perjantai 9. toukokuuta 2014

~Mä olen tyttö hiljainen...~

~Sano mitä varot,
varo mitä sanot.
Jos sanot mitä sattuu,
se sattuu mitä sanot~
- Mikael Gabriel-Kipua -


Moi

Moi taas pitkästä aikaa. Tavallaan mulla oli tauko tän blogin suhteen, koska on tapahtunut niin paljon niin lyhyes ajas. Vaikka kaks viikko sit ei mennykkää niin hyvin ja niin nyt oon taas onnellinen! Mutta onneks nyt asiat on hyvin ja blogiinkin pääsen taas postaamaan.
Tällä viikol mulla on ollut neljä koet (ma: ruotsi, ti: terveystieto ke: englanti, to: matikka) ja ens viikol viel parisen koet niin 8lk:n kaikki kokeet ohi! Täl hetkel ootan kesää ehk eniten koko vuonna, koska mä en jaksa enää herää aikasin aamul, mua ei oo tarkotettu herää 6.15... No ei kouluu ookkaa enää montaa päivää jäljel, heh! 
Mut hei postaukseen ja sen aiheeseen. Multa toivottiin mun arkimeikki-postausta. No aattelin sillon joskus, että en ikinä tuu tekemään blogiin sitä postausta, mutta jotenkin se kuulostikin kivalta, heh! Joten miksipä ei?
(Sori kun puolet kuvista on mustavalkosia ja puolet värillisiä)

~Ekaks tietenkin ilman meikkiä~

 ~Mä aina alotan meikkaamisen sillä että petiän epäkohdat tol mun Lumenen peitepuikol, sävy: 02 Luonnonbeige~

 ~Laitan sitten Maybelline New York:in valkokynää mun silmänalusille, sävy 01~

 ~Itse käytän meikkivoiteena tollaista  Maybelline:n moussemaista meikkivoidetta, sävy 010~

 ~Meikkivoiteen jälkeen laitan mun vakkari Lancome:n puuteria (musta), sävy 01 (Ihan vaalein) ja jos laitan korostuspuuteria niin silloin käytän L'oréal Paris:in korostuspuuteria, sävy Medium Skin?~

 ~Yleensä laitan luomiväriksi tuota vasemmanpuoleista vaaleampaa, olen ostanut H&M:stä ja sävy Hot Sand~


 ~Pohjan ja luomivärin jälkeen teen kulmat. Ensiksi harjaan kulmat oikeaan muotoon ja laitan kulmaväriä ja harjaan uudestaan. Käytän kulmavärinä Clinique:n kulmakynää, sävy 02 Soft brown~

 ~Sitten laitan vielä Lumene:n kulmageeliä että kulmat pysyy muodossaan koko päivän, tää kulmageeli on se läpinäkyvä eli ei tule erikseen väriä ollenkaan~

~Mulla on siis kolme ripsiväriä joita käytän. Parhain on vasemmanpuoleinen Maxfactor:in ripsiväri Clump Defy. Laitan yleensä päälle viel tota Lumene Natural Code:n ripsiväriä. Ja tuolle pienellä ripsivärillä teen mun alaripset, koska se ei sottaa, enkä tiiä minkä merkkinen se on tai mitään, koska kaikki on kulunut purkin kylestä~

~Ripset kuuluis taivuttaa ennen ripsarin laittoa, mutta mä en ikinä taivuta ennen. Joten taivutan mun ripset vasta ripsarin jälkeen, heh!~

~Lopputulos on tämän näköinen~

Toivottavasti tykkäsitte ja ensipostaukseen
Moikka <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti