sunnuntai 4. syyskuuta 2016

~Vaik oltais veitsenterällä~

~Oon värisokee sun huulille,
ne hehkuu punasta.
Luulen et tiedän susta kaiken,
mutten tarpeeks~
-Ollie - Soita mua-

Mooi!
Tämän päivän postauksen aiheena on 20 kesän suosikki ostostani. Alunperin aattelin, että teen KAIKISTA mun kesän ostoksista postauksen. Kunnes tajusin, että liian pitkä ja työläs projekti. Tämä oli parempi vaihtoehto. Näihin 20 kyllä olisi kuulunut myös mun vanhojentanssimekko, mutta se ei ole mulla vieläkään konkreettisesti täällä kotona ja muutenkin haluan sen näkyvän täällä blogin puolella vasta helmikuussa 2017. 
Aloitetaas...



- T-paita - H&M - 14.99€ -




- Eyeliner - NYX - Sävy: Azure-blue - Anttila - 7.30€ -




- Eyeliner - NYX - Sävy: Sunrise blue - Sokos - 7.50€ -




- T-paita - Levi's - 27.00€ -




- Korvakorut - Sokos - 24.00€ -




- Kynsilakka - IsaDora - Sokos - 6.50€ -

- Pohjustaja - Baby Skin - Sävy: Warm Apricot - Sokos - 8.90€ -




- Vans-kengät - Vans - 70.00€ -




- Kangas housut - H&M - 14.99€ -



- Ruutupaita - Abercrombie & Fitch - Kirppis - 4€ -




- 3/4 hihainen paita - Hollister - Kirppis - 2€ -




- Huivi - Kirppis - 0.50€ -




- Sormukset - H&M - 4.99€ -




- Luomiväri - NYX - sävy: Bad Seed - Anttila - 3.70€ -





- T-paidat - Bikbok - 9.95€ -




- Suolasaippua - Ruohonjuuri - 4.90€ -




- Revityt farkut - Reserved - 34.99€ -




- Pitkähihainen - River Island - 12.95€ -




- Bomber - H&M - 34.99€ -




- Armin Van Buuren-fanipaita - Weekend Store - 20.00€ -



Tälläinen pläjäys tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte. Anteeksi muutenkin hiljaiseloni täällä blogin puolella. Jotenkin oon vaan ollut todella, todella väsynyt lähiaikoina ja eikä ole edes läksytkään jaksaneet kiinnostaa puhumattakaan blogin päivittämisestä. Kyllä tää tästä, kun tämän jakson saan lusittua ja pääsen eroon maantiedosta ja englannista taas yhdeksi jaksoksi. 

~ Moikka ja ens postaukseen ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti