sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

~Liikaa Vaille Jäänyt~PART 3

~Sus on kaikki mitä ikinä haluun,
sä saat mut nauraa ja kyyneleet valuu.
Ja olis se vanhana hienoo,
et voisin tarinan kertoo.
Kuinka löysivät toisensa,
sieluista kaksi kauneinta~
-Neljänsuora - Kaksi Kauneinta-
Mooi!
Mä oon tässä viimeiset kolme tuntia tehnyt tätä postausta ja hauskinta on se, että mä olin tehnyt tämän postauksen jo puoliksi valmiiksi jo tiistaina. Sillä tuli tiistaina kotiin ekan oppitunnin jälkeen huonon oloni ja maha kipuni ansiosta. Mä oon varmaan tasan kerran aiemmin lähtenyt koulusta kesken sairauden vuoksi ja sekin oli ala-asteella. Koko viikko tuntui menevän todella hitaasti, mutta tuleva viikko on vain kolme päiväinen ja sitten on loma! Sekin kylläkin menee koeviikon kokeisiin lukiessa, mutta on silti kivempi herätä lukemaan kello 12 kuin aamu 6.35!
Olen muutenkin ylpeä tämän päivän saavutuksistani! Nousin vähän yli 11 ja mä olin niin varma, että saan julkaistua tämän postauksen, tehtyä 2 muuta postausta tämän lisäksi valmiiksi koeviikkoa varten, tehtyä matikan tehtävät, uskonnon tehtävät ja filosofian filosofin esittelyn. Kello lyö varttia yli seitsemää ja olen saanut aikaiseksi ainoastaan tämän postauksen, matikan kaksi tehtävää, joista toinen on väärin ja uskonnon tehtäviä 6kpl edestä. Vielä pitäisi tehdä paljon kaikkee....
Kumminkin tämän päivän postaus on ns. vika osa näit mun vastauksia Ask.fm:ssä saatuihin kysymyksiin. Mutta totesin, että mulle jäi niitä kysymyksiä tämänkin jälkeen pitkä lista vielä. Niin saatan tehdä 4 osan vielä, jossain vaiheessa! Nyt kumminkin 3 osa, joten mennään postaukseen...
Aloitetaas...

1. Kerro pari asiaa, joista et pidä ja pidät itsessäsi?
- Ulkönäössä: EN PIDÄ ~ 1. Tällä hetkellä mun ihosta 2. Käsistä  PIDÄN ~ 1. Hiuksista 2. Kulmista
- Luonteessa: EN PIDÄ ~ 1. Herkästi palavasta pinnastani 2. Sinisilmäisyydestäni ihmisiä kohtaan  PIDÄN ~ 1. Sosiaalisuudesta 2. Tilannetajusta


2. Mikä asia sai sut viimeisimpänä onnelliseksi?
- Tajuaminen, että kesälomaan on 76 päivää ja mä kuvittelin, että siihen on päälle 100 päivää vielä! Ja siitä, että sain tehtyy lähes kaikki uskonnon tehtävät.


3. Kerro, mitä vaatetta/vaatteita et ikinä laittais päällesi?
-  Mitään keltaista tai sinapinkeltaista! Leveälahkeisia farkkuja tai boyfriend-farkkuja, karvaliiviä tai valkoisia lyhytvartisija Converseja!


4. Kerro 3-5 henkilöstä luokaltasi?
En sano nimiä, mutta he saavat itse tunnistaa itsensä.
1. Mä luulin ihan alkujaan, että vihasit mua koko sydämestäsi ja etkä sietäisi mun seuraa yhtään! Tai sellaisen kuvan annoit mulle, mutta nyt ajan kuluessa susta on ainakin tullut mulle hyvä kaveri. Mä rakastan kuunnella sun juttuja ja vaikka en olisi aluksi uskonut, niin meillä on todella samankaltainen huumorintaju. Ja sä oot se joka yllytti mut värjäämään siniset hiukset! Ja mä tiedän, että nyt viimeistään kaikki arvaa, kenestä on kyse! Yksi mukavimmista, hauskimmista ja oudoimmista ystävistäni. Pyydän vieläkin anteeksi sitä tapaa millä mekin kaksi tutustuttiin. Mä en huomattavasti kykene tutustumaan ihmisiin normaalisti!
2. Paras vieruskaveri mitä mulla on koskaan kemiassa ollut (Sori Iiku!). Enhä olis koskaan sen ensivaikutelman jälkeen minkä ainakin mulle annoit, että meistä tulisi parhaat kaverit. Suoraan vain sanottuna olet mun kaksonen, mutta vain poika versiona ja ehkä leivästi fiksumpana ja hauskempana. Sun kanssa ei oo koskaan ollut tylsää eikä tule olemaan! Sekä sun kanssa on ehkä maailman pelottavinta riidellä!
3. Mä olen hyvin pettynyt, että et soittanut Salamaponia viime musiikin tunnilla kitaralla! Oot tosi hiljanen, mutta sitten kun avaat suusi niin sieltä tulee ihan asiaa tai hyvää läppää. Mä en kylläkään edelleenkään tajua, miten kenenkään sormet pystyy liikkuu niin nopeasti kitaran kieleltä toiselle! Kun mä juuri ja juuroi saan liikutettua yhtä sormea kerrallaan, siten että joudun toisella kädellä siirtämään sitä! Vaikka en susta paljoa tiedäkkään ja oot vasta lyhyen aikaa ollut meijän porukassa sillee, että oot uskaltanut tulla hiljaseen missä meijän porukka on, niin sovit meijän porukkaan täydellisesti. Kuuleepa ainakin vielä enemmän pelisanastoa, jota ei voi tavallinen ihminen ymmärtää!


5. Millaisena luulet et muut ihmiset pitää sua? Ja millaisena haluaisit et ihmiset pitäis sua?
Mä luulen, että ihmiset pitää mua aika äänekkäänä ja puheliaana, joka pyrkii tulemaan kaikkien kanssa toimeen. Varmaan myös ihan suht ilosena ja jossain määrin rasittavana persoonana! 
- Haluaisin, että ihmiset pitäisivät mua sosiaalisena ja avuliaana tyyppinä, jolla on rasittava nauru. 


6. Käsityksesi hyvän näköisestä vastakkaisesta sukupuolesta? (kollaasi mieluiten)
- Mä laitan tähän kollaasin mun ns. "julkkis ihastuksista".
Eli kollaasissa on Robert Pattinson (tuli varmasti jollekkin yllätyksenä...), Jackson Rathbone & Ansel Elgort! Ei lisättävää!


7. Millaisista vaatteista pidät vastakkaisella sukupuolella?
- Mulla ei ole periaatteessa mitään väliä millaisia vaatteita miehet käyttää! Mutta jotkut siistit vaatteet esim. farkut ja paita/huppari/neule. Mulle ei kirjaimellissesti oo mitää väliä. 


8. Mikä fiilis? Mitä kaikkea on ostoslistallasi?
- Ihan hyvä fiilis, vaikka väsyttääkin! Tällä hetkellä mulla ei ole mitään muuta ostoslistalla kuin mustat farkut ja vaalea kaulaliina.


9. Kuva sun arkimeikeistä?
Puuteri ~ MAC (sävy: NC25)
Peiteaine ~ L´oréal Paris (sävy: 1 Ivoire)
Luomiväripaletti ~ IDUN minerals (sävy: Norrlandssyren)
Kulmakynä ~ Lumene (sävy: 3 Blond)
Kulmavaha ~ Lumene (sävy: 3 Blond)
Kulmageeli ~ Lumene
Luomiväripaletti ~ H&M (sävy: Soft Nudes)
Ripsiväri ~ Mybelline New York (The Rocket Volum Express, vedenkestävä)


10. Kerro 5 hyvää biisiä?


Tälläinen postaus tällä kertaa! Mä en tiedä teenkö vielä 4 osan, koska noita kysymyksiä on vielä pilvin pimein. Mutta katsoo sitä sitten tulevisuudessa. Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti