lauantai 6. syyskuuta 2014

~The last princess~

~Kaunis pieni ihminen,
sä olet ainutlaatuinen.
Mitä vastaan tuleekaan,
toista sua ei millonkaan.~
- Johanna Kurkela-Ainutlaatuinen -

Moi!
Tänään lauantaina oli kauan odotettu Ainon ja Pihlan konffis! Itse olin vain Ainon konffiksessa, joten sori Pihla, heh! Kirkko alkoi vasta 14.00, mutta heräsin jo aikasin kihartamaan hiuksiini. Mut sen voin sanoo et hiusten kihartamises menee enemmän aikaa, jos ei oo apuvoimia! Onneks Heini oli apuna silloin, kun kirharsin hiuksiani sinne omaan konffikseeni! Päivä oli yhdellä sanalla kuvattuna: Tunnerikas, Mä en varmaan ikinä oo ollut saman päivän sisällä onnellinen, vihanen, vittuuntunut, surullinen, ilonen, hullu ja "normaali". Joten omasta mielestäni päivä oli täydellinen! Ja niinkuin itse sanoin omassa maljapuheessani (Mulla oli siis ehkä maailman toisiksi parhain maljapuhe Ainolle, Ainon isän puheen jälkeen,,,) Ainolle: "Nyt on viimeinenkin prinsessa meijän porukasta konfirmoitu." 

 Kirkko niinkuin sanoin jo aikaisemmin niin alkoi 14.00 ja keski vähän päälle tunnin. Ei ollut tällä kertaa niin tylsä, mutta se tuntu kauhean pitkältä. Huom! Aino on tuo blondi nutturapää, heh!

 Sain nappastua Pihlasta pari kuvaa, mutta suurin osa oli todella heilahtaneita, koska Pihla istui aivan kirkon toisessa päässä verrattuna mun istumapaikkaan. 


 Kirkon loputtua auringon paisteessa, konfirmoiduille taas jaettiin rippikoulutodistukset. Onneksi paistoi aurinko, verrattuna omaan konffikseeni, jossa satoi kaatamalla vettä! Tai verrattuna Julian ja Venlan konffikseen, jossa alkoi juuri sataa vettä, kun alettiin jakaa noita rippikoulutodistuksia.

 Ainolla oli todella kaunis toi mekko! Aivan Ainon tyylinen, muistaakseni ostettu Vilasta.

 Katsokaa! Sainpahan Pihlastakin kuvan,vaikka itse juhliin en mennytkään kenkieni ja välimatkan takia. Sori Pihla, jos luet tätä! Toi Pihlan mekko on ostettu Modexista päivää ennen konffista... Pihlaa.. Mut mun mielestä toi mekko sopii aivan tajuttoman hyvin Pihlalle! 

 Päästiin kirkolta Ainon kyydissä itse Ainolle. Olis muuten ollut aikamoista tuskaa kävellä niillä mun kultasilla korkkareilla bussipysäkille! Itse en pystynyt edes kävelemään kirkolle niillä korkkareilla, joten tällänen pieni paljastus... Kävelin ilman niit korkkareit sukkiksil sinne kirkolle, koska muuten siihen matkaan olis varmaan mennyt puol tuntii (Normaalisti kestää noin 10min) ja siinä kohtaa, jos olisin kävellyt koko matkan niil korkkareil niin Arska, Iiku ja Roosa olis lähteny pakoon mua, koska mä olisin valittanut ihan tajuttomasti. Tai no joo valitin silloinkin, kun kävelin niil korkkareilla vähän matkaa, mut olis tullut viel paljon enemmän valitusta, jos olisin kävelly koko matkan, heh! 

 Mentiin aik alussa heti ulos ottamaan valokuvia, kun paistoi niin kauniisti aurinko! Tääkin kuva on niin kaunis Iida-Mariasta, käy kateeks...

 Meist neljäst piti ottaa varmaa päälle 20 kuvaa et kelpas ees joku, koska ensimmäisissä kymmenessä kuvassa, joko jollakin oli silmät kiinni, varjo tuli huonosti, aurinko paisto silmiin tai muuten vain ilme oli jotain niin artsyy materiaalia, että huhuh! 

 Syömisen jälkeen Aino päätti avata lahjat (tos kohtaa avaa Roosan lahjaa) ja huomasi, että Aino sai ainakin paljon korviksia, heh! Samalla sai aika mont halii Ainolt <3

 Ennen kakkua, Ainon isä piti maljapuheen. Ei, ei! En olis ikinä uskonut, että alan itkeä, jokun konffiksessa. Mutta tuli sekin todistettua, että konffiksessa voi itkeä ilosta! Itku jotui siitä, että se oli juuri varsinkin Ainon juhlat ja se maljapuhe! Siis Ainon isän maljapuhe oli niin ihana ja niin suoraan sydämestä puhuttu, et en voinut itselleni mitään, heh! Niin niinkuin Ainon isä sanoi, että hän on ylpeä tyttärestään, niin se on totta! Ainosta kannattaa olla ylpeä, niin upee ja ihana ihminen hän on <3


 Oikeest mä sulin täs kohtaa, kun Ainon äiti sanoi, että Ainon pikkuveljet oli koristellut kakun! Mä olin iha myyty! Jotenkin vain niin ihana ele, en mä tiiä miks mut kumminkin ja viel jotenkin tosi sieväst koristelleet! Kakku oli muuten tosi hyvää<3


 Tässä kohtaa mä päätin pitää maljapuheen, jota sitten jatkoi Iiku ja Roosakin, Mun maljapuhe ei ollut niin tunteellinen tai niin ihana, kun se olis voinut olla. Mä kyllä tarkotin jokaista sanaa mitä sanoin, vaikka en itse muistakkaan enään melkee mitään, mitä kaikkee selitin, mutta jos en sanonut tätä siinä niin sanonpa nyt, "Aino oot yks mulle rakkaimmista kavereista ja toivon, että saan viettää ainakin seuraavat neljä ihanaa vuotta ja vielä sen jälken pitkään kanssasi!"

 Oli vaikee ottaa näit kuvii et kaikki mahtuis kuvaa, heh!


~Roosa, Aino & Iida-Maria~
 Mä en tiiä, mitä oikee tapahtu. Yhtäkkii meil kaikil oli jotkut ihme päähineet päässä ja me vaan naurettiin ihan huolel! Mä en tiiä, mitä siihen Juissiin oli sekotettu, heh! 
Mut pääasia oli se, että meil oli todella, todella hauskaa!

 ~Koko poppoo<3~

 by: Roosa
~Iida-Maria, Aino & mä~

 Mekko: Only
Korkokengät: Dinsko
Kaulakoru: rippiristi
Käsikoru: mummilta ja ukilta rippilahja
Pupun korvat (Ei alunperin kuulunut asuun, heh!): Ainon

 Lähettiin Iikun kanssa seittemän aikoihin kotia kohti, sitä ennen käveltiin dösärille laulaen Robin Puuttuvaa palasta, Onnellinen, Parasta just nyt sekä Kasmirin Vadelmavenettä ja viel oliks se Justin Bieberin Boyfriend:ä. Sori Aapo sun korvat varmaan hajos, kun kuuntelit niitä mun ja Roosan kaniita lauleskeluja snäpistä ja sori kaikille ohikulkijoille, heh! 

Olin kotona vähän ennen kasia ja en pystynyt kävelemään ollenkaan noilla korkkareilla, joten kävelin taas vaihteen vuoks ilman kenkii koko loppumatkan kotiin. Äiti kyl pikkusen ihmetteli miks tallustin kotiovest sisään ilman kenkii, heh! 

Mut oma mielipiteeni oli Ainon juhlista se, että oli ihan tajuttoman kivaa ja oli onnistuneet juhlat! Itse tykkäsin ja viimeisen päälle seura ;) Toivottavasti Aino sullakin oli kiva päivä, ainakin mulla oli ja varmasti Iikulla sekä Roosalla, heh! Ja toivon, että Pihla sunkin juhlat oli onnistuneet ja sullakin oli kivaa, vaik en ollut itse sitä todistamassa, heh! Kiitos vielä Ainolle ja Ainon perheelle juhlista!
Nyt on sitten tältä vuodelta kaikki rippijuhlat vietetty. Ens vuonna on ainakin kahdet juhlat tiedossa, jee! Toivottavasti niistäkin tulee yhtä kivoja, kun nämä kolmet, missä itse olen ollut tänä vuonna! 

Mutta nyt ens postaukseen ja moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti