perjantai 4. syyskuuta 2015

~Ilman mua~

~Mä kaipaan takas sun luo,
sinne missä mun hyvä on.
Mun koti on siellä missä mun sydän on~
-Cheek - Sä huudat-

Mooi!
Tää viikko meni tosi nopeesti, ihan kuin vast eilen olisin tehnyt postaust. Vaikka viikko menikin tosi nopeesti niin kaikenlaist on tapahtunut. Esimerkkeinä matikan 9lk:n kertauskurssin koe ja retkipäivä. Matikka kai meni ihan hyvin, saa nähä mikä numero siitäkin tulee. Retkipäivä oli torstaina ja se oli kai oppilaskunnan järjestämä juttu? Itse olin siinä ryhmässä joka oli ensiksi Stadissa selfiekilpailua? Jossa piti ottaa kuvia siten, että jokainen ryhmään kuuluva henkilö näkyi kuvassa tietyn aiheen kanssa. Esim. yks aihe oli pikaruokalan kassa. Se oli nimittäin ainoa kuva minkä meijän porukka otti. Kyllä, panostus korkealla. Meijän plääni luokkamme kesken tai no ei koko luokan, mutta kumminkin, oli se et otetaan yksi kuva ja mennään syömään. Mä päädyin ekaa kertaa syömään Burger King;ssä, ei ollut sen ihmeellisempi kokemus. Sekä päädyin ensimmäistä kertaa koskaan Suomessa metroon. Oon ylpee ittestäni, että selvisin! Koska mul oli lievä pakokauhu siinä kohtaa kun mentiin niitä rullaportaita sinne maan alle. Meidän retkipäivä päättyi Tapanilan urheilukeskukseen. Me oltiin valittu säbää, joten pelattiin sellanen puolitoista tuntia sit säbää. Ensiksi sekajoukkueilla, joissa oli ykkösii ja kolmosii? sekasin keskenään ja sitten kahdeltatoista kolmoset lähti menee ja sinne halliin jäi vain meidän luokalta ne, jotka oli valinneet säbän. Pelattiin sit pojat vastaan tytöt, mä oon ylpee meist tytöist, vaikka pojat veikin sitä pelii 95 prosenttisesti. Torstai oli siis tosi jees päivä!

Tämän päivän postauksen aiheena on ehkä hieman jäljessä tuleva Boyfriend - Tag blogin kautta. Näin näit postauksii silloin ku olin Lapissa niin tosi paljon eri blogeissa ja aattelin, kun mun on pitkään ollut haaveena jopa viime talvest lähtien et tekisin tän! Mut silloin mulla ei ollut todellakaan minkäänlaista visiota millainen se olis? No nyt sitten tähän tag:n on näköjään keksitty ne "viralliset" kysymykset joihin laitoin Aapon vastailemaan. Katotaan mitä tästä tulee, ku Aapo pääsee vastailemaan kysymyksiin minusta.
(Tällee tähän alkuun, jos joku ei siis tiedä niin olen seurustellut Aapon kanssa vuoden ja vähän päälle kolme kuukautta. Mutta ollaan tunnettu Aapon kanssa kumminkin heinäkuusta 2013!)
Aloitetaas...


1. Jos tyttöystäväsi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii?
~Salkkarit tai UP

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
~Ei mitään

3. Mikä on hänen inhokkiruoka?
~Lasagne

4. Menette ulos illalliselle, mitä hän tilaa?
~KANAA

5. Mikä on hänen kengänkoko?
~38


6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi?
~Juomapillejä ikeasta :)

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
~Salaattia

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
~EDM ja kaikenlaist suomalaista musiikkii

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
~Kauhuelokuvista

10. Minkä väriset silmät hänellä on?
~Sinertävät


11. Ketkä ovat hänen parhaita ystäviä?
~Heini, Roosa, Iida-Maria ja Aino

12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä?
~Pelaan pleikkarii

13. Missä hän on syntynyt?
~Espoossa

14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
~En osaa leipoo ni tyytyisin varmaan tilaamaan jostain pitopalvelust kakun mikä on sydämen muotoinen ja siin on Millan nimi ja joku tanssiin liittyvä juttu :)

15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja?
~Tietokoneen ja puhelimen


16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?
~Tanssia

17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää?
~En osaa sanoa :D

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
~Puhelin, lompakko ja kuulokkeet

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään? 
~Se kun huolehdin liikaa Millasta

20. Entä piristymään? 
~Kaverit ja minä


21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
~Robin

22. Millainen hän on tyttöystävänä?
~Todella ihana :) Milla ymmärtää mua ja kestää mua tosi hyvin vaik oonki välillä aika rasittava. Sit vaik olis joku asia huonosti mul ni se tukee mua ja yrittää piristää :3 Millan kaa pystyy keskustelee melkee mist vaan ja se on hyvä et asiat pystyy hoitaa puhumalla

23. Milloin hän tapasi vanhempasi? 
~Elokuussa 2014

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
~Jaa-a nyt en osaa sanoa :O

25. Millainen on hänen kotilook?
~Lökärit/shortsit ja joku paita


Oon aidost yllättynyt, koska kuvittelin et joka kohtaan tulis jotain tämän tyylistä: "Ööh?", "Enpäs osaa sanoa" tai "Emmä vaan tiiä?". Joten oon ylpee Aaposta, et sai kaikkiin kohtiin jotakin! Paitsi no noihin kahteen... Mut se on totta, että en itsekkään keksinyt mitään "outoa" mitä söisin, koska oon niin nirso et harvemmin syön mitään omaperäistä. Sekä en mä mitään uutta villitystä ole nyt vähään aikaan kehitellyt, joten Aapon vastaukset niihinkin kohtiin oli aika osuvat. Mutta yks korjaus, mä en keräile enkä tule keräilemään Ikean pillejä, eikä mulla ole kaapissani ainakaan yli 100 pilliä... 

Toivottavasti tykkäsitte ja mul on lievä postausten keksimis kriisi, mutta kyllä mä jotain keksin... Toivon ainakin niin!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti