lauantai 19. huhtikuuta 2014

Me eletään vaan kerran tääl

~Me eletään vaan kerran tääl,
ja aikaa ei voi pysäyttää.
Me eletään vaan kerran tääl,
tehään jotain sykähdyttävää~
-Uniikki ft. Jimi Pääkallo-Niinku elokuvis-


Hello!
Viime postauksesta on taas aikaa, mutta ei se mitään. Mul on nytten monta postaus ideaa joita toteuttelen täs lähi aikoina. Mutta vaihteeks ettei täst blogist tuu tylsä niin ostosten esittelyy, heh! (Muitakin postauksia on nyt tulossa, ettei oikeest tästä blogista tule sellainen jossa on pelkkiä ostosten esittelyjä.) Must tuntuu et oon koko ajan esittelemäs tääl blogis ostoksiani, mutta kun oltiin Heinin kanssa 12.4. lauantaina shoppailemassa niin sielt kerty jotain mukaan (Tässä postauksessa on myös jotain vanhoja ostoksia samoin tänään ostettuja, eli kaikki ei ole ostettu 12.4.!). Pää juttuna oli ostaa mulle siskoni Yo-juhliin mekko joka menis sitten myös tätini häihi ja sit mun konfirmaatioon kengät samoin siihen Yo-mekkoon kengät. Ja Heinille Konffis mekko. No mites kävikään, ei löytynyt mulle kenkiä, eikä mekkoa! Eikä Heinille mekkoa joka oli kyllä aikamoinen pettymys... 
Mutta hei me ei Heinin kanssa lannistuta vaan me mennään taas salee ensiviikon lauantaina kattoo mekkoi oikeen kunnon mekko kaupasta! 
Nyt näihin ostoksiin:

 Teippiharja
Hinta: 1.95€ Paikka: H&M

 Hiusdonitsi "hiuksilla" 
Hinta:8.90€ Paikka: Glitter

Ponnareita
Hinta: 4.90€ Paikka: Glitter

Kukkalenksu (Hiuksdonitsin ympärille)
Hinta: 4.90€ Paikka: Cubus

Hame
Hinta: 14.95€ Paikka: H&M


Iphone kuori
Hinta: 10€ Paikka: Kampissa siin Game Stop:n edessä oleva sellanen "koju" mainen hökkeli jos myydään kaiken laisia kuoria, henkilökunta puhuu englantia.

Kuulokkeiden paikalle tuleva koriste
Hinta: 0€ (Sain ilmaseksi ton kuoren kanssa) Paikka: Sama kun toi kuori

Kajaali (Rimmel London) 
Hinta: 9.95€ Paikka: Sokos
&
Luomiväri (Isa Dora sävy: 13 Silver mirror)
Hinta: 15.70€ Paikka Sokos 

Sukkia (Eiks ookki ihanan värisiä?)
Hinta: 6.95€ Paikka: H&M

Tuubi toppi
Hinta: 29.90€ Paikka: Modex


Bolero
Hinta: 16.90€ Paikka: Modex

2x puolipitkähihast paitaa 
Hinta: 7.95€/KPL Paikka: H&M

Pitkähihanen paita
Hinta: 19.95€ Paikka: H&M

Mekko (Kavereiden rippijuhliin)
Hinta: 39.95€ Paikka: Only


Mekko on tollanen päällä! Mä ihastuin tohon mekkoon <3

 Kulmageeli
Hinta: 8.90€ Paikka: Anttila 

Mä en nyt tiiä sopiiks noi valkoset pitsishortsit ja toi paita yhteen mutta no jaa!

 Levi's: n paita 
Hinta: 30€ Alessa 30% niin hinnaksi tuli 21€ Paikka: JC

 Pitsishortsit
Hinta: 19.95€ Paikka: H&M

Mä oon oikeest ettinyt viime kesästä asti tälläsiä shortseja ja nyt löysin vihdoinkin S kokoset tollaset, oon löytänyt ennen vain M-XL kokosia  ja kerrankin suht halvat. Olin jo melkein ostamassa Cubuksesta 29.95€ maksavii tollasii shortsei, mutta onneksi en ostanut.

Maksihame (alhaalla kuva ku se on päällä)
Hinta: 9.95€ Paikka: H&M


 Farkut
Hinta: 39.95€ Paikka: Mango

Mä oon ihan IN LOVE näihin farkkuihin. Nää oli tän päiväsen reissun tarkoitus. Ja nää ihan täydelliset farkut pomppas mun silmiin sillee "Mä haluun nää!".

Tollaselta ne näyttää päällä, tos kuvas ne näyttää vähän hupsuilta mutta oikeesti aivan täydelliset!

Toivottavast tykkäsitte ostoksistani! Ja nyt sitten seuraavaan postaukseen joka ei tule olemaan ostosten esittelyä, heh! 
Moikka <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti