sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Vans

Moi! Todella pitkästä aikaa!

Juu tiedän että en ole postannut ikuisuuteen, mutta syypäät ovat: koulu, oma laiskuus, kamujen kanssa olo joka on tosi tärkeetä! ja muutenki oon ollut viimiset kolme viikkoo erityisen väsynyt koko ajan. Mutta mielummin myöhään kun ei milloinkaan. 
Mulle siis kuuluu hyvää, vaikka väsyttääkin ihan koko ajan. Mun on pitänyt tehä se huonepostaus, ja se on vain paria juttua vaille valmis postaus ja olen nyt yrittänyt tehdä jotain "minun päiväni" juttua nyt jo monta kertaa mutta jotenki aina aamul kuvaan hyvin, mutta sitten illal en enää jaksa ottaakkaan kuvia. Mutta tuohonkin asiaan tulee muutos! 
Viime viikot on mennyt hyvin, vaikka koulu vetääkin viimesiään, koska mun koulu on niin huonos kunnos että, meijän koulu suljetaan ja meijät oppilaat siirretään jonnekkin (en tiiä minne)  Koulu työ on kärsinyt ihan hirveesti, ja läksyt on niin huonosti tehty että en yhtää ihmettele vaikka ka tippuis johonkin ihan surkeaan, verrattuna tän vuoden kevät tokarin ka:han joka oli 8.9! 
Voisin kertoa jotain viime viikost, no en muista kauheest viime viikost mitään.. No perjantaina oli normi päivä koulus: kaksi tuntia lyhyt valinnaistani eli ilmasutaitoa, sitten oli tunti hissaa, sitten kolme tuntia putkeen kuvista joka on tavallaan mun valinnainen mutta kuvisluokalla ollessani se on pakollinen mulle ja sitten vielä toinen tunti hissaa. Toi perjantai päivän hissa juttu ei oo järkevä mutta jaa, ei opet voi venyy jokasen lukkarin kanssa. No koulua siis oli 8.20-15.10, mutta päästiin 10min etuajas joten päästiin jo kolmelt. Mentiin koulun jälkeen tyttö porukal käymäs hakee mun uudet kengät, jotka on ihanat! Heti ku oltiin haettu ne mun ihanat kengät eli mun upo uudet punaiset vans:it! Nii tarvotiin junalle ja otettiin suunta kohti Ainon kämppää. Siis Aino ei tullut meijän muiden tyttöjen kanssa hakemaan niitä kenkiä, omien henkilökohtaisten juttujen takia. No me köröteltiin junal sitten sinne Ainolle ja mentiin heti onenks syömään Heselle... Koska mulla, Iikulla ja Roosalla oli ihan tajuton nälkä, taisi Ainollakin nälkä olla. Ruokailun ja pienen pelleilyn (esim. hesen sulan syönnin)  jälkeen mentiin takas Ainolle. Alettiin kattoo leffaa. Ainolla oli kivaa, oltiin siis yötä Ainolla, illalla oikeen ulos sepaamaan mentiin ja pelotti, sekä olin iha jäässä! Ilta meni kivasti, oli hauskaa vaikka Roosa nukahtikin jo 00.00, mä, Iiku ja Aino kyllä sekoiltiin johonkin kahteen asti, piti alkaa nukkuu vaikka ei kyl väsyttänyt.
Huomenna sitten taas kouluun! Taas kasin aamu, en jaksais yhtää ku pitää herää taas kuudelt. Mutta kaikille jotka toivottavasti saavat nukkua ees pikkusen pidempään ku minä, niin onnea ensi viikon koulu aherrukseen! 
 Toi box:iki on jotekin kiehtova!
Siinä ne nyt on, huomenna koe ajo! 


2 kommenttia: