perjantai 25. syyskuuta 2015

~Hetki~

~Kun katson suhun en mieti mitään muuta kuin et,
 sun huulia, voisin suudella.
Viet multa jalat alta aina kun sä katsot maahan
ja hymyilet mun hymylle~
-Hetkeksi - YOUNGHEARTED-

Mooi!
Viikot meneet ihan sika nopeesti, tuntuu kuin olisin vasta kaksi päivää sitten kirjoittanut tänne blogin puolelle, vaikka todellisuudessa siitäkin on jo viikko. Mun tää viikko on mennyt ihan kivasti. Maanantaina sain tietää, että oon sairastanut vesirokon oireettomana joskus kakarana. Koska oon jo pari vuotta vaa miettinyt sitä, että mitä jos mä nyt saankin joltain pikkulapselta sen vesirokon. Millainen se reaktio on nuorella, joka ei ole koskaan sairastanut vesirokkoa. Oon siis varmaan kelannut kaikki kauhu skenaariot läpi mun päässä, mutta nyt siitäkään ei tarvitse murehtia! Keskiviikkona olin sitten keskellä päivää hammaslääkärissä, josta sain vihdoin ja viimein mukaani sellaiset purentakiskot. Joita joudun tästä lähin suunnilleen pari kuukautta pitämään. Jos tämä leukanivelen kipu ei lähde tuolla kiskolla pois, niin olen todellakin menettänyt yöuneni aivan turhaan! En oo ees tainnut täällä blogin puolella mainitakkaan tästä mun leukanivel ongelmasta? En oo varma, mutta kumminkin siis mulla on nyt tässä päälle kuukauden ollut leukanivel todella kipee ja menin sitten hammaslääkäriin. Siellä sitten määrättiin 5 päivän särkylääkekuuri. "Jos kipu ei lähe, niin tule takaisi", näin totesi mun hammaslääkäri. No kipu ei lähtenyt. Menin uudestaan ja mulle sitten alettiin valmistamaan noita purentakiskoja, jotka nyt keskiviikkona sain. Pidin niitä keskiviikko iltana, kun olin menossa nukkumaan. Kunnes tajusin, että ei tästä tuu mitään ja etten halua riskeerata mun yöunia ja mun seuraavan päivän kemian koetta niiden kiskojen takia! Otin ne siis pois ja nukuin yöni ihan ok:sti. Joten aloitan noiden kiskojen käytön koeviikkon jälkeen. Siitä päästääkin siihen aiheeseen, joka tuntuu olevan kaikkien lukiolaisten puheenaihe numero yksi! Nimittäin koeviikko. Mul on ollut vasta yksi koe, nimittäin juurikin se kemian koe torstaina. Meni kai ihan hyvin? Sen näkee sitten, mutta kurssista oon ainakin päässyt läpi ja se on positiivista. Edessä on vielä tiistaina englanti, keskiviikkona ruotsi, torstaina pitkämatikka ja perjantaina historia. Englantii pitäisi lukea, samoin noita kaikkia muitakin. Mutta mitä Milla on tehnyt... Tehnyt matikasta 5 tehtävää ja englannista kirjoittanut kaikki 1-7 kappaleen sanat paperille ja nauranut itseltään aivot pihalle suomennosten takia. Jooh, mä taidan mennä lukemaan niitä englannin sanoja, niin päästän teidät postauksen kimppuun, joka koskee mun viime viikonloppuista shoppailureissua Heinin kanssa.
Aloitetaas...




 | 2. ja 3. jaksojen paperikirjat | Jamera |

~Sisustus~


 | Valkoiset lakanat | 12.99€ | Ikea |



| 30x tuikkukynttilät | 2.99€ | Ikea |
| Iso tuoksukynttilä | 2.99€ | Ikea |
| Pieni tuoksukynttilä | 0.69€ | Ikea |




| Kynttilälautanen (mä kylläkin käytän tätä mun kynsilakoille) | 2.99€ | Ikea |

~Meikit~




| Peiteainesivellin | 15.95€ | Sokos |



| Huultenrajauskynä | 15.50€ | Stockmann | MAC, sävy: Nightingale |




| Huulipuna | 20.50€ | Stockmann | MAC, sävy: Plumful |






| Mekin pohjustusaine | ?€ | Sokos | Maybelline New York, sävy: Warm Apricot |
| Puuteri | ?€ | Sokos | Lumene, sävy: 0 |

~Vaatteet~


| Pörrösukat | 14.95€ | Cubus |






| Sinikuvioinen paita (selkä on avoin) | Alunperin: 22.95€ Ale: 9.95€ | Bikbok |
| Harmaa toppi | 9.95€ | Bikbok |










| Huppari | Alunperin: 79.95€ Ale: 63.95€ | Superdry Store |






| Punainen t-paita | 7.99€ | H&M |
| Punainen pitkähihainen | 9.99€ | H&M |
| Farkut | 34.95€ | VeroModa |






| Huivi | 7.99€ | H&M |
| Takki | 59.99€ | H&M |




Jooh, tuli pikkuisen osteltua. Nyt oonki sitten shoppailulakossa joulukuuhun asti! Vaikka varmaankin siihen joulukuuhun mennessä mun kaikki rahat on mennyt joko koulun viereiseen Subway:hin tai ruokakauppaan... Mut toivottavasti tykkäsitte.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti