sunnuntai 5. lokakuuta 2014

~100% itsestä annan~

~Sä oot mulle,
 se jonka haluun tuntea.
Sun sateenvarjos alla,
ei tarvitse piilotella arpia.
Mä tiedän et oon turvassa sun iholla.
oon turvassa,
sun iholla,
iholla~
-Kasmir - Iholla-
Mooi!
Mun piti tänään tehä vähän erilaisempi postaus, mitä ny tulee, koska mu piti tehä postaus siitä, kun olin Ainolla yöt. Mutta siin ensinnäkin kävi niin, että mä en valokuvannut ollenkaa, hups... Ja sitten ei me oikein tehty mitään järkevää, kosk me vaa tanssittiin ja juteltiin Aapon ja Kallen kans Skypes. Nii ei olis varmaa tullu kauheen mielenkiintoinen postaus. Ja mu piti Ainol kuvata Roosan ja Ainon kans toinenki postaus, mut senkin unohdin kokonaan! Mä e tajuu mikä ihme unohdus kohtaus mulle o tullut, heh! 
Mut me puhuttiin Pihlan kans viime viikol yhellä ruokatauolla, just postausten tekemisistä ja jotain siinä juteltiin siit, että Pihla kerto tekevänsä yleensä postaukset tunne pohjalt eli kirjottaa, mitä o juuri päässä silloin (Se o oikeest aik hyvä silleensä) Mutta sitten päädyttiin siihen, että mä en oo varmaa viime tauon jälkeen (Joskus 7lk-8lk välissä oleva tauko?) niin kirjottanut tunne pohjalt mitään tänne blogiin. Mä yleensä suunnittelen postaukset hyvin tarkkaan tai sitten mul on, joku tietty aihe. No Pihla mun mielestä tavallaan "haastoi" mut tekemään postauksen, jonka teen tunne pohjalt. Tässähän se sitten tulee... Eli mul ei oo aihetta periaattees, paitsi ns, kuulumiset? joten kirjotan mitä täl hetkel o mieles ja mä en oo suunnitellu tätä postaust yhtään... Jotenkin tavallaan akwardii, mut jos olisin video vloggaaja nii tää olis viel akwardimpaa, heh! 

No mut mä taidan nyt sit selittää mitäs mulle kuuluu. Mulle kuuluu hyvää! Töis o suht raskasta, oon siis Robert's Coffees Pihlan kans töis, jos en oo sitä tääl mainunnut. Mun mielest ainaki meil o ollut ihan kivaa töis Pihlan kans ja o tosi mukavaa, et o ruokatauoil juttuseuraa ja muutenkin <3 Ite tykkään olla siel TETis, kosk siel on suht rentoo, mut silti tarpeeks töitä ja muut siel olevat työntekijät on suht mukavii ja jaksaa vastata mu moniin suht turhiin kysymyksiin (Ne varmaa oli maanantain ja tiistain sillee, "toi tettiläinen o niin rasittava, ku se kyselee koko ajan", mut ite mielummin kysyn ku teen väärin.) Yks asia mua silti tympii siel töis ja se on se, että mä vietän siit 6h suurimman osan ajasta tiskikoneen ääressä, ei siinä oo mitään pahaa, ei mua haittaa se, et joudun olla tekemisissä tiskikoneen kanssa, vaan siinä ärsyttää se, että se tiskikone o suht alhaalla ja se on suht pieni (todella pieni!) nii mu selkä o mennyt iha sika "huonoon" kuntoon sen takii, ku oon jotenkin erikoisesti laittanut niitä astioita sinne ja ottanut niitä pois, joten vähä pelottaa se, että teen sitä samaa viel viikon ajan (Meijän TET-jakso kestää siis 2 viikkoo!) niin minkäköhänlainen olo mulla on mun selän suhteen tulevana viikonloppuna, heh! No, mutta se on ens viikonlopun murhe.

Hyvää kuuluu myös töiden ja Pihlan lisäks sen takii et olin just siel Ainol Roosan kans. Käytiin sillon perjantaina töiden jälkeen keilaamas, syömäs ja kaupas ja sen jälkeen vaa oltiin Ainol. Tanssittiin ja jutletiin siel Skypes niinku sanoin aikasemmin alus. No mä en nukkunut kauheest Ainol, kosk ite olin iha paniikis yöl, ku Roosa ja Aino nukku, koska mun mielikuvitus pääs vaihteeks valloilleen. Mä kuvittelin kaiken maailman murhaajat, varkaat, sängyn alla piilottelevat hullut ja kaikki! Joten minä sitten valvoin puol viiteen ja heräsin lauantai aamuna kahdeksalta. No Roosa heräs vähän yli kymmenen ja Aino ehk puoltuntii jälkeenpäin. Aamul sit vaan pälätettiin  ja mä kerroin kaiken, mitä olin yöl kuvitellut ja Ainokin sit kerto kaikkee pelottavaa (onneks ei ollut mennyt avaamaan suutaan illalla, kosk muuten mä olisin saanut jonkun sydärin) No sitten alettiin kattoo aamun kunniaks kauhuleffaa (kuka päätti, kuka päätti ja pakotti... minä, heh!), joten sitten katottiin ensiks, jotain ihme kauhuleffaa, jonka nimi ei tuu yhtää mieleen, mut se ei ollut sellanen normaali kauhuleffa vaan sellanen jotenkin jännä, en mä osaa selittää, heh! Sitten, ku se oli loppu nii alettiin kattoo Kauna 3. Me ollaan siis minä, Aino ja Roosa katottu yhes Kauna 1 (Ainol) ja Kauna 2 (Ainon mökil 2013), joten nyt olin sillee, pakko kattoo toi vika, vaik en ite ees oo ikin pitänyt noist ennemmistkää osist, kosk ei se Kauna oo enää pelottava, ku on sen yhden kerran nähnyt isolla ruudulla, heh! No se leffa jäi kesken, kosk lähettiin Roosan kans kattoo Aapon säbäpelii, jonne viel meijän kahen lisäks tuli Mike. Aapon jengi voitti, jee! Se peli oli kai kauden eka peli? Ja voitto heti, nii aik hyvin! Mä en oo ikin ennen ollu kattomas Aapon pelei, nii oli kiva nähä ny minkälaist se o :)

Toivon et teil kaikil mu blogin lukijoilki o ollut kiva arki viikko ja viikonloppu, mul ainakin on ollut!
Toivottavast tää postaus ei ollu ihan surkee... Mut pyrin nyt ens viikoks tekemään vähän enemmän "panostus" postauksen, joten sitä odotellessa...
Moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti