torstai 12. toukokuuta 2016

~Olen onnellinen~

~Paina taas kaasu pohjaan,
anna elämän mennä.
Huuda sun äänihuulet,
rikki ja poikki~
-Olavi Uusivirta - Nuori ja kaunis-

Mooi!
Mä oon niin pettynyt itseeni, että olen antanut postauksen tekemisen venyä näin pitkälle. Tätäkin nyt väsään tässä ennen ilta puoli yhtätoista. Mulla on nytkin lukematta englannin sanat, joten hyvin menee. Kulutin ehkä liikaa aikaa biologian kappaleiden tehtäviin, mutta olen siinä niin pahasti jäljessä. Joten ihan positiivista, että etenin edes hieman niidenkin tekemisessä. Ensi viikolla olisi ns. koeviikko, mutta itselläni kokeet loppuvat "jo" torstaina, niin sen ei pitäisi häiritä torstain postausta. Munhan piti tehdä postaus jo viikko sitten, mutta itse olin liian laiska. Sunnuntaina tulikin muuttujaksi pöytä. Mä nimittäin vihdoin sain itselleni uuden pöydän! Joten mulla meni suurin osa päivästä siihen, että purin vanhan pöydän tavaroita lattialle, kirppis kasaan ja roskapusseihin. Vasta ilta yhdeksältä oli uusi pöytä mun huoneessa ja sen jälkeen aloin sitten täyttämään sitä, joka johti siihen, että postaus jäi taas välistä! Mutta tässä sitä onneksi nyt ollaan ja ollaan toivottavasti taas sunnuntaina ja ensi viikolla jne. Onneksi muutenkin ensi viikon jälkeen koulussa alkaa hellittämään, koska musta tuntuu koko ajan, että pitäisi palauttaa jotain tai tehdä tehtäviä tai lukea kokeisiin. Kesäloma tulee enemmän kuin tarpeeseen!
Mun piti tehdä tämä postaus viime viikon sunnuntaille, mutta katsos vaan se siirtyikin torstaille saakka eri muuttujista johtuen. Kumminkin, olin lauantaina Heinin ja äitien kanssa tuttuun tapaan shoppailemassa ja tuli taas ostettua kaikenlaista. Joten mennäänpä katsomaan, mitä mukaan tarttui.
Aloitetaas...



- Shortsit - H&M - 9.99€ -





- Kauluspaita - H&M - 14.99€ -





- Pitsitoppi - Bikbok - 9.95€ -





- Septum x2 - Bikbok - 5.95€/kpl -




- Puhelinkuoret - Glitter - 5€ -




- Nahkatakki - Only - 39.95€ -





- "Revityt" farkut - Bikbok - 64.95€ - Ale: 54.95€ -




- Muki x2  (Mä oon etsinyt näitä niin pitkään!) - Clas Ohlson - 1.99€/kpl -



- Raitapaita - Zara - 5.95€ -





- Huulipuna - MAC - Stockmann - 21.50€ - Sävy: Relentlessly Red ~ Matta -





- Luomiväri - Urban Decay - Sokos - 20€ - Sävy: Peace -



Tälläiset ostokset mulla tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte. Mä lähden tästä lukemaan englannin sanoja, jotta sanakokeesta tulisi huomenna ainakin arvosanaksi 5.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti