maanantai 18. tammikuuta 2016

~Sometimes before it gets better~

~I will sing to you every day
If it will take away the pain
Oh and I’ve heard you got it, got it so bad
'Cause I am the best you’ll never have~
-Fall Out Boy - Miss Missing You- 

Mooi!
Mä en tiiä mikä mulla on mutta oon nyt tässä tunnin ollut vaan pelkkää hymyä. En tiiä johtuuko se siitä, että sain ruokaa? Vai siitä, että mä vihdoinkin rakastuin kirjaimellisesti hiphopiin? Vai siitä, että tämä päivä on mennyt vaan yllättävän hyvin? Ken tietää, mutta mä feilasin heti alkuun tämän että postaan keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Nytkin on maanantai! Mulla on kyllä pätevä syy (tekosyy, köhköh) nimittäin mulla oli viime viikon torstaina englannin välikoe ja tietenkin luin siihen sitten mut tuntien koko illan! Ja arvatkaa oliko siitä apua, no ei ollut. Että ihan hyvin olisin voinut käyttää senkin ajan tämän postauksen väsäämiseen, no mutta sitä en voinut tietää vielä silloin. No sitten eilen eli sunnuntaina, kun olisi taas pitänyt postaus julkaista. Missäköhän mä oli, mitäköhän mä tein? Mä tein kemian tehtäviä. Mutta oikeastaan kysyn "miksi?", koska olisin ihan hyvin voinut tehdä ne vaikka nyt. Mutta tärkein on se, että tämä postaus sentään joskus tänne blogin puolelle päätyy.
Mulla on kaksi asiaa, joita en ole kai täällä blogin puolella sen koommin selitellyt/kertonut. Ensimmäinen on se, että mä siis aloitin sen hiphopin ja ekan kerran jälkeen olin vähän sillee: nääh! Mutta tänään, kun meillä oli meijän oma ope eikä sijaista niin tajusin, kuinka hauskaa se on! Alan pelkäämään, että show jää kakkoseksi hiphopille. Okei, en ole niin hyvä kuin muut siinä ryhmässä, mutta kyllä mä perässä pysyn ja oon kahden tanssikerran aikana oppinut enemmän kuin show tanssista todella monen vuoden aikana. Toinen asia on se, että meitsi toteutti jo siitä vuoden bucket listasta jo yhden kohdan. Nimittäin otin lävistyksen, josta varmaan suurin osa onkin jo tietoisia. Otin sen siis korvaan eli otin helixin. Mutta en ottanut sitä rengas-mallista, koska tykkään itse enemmän tappi-mallisista sillä koen, että hiukset eivät ehkä niin helposti kietoudu sen ympärille. En kyllä tiedä olenko väärässä, mutta haluan uskotella itselleni niin! Otin sen paikassa nimeltä Lävistysliike Helsingin keskustassa. Palvelu oli todella ammattitaitoista ja tulen aika varmasti ottamaan tatuointinikin siellä sitten, kun 18 vuotta tulee täyteen. Ehkä koomisinta koko tässä mun ja Heinin korvien lävistämisessä oli se, että kun mentiin sinne liikkeeseen ne miehet kattoivoat meitä sillee: "Olettekohan ihan oikeassa paikassa?" Jopa se kuka teki meille kummallekkin nämä meijän lävistykset, niin kysyi "Oletteko ihan varmoja, mitä olette tekemässä?" Ehkä meistä ei Heinin kanssa löydy tarpeeksi katu uskottavuutta, heh!
Okei nyt jaarittelu sikseen ja mennään postaukseen, joka on "päiväni"-postaus perjantailta. Mennään postaukseen.
Aloitetaas...

 - Aloitan tällä kertaa tämän "Päiväni"-postauksen voisko sanoa puolesta välistä päivää nimittäin kolmelta iltapäivällä, kun pääsimme Roosalle koulusta. Nimittäin mä unohdin kuvata aamun ja koulussa olo aikani.

 - Ensiksi siis odotettiin kaikki osallistujat eli mun, Iida-Marian ja Roosan lisäksi vielä Heini, sillä Aino ei päässyt tulemaan.

 - Lähetiin melkeinpä heti Sellossa käymään, sillä me mentiin vuokraa leffat, syömään ja ruokakauppaan, koska jätettiin Roosan kanssa vähän myöhäseen nämä järjestelyt ihan tarkoituksella. Samalla käytiin huomattavasti Bikbokissa, koska Roosa halusi ostaa housut ja mä vähän niin ku eksyin sinne korupuolelle... Ja säikäytin äitin ostoksellani. Ainoa joka uskoi niin oli Arska! Hyvä Julia, oon ylpeä susta! Aapon ei mennyt läpi, Sanni tajusi heti ja Steffe luuli mun muokanneen tuon septumin tohon... Oon joko huono juksuttamaan mun kavereita tai sitten tuo näytti liian feikiltä.... Harmi! Mutta itse pidän siitä, ihan sama mitä kukaan sanoo!

 - Sain Roosalta synttärilahjaksi hänen äitinsä tekemän kukkakimpun! Tämä oli aivan ihana! Sain Heiniltä suklaata ja pitkään toivomani mustan luomivärin. Iikulta ja Ainolta saatiin Roosan kanssa kummatkin heidän tarjoama leffareissu yhessä, joka oli tosi kekseliäs, koska ei aina tarvii olla sillee mitään materiaa! Ja musta toi oli todella hyvä, koska siinä ollaan kaikki yhdessä jne. Kiitos Roosalle ja Roosan äitille kimpusta, Heinille luomiväristä, jotka tekisi mieli jo kokeilla, mutta joudun sästämään sen sunnuntaihin asti... Ja Iikulle ja Ainolle! <3



 - Sitten siinä kävi vähän niin kuin, että mun kamera täyttyi yhtäkkiä yli 200 kuvasta!



 - Hyvää syntymäpäivää vielä Roosalle, joka on meijän porukan vanhin! (16.1.) Minäkin olen ihan juuri 17-vuotias... Vielä 37h niin mäkin oon vanhus!





- Mun asuna toimi perjantaina -
| Paita - Ginatricot |
| Kaulakoru - Guess |
| Septum - Bikbok |
| Farkut - OneWay |
| Huulipuna - Kleancolor sävy: 30 Fandango |





 - Huomatkaa toi, että Roosalla ja mulla kunnon viinilasit ja Heinillä ja Iikulla snapsilasit, haha! Pienehkö koko ero.

 - Alettiin sitten ennen pientä "odottamatonta" yllätystä pelaamaan Aliasta, joka oli varmaan illan kohokohta. Ihan vain siksi, että meijän arvauksen sanoille oli kyllä taas niin laatu! Esim. "Se kasvaa pellolla?" Vastaus: "Susi!" Niinku mitä?

 - Luokkakokouksen olin nähnyt ennestään, yhtä hyvä se oli edelleen! Toi toinenkin oli hyvä paitsi, että olin niin väsynyt siinä kohtaa niin keskittyminen ei ollut ihan se juttu. Huom! Mä piristyin heti leffan jälkeen tietenkin.



 - Huomaten sen siten, että mentiin 5 aikoihin nukkumaan ja herätys oli 10:30! Jutut oli taas silloin 4 jälkeen niin laatua... Sillä me Heinin kanssa lattialla mietittiin, mikä oli Onni Von Sopanen-leffassa esiintyneen poika marsun nimi. Ei ees saatu sitä selville, nyt harmittaa! Ja just kun oltiin menossa nukkumaan, niin alettiin Heinin kanssa juttelemaan pojista! Arvatkaa kuka sillon tietenkin liittyi keskusteluun? Hän oli ollut jonkun puolituntia hiljaa, mutta sitten kun tulee pojat puheeksi niin Roosa tietenkin aktivoituu, hah!


Tälläinen postaus tällä kertaa! Pahoittelen vielä sitä, että postausta ei tullut keskiviikkona eikä sunnuntaina. Tällä viikolla oikeasti keskiviikkona pyrin julkaisemaan postauksen olisi sitten syy mikä tahansa! Toivottavasti tykkäsitte.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti