torstai 25. helmikuuta 2016

~Vähän klisee~ PART 2

~Ei tääl oo samanlaista komboo,
ei oo samanlaista juttuu niinku meil,
toista olemassa ei oo~
-Brädi ft Evelina - Kombo-

Mooi!
Mä en tällä hetkellä tiedä pitäiskö mun vaihtaa keskiviikosta se mun toinen postaus päivä johonkin toiseen päivään vai unohtaa kokonaan vai yrittää tsempata vähän! Taaskin tämä postaus joka olisi pitänyt tulla eilen tulee tänään eli torstaina. Tiedän olevani laiska persoona, mutta en olettanut olevani näin laiska ja aikaansaamaton. Mun loma on silti mennyt paremmin kuin hyvin, vaikka en ole koulu juttujen suhteen niin paljoa edennyt kuin oletin! Mutta ehkä mun historian ja filosofian opettajaa ei haittaa, jos en saa ikinä palautettua esseetä liberalismista tai 3 sivun esseetä Platonista. Mua käy jo nyt sääliksi ensi vuoden lukion aloittavia opiskelijoita, jotka joutuu käymään kaksi kurssia filosofiaa! Henkilökohtaisesti kävisin mielummin 5 kurssia pakollisena psykologiaa kuin filosofiaa. Mutta toisaalta olen kateellinen heille, koska heidän ei tarvitse käydä neljää kurssia historiaa. Mun päivät on tällä lomalla menneet niin, että nukun yöllä sen 9h, joka on tosi hyvin! Herään vähän ennen kello 11.00, teen aamutoimet ja lähden yleensä ennen tai jälkeen kello 13.00. Olen jossakin koko päivän ja saavun himaan sitten kun saavun ja kietoudun vilttiin ja katson Netflixiä. Saatan joskus olla hyvin aktiivinen ja teen samalla koulujuttuja ja silloinkin se menee siihen, että luen saman kysymyksen 10 kertaa, kun mietin samaan aikaan kuka on salaperäinen henkilö -A. Sitten menen nukkumaan kello 1.00-2.00 ja sama toistuu joka päivä! Eikä tyyliin loppulomaksikaan ole muutoksia asiaan tiedossa.
Okei mennäänpä postaukseen, jonka aiheena olisi tänään jatko-osa siihen mun edelliseen ask.fm-kysymysten vastailu postaukseen! Ekaan osaan pääsee tästä!
Aloitetaas...

1. Mitäs oot tehnyt tänään?
- Lyhyesti sanottuna ollut Ikeassa syömässä ja pyörimässä Maija, Roosan ja Arskan kanssa. Sen jälkeen Selloon pyörimään, jossa tapasimme Pihlan. Sen jälkeen Milla tuli hyvin aikaisin himaan ja tällä hetkellä teen tätä postausta! Eli ytimekkäästi näin vanhoja luokkalaisijani.

2. Onko sulla outoja tapoja tai fobioita? Jos on, niin millaisia?
- Mulla on outoja tapoja ja fobioita. Oudoista tavoista olen tehnyt oman postauksen joskus aikapäivää sitten johon pääsee tästä. Niitäkin on paljon paljon lisää ja jatko-osaa kyseiseen postaukseen voisi suunnitella. Fobioista joihin voisin itteni liittää niin atychifobia (epäonnistuminen), farmakofobia (lääkkeet & huumeet) (jollain tasolla), klaustrofobia (suljetut, ahtaat tilat) ja koulrofobia (klovnit).

3. Mitä suunnitelmia sulla on viikonlopuks?
- Jos perjantai lasketaan viikonloppuun mukaan myös niin perjantaina eli huomenna oon Steffen kanssa. Lauantaina Stadiin ainakin äidin ja kummitädin kanssa ehkä saan värvättyä Roosan seurakseni ja sunnuntaina uskonnon viikkotehtävän takia museoon!

4. Kerro 3 parast asiaa Aapossa?
- 1. Aapo on samanlainen lahna kuin minäkin, välillä jopa huolestuttavasti pahempikin kuin minä! 
2. Aapolla on maailman parhain nauru (okei Sisulla on kyllä lievästi massiivisempi!) 
3. Aapo on tosi huolehtivainen, jossain vaiheessa se meni todella yli, mutta nykyään vaan sillee vähän söpösti yli! 

5. Lempivärit kuvina?
Kuvat: WeHeartIt
- Eli mun lempivärit on harmaa, sininen, luonnonvalkoinen, musta, punainen & kulta!

6. Sun lähimmät tyttö- ja poikakaverit?
- Mä en tykkää luokitella mun kavereita hyviin, läheisiin tai parhaimpiin yms. Ja tässä on se paha, että mä saatan pitää joitakin mun läheisin frendein, vaikka mä en olisi niille ja toisinpäin. Mutta kumminkin...
Tytöt: Roosa, Heini, Hanna, Sanni, Iida-Maria & Aino
Pojat: Aapo (En mä nyt tiiä kuuluuks se tähän, mutta antaa olla), Eetu & Steffe

7. Laita tähän tällä hetkellä onnistunein kuvasi?
- En mä tiiä onks tää muuten onnistunut, mutta tykkään tosta mun kampauksesta, jonka Heini ja Roska mulle teki!

8. Kerro viikkorytmisi! Elikkäs esim. Ma: koulua 8-14, treenit jne.
- Maanantai: Koulua 8.15-14.30, treenit with Aino!
Tiistai: Koulua 8.15-14.30, treenit with Roosa!
Keskiviikko: Koulua 8.15-14.30, yleensä Aapon kanssa! Ja kuuluisi myös postauksen tekeminen
Torstai: Koulua 8.15-16.00, koulujuttuja! (Eli PLL...)
Perjantai: Koulua 8.15-14.30, yleensä jonkun frendin kanssa!
Lauantai: Kavereita tai Aapoa näen yleensä!
Sunnuntai: Mun lepopäivä, jolloin teen yleensä koulujuttu, postauksen ja katson Valehtelevii Viettelijöitä!

9. Mikä asia sai sinut viimeisimpänä onnelliseksi?
- Minut sai viimeisempänä onnelliseksi Pihlan, Arskan, Maijan ja Roskan hölmöjen naamojen näkeminen sillä tulee nykyään nähtyä niitäkin aivan liian vähän! (Niin eli kerran puolessa vuodessa) Materialistisesti onnelliseksi teki mun uudet aurinkolasit! Ja parhaillaan mua tekee onnellisemmaksi mun Coka Cola lasi tuossa mun oikealla puolella!

10. Laita jokin epäonnistunut kuva sinusta/kaveristasi/kaveriporukastai/maisemasta?
- Keräsin oikein kollaasin!

Tälläinen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte, tiedossa vielä kolmas osa tähän sarjaan liittyen, joten hereillä!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti