torstai 4. elokuuta 2016

~Siirrän aamuvuoroon~

~Ekat helteet on helmee,
heti terdelle tapaa frendei ku kerkeen.
Näpeissä on heleä lager, 
hyvästi huolet,
oon valmiina menettään kaiken~
-HesaÄijä - Terassilta lentoon-

Mooi!
Tässä on tapahtunut paljon kaikkea. Viime viikon sunnuntai meni täysin siivoten ja laitellen paikkoja kuntoon, kun porukat tulivat kotiin. Joten postaus jäi väliin. Sunnuntaina muutenkin tajusin olevani kipeä, mutta menin kumminkin maanantaina töihin. No tiistaina en vain pystynyt ja keskiviikkokin meni sängyn pohjalla maaten eli mun ensimmäisen kesätyön viimeiseksi työpäiväksi jäi loppujen lopuksi maanantai, vaikka oikeasti olisi kuulunut olla töissä keskiviikkoon asti. Harmittaa aivan tajuttomasti, että juuri nyt oli pakko tulla kipeäksi. Juuri kun työt loppu ja juuri ennen Weekend festivaaleja. Olen vieläkin kipeä eli nämä festarit tulee menemään omalla kohdallani pikkuisen rauhallisemmin kuin esim. vuosi sitten. 
Loppu viikko ja tuleva viikko ennen koulun alkua tulee olemaan pelkkää menoa ja meininkiä...
Tämän päivän aiheena on 7 hyvää ja 7 huonoa puolta yksin/kavereiden kanssa asumisessa! Nimittäin mä asuin viikon itsekseni tai no melkein koko ajan täällä meillä oli joku mun lisäksi. Me pärjättiin omasta mielestäni paremmin kuin hyvin. Kuvat ovat siis siltä kuluneelta viikolta esim. Heinin synttäreiltä jne. 
Aloitetaas...



 HUONOT PUOLET:


- Pyykkivuori, etkä osaa käyttää pyykinpesukonet.
- Pienten asioiden muistaminen mm. avaimet, ovien lukkoon laittaminen, ikkunoiden kiinni laittaminen.


- Tiskipöytä ei ole koskaan tyhjä eli pitäisi olla koko ajan tiskaamassa, jotta näyttäisi siistiltä. 
- Ruuan yli jääminen sekä vanheneminen!
- Sotkuisuus ( Mä tykkään, että on siistiä, mutta esim. tuolloin mä en kumminkaan tehnyt asian eteen mitään! )


- Kuumotus siitä, että ovet ovat jääneet auki yms.
- Alakerrassa/suihkutiloissa yksin oleminen! ( Mulla ei siis ole edes vanhempien ollessa kotona niin, koskaan turvallinen olo meidän alakerrassa varsinkaan suihkutiloissa! )


HYVÄT PUOLET:


+ Koko talo omassa käytössä esim. mekin yleensä vietettiin aikaa keittiössä tai olohuoneessa.
+ Ei kotiin tulo aikoja! Eikä tarvitse selitellä tekemisiä tai menemisiä.


+ Petaamaton sänky! ( Yleensä mä petaan sängyn, joka aamu. Mutta nyt ei vaan tuntunut tarpeelliselta )
+ Kaiken hoitaminen omalla tyylillä.


 + Musiikkia pystyi kuuntelemaan siten, että joku ees kuuli sen! Koska yleensä kotona joudun kuuntelemaan kuulokkeista musiikkia, koska isä ei kestä mun musamakua.
+ Ruuanlaitto.
+ Täysin oma rauha tai kavereiden täydellinen seura.


Tälläinen postaus tällä kertaa. Toivottavasti tykkäsitte. Tuntuu todella oudolta tehdä postausta ja muutenkin kirjottaminen ei luonnistu ainakaan vielä näillä mun uusilla pitkillä kynsillä ( Kyllä, wow, Milla kasvatti vihdoinkin kynnet itselleen! )

~ Moikka ja ens postaukseen ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti