TET kokemuksistakin on jo vierinyt melkein kaksi vuotta. Toivottavasti menee hyvin ja säätkin olisivat hyvät niin ei tarvisi missään hirveissä sadevaruste kerroksissa kiereiä töihin. 
Tämän päivän postauksen aiheena on kesän aamurutiini Millan tyylillä. Mä tein viimeksi tälläisen aamurutiini postauksen viime kesänä? No mikään tuskin on muuttunut, mutta ainahan voi päivitellä tällälailla vuoden välein.
Aloitetaas...

- Normaalisti herään siis kesälomalla ihan päivästä riippuen. Tänään tai no eilen yritin saada itseäni tottumaan vähän heräämiseen niin laitoin herätyksen jo 11:00 soimaan. Muuten normaalisti saatan nukkua 12-14.

- No yleensä alan heti kuuntelemaan musiikkia, koska muuten en pysy millään hereillä! Se musiikin kuuntelu saattaa kestää monia tunteja ja samalla selaan yleensä sometkin läpi.

- Sitten nousen ja käppäilen vessaan!

- Mun päivä ei voi alkaa ennen kuin olen harjannut hiukset! En pysty edes pesemään kasvojani ennen hiusten harjaamista. Tässä vaiheessa laitan ne yleensä sitten kiinni siihen asti, että olen saanut meikkaamisen valmiiksi.

- Pesen eka kasvot ihan pelkästään vedellä ja sitten käytän kasvovetenä tätä syväpuhdistavaa kasvovettä Sebamed:ltä. En tiedä onks hyvä laittaa syväpuhdistavaa kasvovettä kasvoihin heti aamulla? mutta mulla ei ainakaan ole mitään mullistavaa tapahtunut sen takia.

- Jos kasvot tuntuu kuivilta niin sitten rasvaan ne tällä kasvorasvalla, jonka olen todennut todella hyväksi. Mutta en käytä kumminkaan joka päivä näin kesäisin, koska tää ei jätä mattaista pintaa kasvojen iholle ja on ehkä enemmän mulla ainakin käytössä talvisin.

- Sitten pesen hampaat.

 - Vessasta käppäilen keittiöön ja yleensä herään sen verran myöhään, että jätän aamiaisen välistä ja syön suoraan lounaan. Joten sen takia "aamuisin" juon vain yhden mukillisen Coka Colaa. Tämä on toinen juttu hiusten harjauksen lisäksi, jota en voi jättää yhtenäkään aamuna väliin, koska muuten en jotenkaan herää ollenkaan koko päivänä. Joten Coka Colaa Millalle joka aamu (En sitten tiedä jatkuuko tämä tapa, kun koulu alkaa)

 - Sitten joko nostan lattialta päiväpeittoni tai olkkarista kannan omaan huoneeseeni, jonka jälkeen tietenkin petaan sänkyni! 

 - Ennen, kun alan vaihtamaan vaatteita tai meikkaamaan niin avaan koneen. Laitan joko pyörimään jonkun Youtube videon, Spotifystä jonkun soittolistan tai selaan kaikki blogilistani blogit läpi.

 - Sitten yleensä vaihdan vaatteet...
| Paita - Seppälä |
| Shortsit - H&M |

| Farkkutakki - Gina tricot |
| Toppi - Bikbok |
| Farkut - Bikbok |

- Sitten vasta kaiken häsäämisen jälkeen alan meikkaamaan. Yleensä kesäisin mun meikkiin ei kuulu pohja ollenkaan. Eli näistä tuotteista en laita tuota primeriä, puuteria tai poskipunaa! Mutta niinä harvoina päivinä jolloin en anna ihoni hengittää niin laitan kaikkia näitä tuotteita. Ja tuosta sinisestä rajauskynästä on tullut ihan mun tavaramerkki! Rakastan!

- Sitten yleensä meitsi laittaa vain enää hajuvettä ja on valmis lähtemään eli yleensä joka päivä mä olen lähtemässä siinä jossain vaiheessa jonnekkin. Hyvin harvoin olen kokonaista päivää kotona, mutta eipä se minua sinäänsä haittaa, koska oon aina ollut sellainen joka rakastaa olla menossa. Kyllä ehkä joskus pitäisi taas hellittää ja ottaa ehkä aikaa ittelle ja olla vaan kotona. Mutta ehkä sitten nyt heinäkuussa, kun töiden jälkeen pääsee kotiin.

Tälläinen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte. Melkein kerkesin julkaista tämän vielä torstain puolella! Mutta meni 7 minuuttia yli, kun jäin tuijottamaan Ruotsin paratiisihotelli ohjelmaa, hups!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti