keskiviikko 19. kesäkuuta 2019

Kesällä 2019 haluaisin...

~Pitäskö hengittää, ne koittaa systeemii kengittää,
Tähän pyörää en kyl rengiks jää,
Enne kahtatoista ihan turha soitella,
Eiks luista vai kuinka koitat voidella,
Mitä ne tekee mään mä lähden menemään,
Ja lennä taas syksyks takas etelää~
-Huoli pois - JVG ft. Pete Parkkonen-

Mooi!
Meitsin työviikko alkaa olemaan puolivälissä ja minulla on oikein 3 päivän vapaa perjantai aamukaaoksen jälkeen. Ne vapaapäivät tulee kyllä tarpeeseen, nimittäin ensiviikolla on neljä aamuvuoroa, joka tarkoittaa minulle kello 5 herätystä. Vaikka on tässä tovin joutunut noita kello 5 aamuheräämisiä heräilemään, niin joka kerta se tuntuu yhtä raskaalta ja toivottomalta. Se kyllä pääasiassa johtuu siitä, että minä en vain ole yhtään aamuihminen, en siis yhtään!
Vaikka mulla suurin osa ajasta meneekin tänä kesänä töissä, niin haluan mä tehdä tämän kesän aikana muutakin. Ja tänään mä haluan jakaa mun 14 kohdan listan, siitä mitä haluaisin kesällä 2019 tehdä/toteuttaa. 

... juhlia Steffen kotiutumista armeijasta 

... juhlia Steffen 20v synttäreitä

... käydä Linnanmäellä

... käydä Ruotsissa tai Virossa

... käydä piknikillä Suomenlinnassa

 ... kuvata my week-postaus

... tehdä aamukävely ennen auringon nousua

... hoitaa riskikoulutus ajokorttia varten

 ... kahvitella lapsuudenkaverini kanssa

... paistaa lettuja suklaan ja mansikoiden kera

... ottaa paljon kesäisiä kuvia

... löytää jokin vanha muumimuki kirppikseltä tai huutokaupasta

... käydä muumimaailmassa

... viedä vaatteita kirppikselle

Tällainen postaus tällä kertaa, toivottavasti sinullakin on paljon suunnitelmia kesäksi. Pari viikkoa sitten mietin, että mulla ei ole ollenkaan kesäsuunnitelmia, mutta alkoihan niitä löytyä, kun kirjasi ne ylös!

Se olisi sitten ensi keskiviikkoon! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti