perjantai 16. toukokuuta 2014

New Things

~Mikä tekee sut onnelliseksi,
tekee mut onnelliseksi.
Tekee mut onnelliseksi,
onnelliseksi~


Moi
 Nyt vihdoin kaikki tän 8 luokan kokeet tehty! En vois muuta ku olla onnellisempi, enään ainoastaan enkusta pitää tehdä matkapäiväkirja valmiiksi. Onneks se matkapäiväkirja ei ole niin vaativa, mutta siinä on se tylsää kun pitää jaaritella niin paljon. 
Mutta olen taas ostellut/saanut pari uutta juttua. Huomasin just, että mä oon taas tekemäs ostosten esittelyy, heh! No mutta tuskin se ketään haittaa!

New Things:

 Uudet hiukset:
Kävin kampaajal viime viikon lauantaina ja mulle oli tilattu, että värjäisin koko pään (vaaleeks), mutta se kampaaja sano, että ei kandee nyt ennen kesää värjätä kun aurinko muutenkin vaalentaa. Joten mulle laitettiin vaaleet raidat (taas) ja leikattiin huonot latvat pois. Näiden värisinä näitten hiusten pitäisi pysyä mun rippijuhliin asti, jonka takia sain värjätä, heh! 


 Rippi kengät:
Nää kengät sopii täydellisesti mun rippimekkoon, jota en näytä täällä blogissa ennen itse juhlaa! 
Dinsko 44.90€

 EOS-huulirasva:
Tää oli periaatteessa "turha" ostos, mut mä vaan kävelin Kicks:iin ja päätin että ostan jotakin, nii näköjään ostin tän huulirasvan jonka oon kyllä todennut todella hyväksi!
Kicks 10.20€

 Maxfactor:in False lash efect- ripsiväri:
Tää on varmaan mun parhain ripsiväri mikä mulla on ikinä ollut!
Sokos -20% 15.80€

 Tommy Hilfigerin yö-shortsit:
Sain äidilt vähä aikasessa nimpparilahjan (Mulla on nimpparit 19.5. eli maanantaina). Mut noi on ihanat.
Stockmann -20% 35.90€


Escada:n hajuvesi:
Mä sain tän hajuveden mun tädilt nimpparilahjaksi kun se oli silloin lauantaina täällä meillä.
Born in paradise 30ml
Sokos 42.90€

Tälläistä taas vaiheeks, mutta ensipostaukseen
Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti