perjantai 26. syyskuuta 2014

Meihin kahteen...

~Kuvittele meidät yhteen,
ajattele mut sun viereen.
Silmät kii ja aivan lähekkäin,
me oltaisiin näin~
-Robin - Kuvitellaan-


Mooi
On taas viikko vierähtänyt ja meitsi on päässyt pois koulust kaheks tai no periaattees kolmeks viikoks! Jos ny joku miettii et "what, onks sut potkittu pihal?" Niin ei ole, heh! Vaan mulla alkaa maanantaina TET taas vaihteeks. Mä olin viime vuoden huhtikuus siel päiväkodis ja sinne en kylläkään haluis takan, se o aik rankka ammatti (sillee omalla tavallaan) joten tänä vuonna mä en todellakaan ole menossa mihinkään päiväkotiin! Meitsi sai TET paikan Robert's Coffeesta Pihlan kanssa. Oon sinäänsä ilonen, että mulla o siel joku frendi mun kanssa, kosk muuten vois tulla aik yksinäiset kaks viikkoo, koska viime vuon olin yksin siel päiväkodis TET-harjottelijan niin oli sinäänsä vähän yksinäist.
Mut nyt totaalliseen aiheeseen eli olin viime viikonloppun, lauantaina shoppailemas äitin ja kummitädin kans ja sitten keskiviikkon olin myös shoppailemas Roosan, Ainon ja Iida-Marian kans. Joten aattelin esitellä ne ja sit mul o parit tuliaiset, jotka haluun näyttää. Jotenpi aloitellaampa..

-Lauantaina+tuliaiset-

&

-Keskiviikona-

Alotetaan siis eka tuliaisist ja siit sit lauantain ja keskiviikon ostoksiin!


 Elikkäs Suomeen ilmesty, ku tyhjäst sellainen pieni Victoria's Secret:n "koju" yhteen kauppakeskukseen nimieltä Iso Omena. En tiiä, onko yhä se "koju" siellä, mutta kumminkin, itse kävin tuhlaamassa rahaojani siellä, heh!
Victoria's Secret:n meikkipussi: 45€

 Isä kävi laival ja pyysin silt jonkunlaista body lotion:a, koska tiesin, et isä osaa sellasen mulle hommaa, heh! Mut isä näköjää innostu ja osti body lotionin lisäks viel tollasen purkin, jossa oli body lotion, body mist & body wash!
Body lotion (Sheer Love): Laivalta
Body lotion, body mist & body wash (Love Spell): Laivalta

(Sori, mut mulla ei oo ton parempaa kuvaa täst body mist:st)
Sain Heinilt tuliaisiks Lontoost siis ton keskimmäisen Hollisterin body mist:n ja mä oon ihan rakastunut tähän tuoksuun! <3 Kiitti Hönö!
Body mist (Palisades Beach): Hollister

Clinique:n puuteri (sävy: 01 Stay buff): Sokos ?€
Maybelline New York BB-voide: Sokos 14.90€


Valkoinen villapaita: Stockmann 34.95€
Harmaa villapaita: Stockmann 25.95€?
Harmaa villatakki: Stockmann 26.95€?

Kaulahuivi: Sokos 25.95€

Vans:n pipo: 25€ Vans


Fjällkäven Kånken- reppu: Intersport 75.90€


Valkonen tyyny: äiti hommas jostain?
Lippu tyyny: White On  White ?€

 Polvisukat: Lindex 8.95€/kpl

 Viininpunaset farkut: Bikbok 19.95€


 Toppi: H&M 9.99€

Pipo: H&M 4.99€

Tollaisia ostoksii o tullu ostettuu, ei tarvii pitkään aikaan käyä shoppailee, ku o taas rahaa menny iha kiitettävästi! 
Mut nyt moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti