maanantai 2. kesäkuuta 2014

Favorites

~Täydellinen rantasää ja niin mustat lasit, ettei alta nää kuin sut, ja muuta en tarttekaan, kadotaan kahdestaan~
-Robin - Kesärenkaat-


Moi!
8lk on nyt lusittu, meni tavallaan aikast nopeasti. Tavallaan sitten taas hyvä, että se on ohi! En kyllä pysty kuvittelemaan itseäni nyt 9A luokalle... Ja en pysty myöskään käsittämään, että joudun ite ensi vuoden toukokuussa hyvästelemään kaikki nykyiset luokkalaiseni... Koska harva varmastikkaan pyrkii samaan kouluun ku minä. No onneksi ne on vasta ensi vuoden murheita, mä ainakin aijon nauttia kesästä ilomielin, koska tuntukin jo että olin loman tarpeessa!
Tämän päivän postukasen aiheena on viime kuukauden eli toukokuun suosikit. Näitä suosikkei on yks vähemmän kun ennen, mutta tuskin ketään se häiritsee.

Aloitetaan...

1.
 Mun koululaukku: 
Tää laukku on ollut paras laukku tähän mennessä koululaukkuna, tilava jne. Ainoa miinus tossa kyseisessä laukussa on se, että se on menettänyt ns. muotonsa eli se on alkanut painua tavallaan kasaan, jos siellä ei ole mitään sisällä. Mutta oli aikasta hyödyllinen tässä viimeisessä koulujaksossa.

2.
 Vans- kengät:
Mä ostin nää kengät viime vuoden toukokuussa kai? Mutta edellisessä kuussa olen käyttänyt näitä melkeempä koko ajan. Noi on muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta ne on vähän rispaantuneet sisältä ja narut on vaihtant kauniin valkoisen värinsä harmaaseen, heh! Nämä on ihan ykkös kengät, koska Converseissa kestää niin kauan laittaa jalkaan. 

3.
 Kukkakuosinen tuubitoppi:
Tämä ihanuus on ostettu Bikbokista ja mä oon koko viime kuun hengannut toi paita päällä kotona, heh! Toi tuubitoppi on aika "laatikkomainen", mutta ei se haittaa ainakaa mua, koska se on tollanen rento. 

4.
Napapaita:
Tämä paita on kunnon napapaita, eli aikast lyhyt. Ostin tän H&M:stä ja oon tykännyt paljon, vaikka kaupassa mietinkin, että en ostaisi ollenkaan. Hyvä kun ostin, koska aijon pitää tätä kesällä ja paljon!

5.
 Timantti korvikset:
No moni, joka näkee mua melkeen päivittäin niin on varmaa huomannut et mulla on aina nämä korvikset. Mä oon saanut nää joskus kaks vuotta sitten joululahjaksi. Mutta nyt oon alkanut vasta virallisesti tykkäämään näistä. Kun ite omistan kolme korvan reikää, niin käytän näitä yleensä näissä ihan perus korvanreijissä. 

6.
Luomiväri paletti:
Tämä paletti on ostettu H&M ja oon tykännyt iha sika paljon! Itse käytän enimmäkseen kolmea ensimmäistä vasemmalta. Mutta melkein aina mulla on tota keskimmäistä ihan ihon väristä, jossa on pikkusen glitteriä. 

7.
Eos- huulirasva:
Ostin sieltä Kicksistä ja mä oon ihan riippuvainen nykyään tästä. Niin ihanan tuoksusta ja tekee huulista pehmeämmät, kun mulla rohtuu huulet todella helposti niin tää on hyvä. Muutenkin tämä on helppo ottaa mukaan ja niin täydellistä. On kyllä ollut hintansa veroinen, vaikka en kyllä normaalisti maksaisi huulirasvasta 10€.

8.
 Jälleenrakentava hiuseliksiiri:
Multa loppu se mun vanha latvoja korjaava aine, niin äiti päätti käydä ostamssa mulle uuden. No tietenkin se mun edellinen oli juuri sillä hetkellä myyty loppuun ja äiti sitten kiikutti mulle kotiin tälläisen, mun mielestä öljyn, heh! Oon ollut todella tyytyväinen tähän aineeseen, koska tää oikeasti korjaa huonoja latvoja ja tekee hiusten latvoista jotenkin kiiltävämmät sekä paljon parempi kuntosemmat. Laitan siis tätä aina suihkun jälkeen hiuksiin, vaikka tätä voi laittaa myös kuiviin hiuksiin, mutta tuota ei kuulu pestä pois!

9.
Kännykän laturi:
Juu, voi kuulostaa pikkusen ihmeelliselt... Mutta frendit jotka mua paremmin tunteet, nii tietää et mul loppuu aina akku kännyst... Pari tietää liiankin hyvin, heh! Tämä laturi on jäänyt kerran viime kuus frendille ja  jäänyt kotiin aina ku koulus akku on alkanut loppumaan! Eli tää laturi on nykyään todella, todella tärkeä, koska kun kännykkä sammuu, niin omg! Heh!

10.

https://www.youtube.com/watch?v=2vjPBrBU-TM

-Sia - Chandelier-
Mä oon ihan tykästynyt tähän biisiin ja varsinkin musavideoon, koska siinä musavideossa tanssiva tyttö on niinkuin minä yksin himassa, eli tanssin/voimistelen, heh! Mutta moni tietää jolla on puhelimessaan iTube, jossa on sellanen Top 100 lista. No tää biisi on ollut siel varmaa iät ja ajat, mutta mä olin päättänyt, että mä en tule ikinä kuuntelemaan tätä biisiä, no yks aamu se musavideo tuli The Voicelta. Mä vaan jäin tujottamaan sitä musavideoo ja siit lähtien oon vaan kuunnellut ja kuunnellut tota biisiä!

Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta. Mulla alkaa rippileiri 5.6. eli tämän viikon torstaina. Otan kameran mukaan sinne, että toivottavasti saisin sieltä jonkun moisen postauksen tehtyä tänne blogin puolelle.
Mutta tältä kertaa, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti