sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Helmikuu 2017

~Paina huulet huulia vasten,
kosketa mua joka paikkaan.
Katso syvälle silmiini,
tunnetko tän hetken kauneuden?~
-SANNI - Tahdon rakastella sinua-

Mooi!
Viikko on hujahtanut täysin koulun merkeissä. Mulla on normaalisti viikossa kerran koulua neljään. No kolme kertaa viikossa neljään syö ihmistä näköjään todella paljon. Varsinkin kun nukun yössä sen 4-6h, niin kolme neljän päivää ei tunnu kivalta. Mutta en virallisesti valita, koska labrassa työskentely  on oikeesti ihan jees. Varsinkin jos on paras ryhmä niinku mulla ;)
Oltiin eilen Stefun kanssa katsomassa aloituskuvassa näkyvää "konserttia". Stefu näköjään tykkäsi joululahjastaan ja itseni mielestä kyseinen toteutustapa toimi todella hyvin! Jos joku ei siis ymmärtänyt, niin valkokankaalla pyöri Harry Potter ja Viisasten kivi elokuva ja orkesteri kapelimestareineen ja kaikkineen soitti elokuvan päälle, niihin kohtiin missä elokuvassakin kuuluu musiikkia taustalla jne. Menisin ehdottomasti uudestaan, jos tällainen tulisi Suomeen esim. Salaisuuksien kammiosta yms. Itse tykkäsin todella paljon, samoin se tunnelma oli jotain sellaista mitä en ole ennen kokenut.
Tänään olisi aiheena kumminkin joka kuukautiseen tapaansa kuukauden suosikit eli tällä kertaa helmikuu. Tuntuu, että aika kuluu liian nopeasti. Vastahan mä tein tammikuun suosikit...
Aloitetaas...

| 1. Sydän kaulakoru |
- Sain siis tämän kaunokaisen Stefulta synttärilahjaksi. Mä olin silloin kun sain tämän niin sanaton ja olen edelleen sanaton. Oon kiitollinen ja samaan aikaan niin iloinen. Harvoin nykyää mua ees näkee ilman tätä kaulakorua!

 | 2. Wanhojen jatkojen asukokonaisuus |
- Itselläni asun ja meikin suhteen väreinä oli musta ja kulta. Tykkäsin itse hameesta kaikista eniten. Ja tulee varmasti vielä monesti käyttöön. Vaikka koko olisi voinut olla yhden vielä pienempi... Kyseistä paitaa olikin jo kesästä asti metsästänyt, nimittäin pitkähihaista mustaa crop mallista paitaa. Korkkareita en ehkä jatkossa käytä, jos aion jotain alkoholipitoista ottaa. Mutta tulipahan sekin koettua ja en sentään kaatunut! Itse tykkäsin kokonaisuudesta ja eikä mulla edes tullut kylmä, kun sain Roosalta lainaksi sukkahousut.
Asu:
~ Paita - Spirit Store ~
~ Hame - Spirit Store ~
~ Korkokengät - Kookenkä ~
~ Kaulakoru - Timanttiset (Lahja) ~
~ Laukku - Michael Kors (Lahja) ~


| 3. Meikkivoide - Lumene - Blur - 0 Valon hehkua |
- Jos on seurannut mun blogia pitempään tai tuntee mut, niin tietää, että mä en käytä meikkivoidetta! Mä en ole käyttänyt meikkivoidetta yläasteen alun jälkeen. Äidin kauhukertomukset sai mut lopettamaan silloin 7. luokalla meikkivoiteen käytön. Enkä ole ennen wanhoja meikkivoidetta naamaan pistänyt 3 kertaa enempää? Itselleni riittää pohjustus ja puuteri. No viikkoa ennen wanhoja päätin sitten, ostaakkin meikkivoiteen. Vain sen takia, että minimoisin kaiken mahdollisen kiillon, mitä vain voin! Itseni mielestä tämä Lumenen meikkivoide piti lupauksensa. Eli juurikin peitti tarpeeksi, oli pitkäkestoinen, antoi samettisen, tasaisen ja virheettömän lopputuloksen. Tuntui jännältä, että kasvot ei helottanut mistään kohtaa punaisena ja ihan illallakin peiliin katsoessa meikkivoide ja koko muukin meikki oli edelleen ihan paikallaan. Tulee jatkossakin käyttöön, mutta en ota kumminkaan vieläkään meikkivoidetta arkimeikkiini mukaan! Pohjustus ja puuteri riittää edelleen mulle ;)

| 4. Mustat revityt farkut |
- Kyseiset ihan lemppari farkkuni ovat Reserved nimisestä kaupasta. Itse ostin nämä ihanuudet Virosta. Oon vieläkin sitä mieltä, että se oli kohtalo kun löysin nämä farkut. Sillä silloin etsin juuri täydellisiä revittyjä farkkuja. Olin kokeillut jo monia, mutta mitkään ei tuntunut hyvältä. Ja sitten mä löydän alekorista nämä! Täydellisen kokoisina ja täydellisillä revityillä kohdilla. Helmikuussa sää oli kyllä yksi maailman muuttuvammista asioista. Ihan hyvin mä pärjäsin näillä lumisateessa ja pakkasessa, vesi sateessa ja auringon paisteessa! Täydelliset! Pelkään vain, että milloin tulee se päivä, että nämä 1. repeää sellaisesta kohtaa, että se ei näytä enää hyvältä 2. löystyy nii pahasti, että näyttävät tyhmältä päällä vaikka olisi vyö.

 | 5. Luomiväripaletti - MUA |
- Kyseisen paletin nimi on siis Undressed. Sain tämän paletin Ainolta Lontoon tuliaisena kesällä. Ensimmäisen testauksen jälkeen en oikein tiennyt, mitä mieltä kyseisestä paletista olin. Joten paletti jäi meikkilaatikkoni pohjalle. Vanhojen meikkiä miettiessäni kävin läpi kaikki luomivärini ja kyseinen paletti löytyi laatikon pohjalta. Ja mielipiteeni muuttui täysin myönteiseksi. Tykkään pigmenttisyydestä kaikkien muiden paitsi mustan luomivärin kohdalla! Ja pysyvät todella kauniisti NYX:n luomivärin pohjustusaineen kanssa. Ja kaikki värit ovat tulleetkin käyttöön tämän kuukauden aikana milloin minkäkin syyn takia. Esimerkiksi wanhojen meikissä, wanhojen jatkojen meikissä yms. Muut luomivärit ovat jääneet lievästi taka-alalle tässä kuussa ja varmaan jatkossakin.

Tapahtuma:

©Jussi Rekilä
| Wanhojen tanssit 2017 | 
- Tämän kuukauden kohokohta oli ehdottomasti wanhojen tanssit. Se on täällä blogin puolella näkynyt varmasti hyvin selkeästi. Nimittäin viimeiset kolme postausta ovat käsitelleet kyseistä aihetta. Jotenkin jännä ajatus, että nyt se kaikki on ohi. Mä kumminkin oon odottanut wanhojen tansseja niin pitkään, kun vain muistan. Mekon malli oli päätettynä jo tyyliin 7lk. Hiuksetkin oli jo yläasteella tyyliin päätetty. Tai ei nyt ihan, mutta ainakin sillon päätin, että mä en mitään nutturaa halua! Wanhojen tanssit on ehdottomasti yksi ikimuistoisimmista jutuista lukiosta. Toinen ikimuistoinen juttu taitaa olla ensi vuonna häämöttävät penkkarit. 
Postaukset aiheesta wanhat 2017: MEIKKI OSA1 OSA2 

Biisit:
&

Tällainen postaus tällä kertaa. Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti