perjantai 4. huhtikuuta 2014

~Syypää sun hymyyn~

~Voisiks mä olla se sulle, se tunne. 
Anna mun olla syypää sun hymyyn?~
-Cheek-Syppää Sun Hymyyn-


Moi!
Taas vähän päivittelyä tännekkin. Mulle kuuluu erityisen hyvää, kaikki vaan jotenkin menee tällä hetkellä hyvin, en tiiä mistä tämä johtuu, tai no taidan tietääkkin. Mulla alkaa ens viikolla TET-jakso joka on viikon mittanen. Ite pääsin TET:n päiväkotiin, eskarilais ryhmään avustajaks. Mun työtehtäviin kuuluu pelailla niiden kanssa lautapelei, syödä niiden kanssa ja pukee niille ulkovaatteit ja ottaa niit niiltä pois sekä pääsen leikkii niiden kanssa ulos, toivon vaan että ei sada! 
Haluun täs postaukses esitellä mun parit viime aikaiset ostokset, joista toiset olette jo nähneet viime postauksessa. 
Aurinkolasit Seppälästä.

"Korallin" pinkit Converset
 Kauppa: Kookenkä
 Hinta: 80€
Nämä ihanat kengät mä ostin pari viikkoa takaperin, ja näitte nämä viime postauksessa mun päällä. Mulla oli ennen epäaidot Conssit, joten nyt sain äitin taivuteltuu ostaa mulle aidot. Nyt oon ihan inlove noihin kenkiin <3


Toinen mun uusi ostos, joka tuli tänään kotiin.

 Longchamp:in laukku 
Kauppa: Stockmann
Hinta: 126€
Siis vihdoinkin! Vihdoinkin laaduksas laukku! Mä en kestä enään yhtäkään laukkua josta menee rikki joko vetskari, taskun vetskari, josta puuttuu tasainen pohja jne. Mun se iki vanha laukku joka mulla oli siinä koululaukun esittely postauksessa, joulukalenterissa. Siitä laukusta puuttui kunnon pohja joten pidin siellä pahvia... Ei, ei näin... No sitten mun viime laukusta, se oli niin ihana! Mä rakastin sitä, mutta ongelmana siinä laukussa oli se että vetskari! Se meni rikki no sitten ku saatiin se 20€:n vaihdon jälkeen kuntoon niin siitä hajosi se kantokahva. Yhyy... Sitä ei saanut korjattua niin sitten sanoin äitille että, pliis uusi laukku! No pitkän väittelyn jälkeen äiti suostui ostamaan mulle tän laukun. Koska olisin muuten vienyt hänen tälläisen samanlaisen laukun mutta vain mustana. Äiti halus laukkunsa takas ja osti mulle tän! <3 Toi laukku on kyllä ihana <3


Väri on siis vaalean beige, mutta kamera pikkusen vääristää! Mutta tämän värinen tämä ihanus on.

Hyvää yötä ja hyvää viikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti