perjantai 10. lokakuuta 2014

WhatsApp:n liika käyttäjät...

~ Niin erilaiset yhdessä ollaan,
mut mun elämässä riittää kun oot tässä.~
-Robin - Erilaiset-


Hello
Taas on viikko vierähtäny ja täs ollaan, Tän viikon postauksen aiheena olisi haaste, joka o varmaa aik tuttu monel, joka kattoo vlogei Youtubesta. No mutta tää ei oo ihan perinteisel taval tehty haaste. Tää on ensinnäkin kuvilla toteutettu ja vähän erilailla periaatteella ku perinteisesti. Elikkäs värväsin Roosan tänne yks päivä töiden jälkeen ja lopputuloksen oli hillitöntä naurua sekä häpeän fiiliksiä, heh! Elikkäs haasteena oli Emoji-haaste ja me sit tehtiin itse haaste vähän omalaatusemmilla "säännöillä". No meijän "säännöt" meni näin, että kummatkin valitsi 5 emojii, jota esittää toiselle. Mutta tehtiin niin, että vuorotellet otettiin yks emoji ja tehtiin tietty ilme, joka kuvasti sitä emojii ja otettiin sit kuva, vasta sen jälkeen näytettiin kaverille. Sit kaverin piti arvata mist emojist oli kyse. 
Aloitetaas...

Niinku mainitsinkin eli tein tän haasteen Roosan kans, heh!

Roosa siis aloitti ilmeilyn ja mä olin eka arvausvuorossa:
~Viheltäjä~ 
(nimitykset mu oma keksimii)
Roosa totetutti ilmeen niin hyvin, että arvasin tietenkin, että kyse oli juuri tuosta emojista, heh!
Elikkäs 1 piste Millalle

Mun vuoro...
HÄPEÄMINEN
~Retardi nauru~
Roosakin oli niin pro, et sekin arvas heti mist emojist oli kyse, toi kuva o kyl ehk hotein, mikä must o otettu aikoihin!
1 piste Roosalle

Rosbaliinin vuoro:
~Huulet~
No eihän tost voi olla arvaamat, hehhehhee!
Meitsi vei taas pisteen

Miun vuoro:
~Apina~
(Mul tulee täst mieleen niin Aapo... heh!)
No eiköhän Roosa tänkin arvannut, nää alku emojit oli vähä helpompii...
Roosa sai siis taas 1 pisteen

Rosban vuoro:
~"Ootko tosissas"-emoji~
Roosa kuvitteli, et e arvaa tätä, ku o nii monta samantapast, mut mites kävikään ;)
Minulle taas 1 piste

Mun vuoro:
~okay,okay-kädet~
No kauheen moni emoji ei muistuta tän tapast, ku vaa tää yks, joten Roosa arvas suoraan sanoen heti...
Roosalle piste

Rosban vuoro jälleen:
~Perus Roosa-emoji~
Tääki oli niin helppo arvata! Vaik e ite melkee ikin käytäkkää tätä emojii, heh!
Taas piste minulle

Minun vuoro taas kerran:
Nää mun yritykset...
~Nukkuva~
Elikkäs tää oli eka, joka meni Roosalt pieleen, Roosaseni luuli tätä mun emoji yritystä täks emojiks 
->
Roosa ei siis saanut pistettä tältä kierrokselta

Roosan vika vuoro:
~Pettynyt~
En tiiä pitäiskö mun hakee hoitoon vai käytäks mä liikaa Wappii, ku osaan emojitki jo ulkoo tai sit Roosa o vaa niin hyvä esittää noit hymiöit... Kosk mä tiesin tänki heti!
Elikkäs mä sain taas pisteen! 

Mun vika vuoro esittää, jotakin emojii:
...
~WTF?!~
Voi kuule, voitte kuvitella kui vaikeet oli ottaa tota kuvaa... Roosa oli iha turhautunut, ku otin varmaa tuhat kuvaa, ku ei mikää kelvannut hyväks, e kyl tiiä onks toikaa mikää osuvin...
Mutta Roosa arvas tost kuvast suoraan ton emojin eli Roosa sai viimeisen pisteen!

Haaste päättyi minun voittoon, jee!
Eli mä sain 5/5 ja Roosa sai 4/5
Mul oli ainaki hauskaa ja toivon, et Roosalki oli. Roosal oli ainakin haasteen jälkeen hauskaa, mutta kuvamateriaali ei taida olla mitään julkaisu kelpoista, heh!
Mutta toivottavasti tykkäsitte ja ens viikkoon, jolloin alkaa loma! Keskiviikosta eteenpäin metsil o loma, eli enään kaks päivää töis, sit viikonloppu ja sit kaks päivää koulus, jonka jälkeen tarpeellinen syysloma! <3
Mut nyt...
Moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti