sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

Helmikuu 2016

~Miksi hitossa sä palasit nyt,
juuri kun mä olin lähes yli päässyt susta.
Miksi, tanssit mulle noin?
Sä katot mua, silleen ku mä katon sua.
Mä varotan, nyt heti lopeta,
tai takaisin sut otan silleen ettet koskaan pääse pois~
-Antti Tuisku - Pyydä Multa Anteeks Kunnolla-

Mooi!
Mä en edes muista millon viimeksi mä oon ees tänne kirjottanut. Huomennakin tulee jo 4 vuotta tätä bloggailuu täyteen. Okei, siihen väliin mahtuu taukoja jne. Mutta en halua laskea niitä pois, sillä kyllä tämä blogi on silti ollut olemassa, vaikka en itse ole sitä sillä hetkellä kirjoittanut. Kumminkin pyrin, että torstaiksi tulisi jonkin sorttinen kalapuikkopostaus #vainRoosajutut, mutta siis erilaisempi postaus kuin yleensä! Vaikka itse blogin synttärit onkin huomenna, mutta koulujuttujen ja treenien takia pakko lykätä postauksen tekemistä. Muuten olen nyt päättänyt, että postaus päivä siirtyy keskiviikosta torstaihin, koska silloin olen aina yleensä kotona koulun jälkeen! Niin on sitten aikaa kirjoitella ja kuvata.
En ala nyt selittämään miksi ei ole tullut postauksia 25. helmikuuta jälkeen. Mä oon koko ajan aivan törkeän väsynyt ja varmaan kohta siihenkin saan apua, kun hankkiudun lääkäriin. Mun nukkumattomuus ja 3h yöunet ei riitä kun vain sen koulupäivän ajan ja sillonkin ajatukset ajelehtii ihan muualla kuin Platonin ideaopissa tai Raamatun tulkinnassa. Vaikka mä oon pienestä pitäen ollut todella huono nukkuja, mutta olen onneksi monta vuotta saanut nukkua rauhassa! Paitsi nyt 2016 keväällä, nukkumisesta on tullut mulle englannin koettakin suurempi haaste! Mä en edes enää tiiä mikä mua valvottaa, koska ennen oon laittanut stressin piikkiin aina! Mutta en mä tiiä mikä mua nyt sitten stressais? Ehkä joo pikkusen koulu ja ajan riittäminen, mutta kaikki helpottuisi jos saisin edes nukuttua 8h 3h:n sijasta! Mutta kyllä tää tästä... Toivon nukkuvani viimeistään sitten kesälomalla, sillon on varmaa niin kuuma (Okei, Suomen kesät...) että en nuku sillonkaan! Noh pitää murehtia sitten sitä sillon.
Tänään kumminkin postauksen aiheena kuukauden suosikit, joten katsotaas mitkä ovat olleet helmikuun suosikkejani.
Aloitetaas...




| 1. IsaDora - Matta kynsilakat |
- Sävy - 826 White Velvet -Valkoinen -
- Sävy - 827 Bohemian - Beige -
~ Kicks & Sokos ~ noin. 8.90€ ~




| 2. IDUN minerals - luomiväripaletit |
- Vaaleanpuna sävyiset - NIMI: Norrlanssyren -
- Beigen sävyiset - NIMI: Lejongap -
~ Synttärilahja ~




| 3. Helix & Septidin |
~ Lävistysliike ~ 40€ + koru 35€ ~
~ Apteekki ~ Helix:n hoitoon olen käyttänyt ~




| 4. Sisustuskasvit ja valkoiset purkit |
~ Ikea ~ 5.99€ ~
~ Ikea ~ 2.99€ ~




| 5. Beats Pill - kajutin |
~ Joululahja ~




| 6. Michael Kors - lompakko |
~ Synttärilahja ~




| 7. Hiussävyte (Mun mukaan hiusväri!) |
- Sävy: Royal Blue - Aivan tajuttoman pigmenttistä, suosittelen - Olen käyttänyt kuiviin hiuksiin ja pessyt pois! Tullut tummempi lopputulos -
~ Sannilta, mutta saa esim. Sokokselta ~ 14.50€ ~





| 8. Lumenen kulmakynä |
- Sävy - 3 vaaleanruskea - Ei ole niin tumma kuin ennen! -
~ Sokos ~ 7.90€ ~




| 9. Nyöritetty pitkähihanen |
~ Bikbok ~




| 10. Lettikampaukset |
- Mulla on nykyään ongelmana, että en kykene pitämään hiuksiani auki, koska ne ovat koko ajan silmissäni/tiellä kasvoillani. Joten letit tuo pikkusen vaihteluu ainaiselle ponnarille -

Biisit:
Sia - Unstoppable
&
SANNI - Että Mitähän Vittua

Tälläistä tällä kertaa! Bloggaaminen on vähän jäänyt, mutta yritän taas skarpata. Toivottavasti tykkäsitte.
~ Moikka ja ens postaukseen ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti