torstai 19. syyskuuta 2013

Minun päiväni! 18.9.

Moi!

Päätin sitten vihdoinki ryhditäytyä ja tehdä sellasen postauksen jossa olis kunnollinen aihe! Ja nyt se on tällä kertaa "minun päiväni"! Kuvat ehkä kertovat enemmän kuin 1000 sanaa, joten nauttikaa.

 Heräsin siis 8.16 koska mulla oli 10 aamu.
 Asuna toimi: harmaa villatakki: H&M, valkoinen toppi: stockmann, farkut: Top 10
 Meikkasin, älkää välittäkö sekaisuudesta, heh!
 Matkalla bussi pysäkille.
 Ulkona sää oli todella kaunis , mä niin "rakastan" syksyä...
 Julian panostus enkun tunnilla! koulu loppu 15.05!
 Olin kotona jossain 16.00? aikoihin ja vaihdoin vaatteet ja aloin valmistautua konsterttiin lähtöön!
Piti syödä vähän ensin, joo "todella terveellinen"... Ja "todella kaunis" ateria, no kyllä tolla nälkä lähti!
 Päästiin sitten pitkän matkan jälkeen ite konsertti paikalle, eli Elämä lapselle-konsterttiin!

 Redrama
Esiintyjiä oli siis laidasta laitaan! Ite tykkäsin eniten Robinista, mutta en saanut hänestä yhtään kuvaa koska biletin ja huusin niin hulluna kun hän astui lavalle... 
 Cheek (Juu sumee kuva, oli vaikee saada tarkkoi kuvii kun oltiin niin kaukan lavasta...)
 Meillä oli paikat: yläkatsomossa: katsomossa 312, rivillä 7 ja mun paikka oli 5 ja Sannan 6!
Menin tollon nukkumaan mutta sain kyllä vasta unta jossain yhden tienoilla! 

Toivottavast tykkäsitte! Seuraavaan postaukseen! Moikkaa ♥

2 kommenttia: