sunnuntai 23. lokakuuta 2016

~Sulle mä riitän~

~Et pakene mua,
vaikka oon monsteri.
Sä rakastat mua,
kun vihaan itseeni.
Kun mä stressaan,
että en saa yöunia.
Sillon sä kerrot, 
mulle iltasatuja~
-SANNI - Mörköjä-

Mooi!
Loma on taas lusittu. Mä voin kerrankin koko sydämestäni sanoa sen, että mistään lomasta en ole varmastikaan nauttinut näin paljon kuin tästä syyslomasta. Vaikka koko loma on ollutkin aika toiminnan täyteistä, niin olen nauttinut joka ikisestä hetkestä! Varsinkin siitä, että kerrankin olen edes jotenkin saanut univelkani nukuttua pois. Tuntuu, että olen levänneempi kuin koko kesälomalla yhteensä. Mun ruotsin opettajakin saa sen normaalin ja iloisen Millan takaisin oppitunneille. Muutenkin mulla on ehkä löytynyt sellainen pieni koulumoti tässä loman aikana.
Tänään kumminkin palataan sen verran ajassa taaksepäin eli torstaihin, jolloin päätettiin tyttöjen kanssa käydä Linnanmäen Valokarnevaaleilla. Joten tämä postaus on aika kuva painotteinen.
Aloitetaas...






 - Mä henkilökohtaisesti yllätyin siitä, kuinka paljon Linnanmäellä oltiin satsattu niihin kaikkiin valoihin! Mä jotenkin oletin, että niitä valoja on tosi vähän tyylii vain karusellissa ja vuoristoradassa. Onneksi luuloni osoittautui vääräksi!






 - Oltiin ehkä max 10min pyöritty ympäriinsä ja heti ostamassa ruokaa!




 - Miun tyttöset!

 - Päädyttiin sitten loppujen lopuksi kuuntelemaan Läpä nimistä bändiä. Kyseinen bändi yllätti ainakin minut, koska oletin jotain aivan kamalaa. Olin väärässä, siinäkin onneksi! Biisien sanoista ei kauheasti saanut selvää, mutta muuten soitto oli todella jees. Ainoa "huono" puoli oli kylmyys. Mulla ainakin jalat paleli erittäin paljon seisoskelusta ja kävely sen seisoskelun jälkeen oli täyttä tuskaa!



- Valokarnevaalit olivat todella positiivinen yllätys! Mikäli ensivuonna kyseinen tapahtuma taas järjestetään, niin itse olen ainakin taas menossa.

Tälläistä tänään! Toivottavasti tykkäsitte vähän enemmän kuvien täyteisestä postauksesta. 

~Moikka ja ens postaukseen~

2 kommenttia:

  1. Siis WAU mitä kuvia oot lintsiltä saanu *_* Mä en saanu yhtään napsittua, mut nää on upeita!!

    VastaaPoista