sunnuntai 18. elokuuta 2013

Sverige 9.-11.8

Hej!
Sori kun en oo postannut tänne pitkään aikaan, laiskuus on syypää tällä kertaa!

Elikkäs oltiin minä, mun äiti, Sanna ja Sannan äiti ruotsinlaivalla viime viikonloppuna, ennen koulun alkamista. Sää oli hyvä vaikka ennustettiin että sataisi ja olisi myrskyä ja vaikka mitä, mutta mites kävikään. Aurinko paistoi ja ilmakaan ei ollut mikään hirmu kylmä, vaikka Sannal olikin kylmä mutta mulla ei! 
Lähettiin siis perjantaina ja päästiin laivaan joskus 16.00 pintaan koska jono oli aika ihanan pitkä... Meno matkalla Ruotsiin laiva oli ihan täynnä kiinalaisia/japanilaisia. Sanna ihanan kilttinä ihmisenä, kun meijän hytti oli 8 kerroksessa eli ostoskannen yläpuolella niin Sanna siellä vilkutteli niille kiina-/japaniliaisille. Mua nolotti niin että en pystyntyt vilkuttamaan kun ainaostaan yhdelle vanhalle papparaiselle, heh! Meil oli ruoka jossain ravintolassa ja sen jälkeen mentiin pyörii niihin kauppoihin. Ostin sillon ihanan puuterin (Näkyy alempana), jouduin ostaa uuden koska vanha on niin murusina ja niitä murujakin on varmaan vaan jotain kolme, hih! 
Lauantai aamuna meillä oli buffetissa ruoka ja itelläni ei ollut kauhee nälkä niin en syönyt ku yhen leivän ja vettä+ Pepsiä että sain itteni jotenkin hereille. Sitten Ruotsissa mun päämääränä oli täysin se että pääsen nopeasti Hollisteriin, heh! Sanna oli sillee: halooo! Kun olin sillee, et: "Mennään heti sinne Hollisteriin ku ollaan päästy metrost ulos!!" No mehän mentiin sitten ekana sinne Hollisteriin ja ei onneks ollut yhtään täyttä kunnes sitten myöhemmin oli niin täyttä että huhhuh! No mä ostin neljä juttuu! (Näkyy alhaal koht) Käytiin sit pyörimässä muuallakin kun vain Hollisteris. Ainakin käytiin The bodyshopis, Kicksis ja Bikbokis jne! Käytiin Ruotsis vielä kahvilassa ja joissain sisustus kaupoissa. No sitten ku oltiin matkalla laivalle takas niin mä sain jostain päähän suuttua ihan tyhmästä aiheesta nimeltä: Iphone... Niin mä lähin sitten yksin käppäilemään kohti laivaa ja muu poppoo tuli takanani. No laival sitten onneks lepyin ja mentiin sinne uimapaikkaan. Siellä polskittiin jotain 1h ja sitten mentiin syömään mutta tällä kertaa sinne Buffettiin, oli niin hyvää ku olla ja voi! Illalla mentiin eka sinne yökerhoon jossa voi laulaa karaokee, sil oltiin ihan figuis Sannan kanssa, mä vain koko ajan join Coca colaa, heh! Sitten mentiin kattoo se keksiyön show, ja sillon me alettiin stalkkaa kaht poikaa ja loppujen lopuks kehattiin (Sanna kehtas!) mennä puhuu niille, 4h:t riiattiin toisiimme, hiihhii! Oltiin valomerkkiin asti siel Atlantis Palaces ja sit mentiin pienen säädön jälkeen 10 kerroksel juttelee niitten poikien kanssa, ne oli tosi kivoi! Mentiin vast omaan hyttiin 2.45!
Sit sunnuntain herätiin joskus puol kasi ja mä olin ihan kuollut, olin niin väsynyt koska olin valvonut johonkin puol viiteen. No sit päästiin satamaan takas Suomeen nii koko loppu päivä meni sitten Sannan ja kännykän seurassa, juteltiin kummatkin Sannan kanssa niille kahelle pojalle! Oli kyllä kiva reissu! <3

Laivalta (Suomessa vielä)






 Ruotsin puolella ollaan!

 Mä nimesin mun Hollister kassin Tobiakseksi, heh!





 Laivalla taas (Ruotsissa)


Ostokset:
Puuteri: 36e ?KR laivalta
Hiusharja: 12e ?KR Kicks
Puuteri "sieni": 2e? ?KR Kicks
Farkku shortsit: 60e 528KR Hollister
Kangas shortsit: 24e 218KR Hollister
Villapaita: 44e 418KR Hollister
Huppari: 60e 590KR Hollister (näyttää oudolt mutta ei oo oikeest noin outo!)
Hajuvesi: 21e? ?KR The Bodyshop
Kajaali: 5.50e ?KR Laivalta

Mulla alkoi koulu tiistaina (13.8) ja lukkari on suht.. Mutta ärsyttäviä kolmen päiviä... Onnea kaikille uusille koululaisille jotka aloittivat vasta ala-asteen, ylä-asteen tai lukion! Ite menin 8lk:lle ja tällä hetkel vielä ihan helppoo, mutta opet saa tän helpon jutun vielä muutettua -.-
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti