maanantai 26. kesäkuuta 2017

~Pyörit mun päässä~

~Joo mä nään sitä päivin ja öin,
sitä samaa unta,
 mis ollaan yhes mut laimin löin,
ja mokasin sen jutun,
 kun en kysyny sun nimees,
ja nyt sen nimen eteen mä tekisin mitä vaan~
-Robin - En mielestäin sua saa-

Mooi!
Viikot vierii aivan liian nopeasti! Lomasta alkaa jo neljäs viikko, mutta muuten kuuluu ihan hyvää. Olen lievästi aikaansaamattomalla päällä samoin lievästi sanottuna väsynyt. Johtuen juhannuksen nukkumaan meno ajoista ja unen määrästä samoin laadusta. Juhannuksen poikkeukselliseen tapaan vietin Stefun ja Stefun koiran kanssa. Tuntu oudolta olla juhannus pääkaupunkiseudulla. Koska viimiset kaksi tai jopa kolme vuotta? Olen ollut juhannukset aina Ainon mökillä. No tänä vuonna se ei tietenkään onnistunut sen takia, että koko tyttöä ei ole havaittavissa Suomessa ollenkaan! Vielä! Nimittäin Aino on parin viikon päästä jo palaamassa Suomeen. Samaan aikaan toi absurdi ajatus, mutta myös aivan ihana asia! Mä en vaa vieläkään osaa sisäistää sitä tietoa, ettei tarvitse ainakaan nyt kahteen vuoteen luopua siitä tytöstä mihinkään! (Toivottavasti)
Toivon, että saan viettää sitten kun Aino palaa niin paljon aikaa tyttöjen kanssa. Ennen, kun joutuu syksyllä taas sanomaan yhdelle tyttelille heipat periaatteessa kolmeksi vuodeksi... Mutta ei se tytteli pääse musta eroon, vaikka haluisikin!
Tänään kumminkin postauksen aiheena olisi mun alkukesän top 10 suosikki ostosta. Joista ehdoton lempparini on kohdan 7. paita! 

Aloitetaas...

 | 1. Luomiväri |
~ Sokos ~ 7,90€ ~ NYX sävy: Golden Peach ~


 | 2. Primer & luomiväri |
~ Sokos ~ 8,90€ (?) & 4,90€ ~ Maybelline & NYX sävy: Stfu ~


 | 3. Choker-korut |
~ BikBok ~ 7,99€ ~

 | 4. Valkoinen pitkähihainen |
~ BikBok ~ 9,99€ ~

 | 5. Harmaa löysä pitkähihainen |
~ Mango ~ 9,99€ ~


 | 6. Vaaleanpunainen röyhelötoppi |
~ BikBok ~ 24,99€ ~ 
- Pikkasen harmitti, kun pari viikkoa ostamisen jälkeen tämä toppi tuli tyylii 50%:n alennukseen...


 | 7. Oranssi off shoulder paita | 
~ BikBok ~ 24,99€ ~


 | 8. Puhelin kuoret |
~ Glitter ~ 11,99€ & 9,99€ ~

 | 9. Vaaleat farkut |
~BikBok ~ 64,99€ ~


 | 10. Vansit |
~ Vans ~ 70€ ~

Tällainen postaus tällä kertaa! Näköjään oon viimeksi tehnyt tälläisen ostoksiin liittyvän postauksen viime kesänä? Mutta totuus onkin se, että tosi harvoin nykyään tulee käytyä varta vasten shoppailemassa. Toivottavasti tykkäsitte.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti