sunnuntai 8. tammikuuta 2017

~Ei mua enää pelota~

~Koska sä oot outo,
sä oot spessu
 ja mä oon valmis vihdoin sitoutuu.
Sus o kaikki mitä tarvii~
-Arttu Lindeman - Hukutaan-

Mooi!
Se olisi sitten vuosi 2017. Mulla on alkanut vuosi erittäin hyvin! Vaikka lievästi huominen koulun alku laskee tunnelmaa pakkasen puolelle. Vielä yksi viikko lomaa kelpaisi mulle paremmin kuin hyvin.
Mä pelkään, että mulla on liian suuret odotukset tälle vuodelle! Mutta ei se haittaa. Saanpahan itke itseni sitten vuoden lopussa uneen. No ei vaiskaan! Mä haluan tehdä tästä vuodesta itselleni mahdollisimman positiivisen! Enkä halua käyttää aikaani 1. stressaamiseen 2. murehtimiseen 3. liika ajatteluun. Epäilen, että toi stressi kohta saadaan viimeistää koeviikolla aktivoitua. Mutta siis päätin tehdä itselleni kaksi lupausta näiden mun kohta mainittujen bucket listin kohtien lisäksi. Nimittäin juuri tuon, että teen tästä vuodesta mahdollisimman positiivisen ja viettää mahdollisimman paljon aikaa kavereiden kanssa.
Tämän vuoden ensimmäisen postauksen aiheena on viime vuotiseen tapaan, bucket list 2017. Katsotaas, mitä olen taas keksinyt pääni menoksi.
Aloitetaas...

| 1. Hanki ajokortti |

| 2. Pidä herkuton kuukausi |

| 3. Reissaa Suomen rajojen ulkopuolelle |

| 4. Käy pääkaupunkiseudulla uimassa |

| 5. Käy elokuvissa yli 15 kertaa |

| 6. Lue ruotsin kielinen kirja |

| 7. Yllätä joku henkilö |

| 8. Tee minimissään 5 asupostausta |

| 9. Osta täydellinen Tumbler-asukokonaisuus |

| 10. Käy keikalla |

| 11. Aloita katsomaan jotain tv-sarjaa |

| 12. Käy luistelemassa |

| 13. Aloita uusi harrastus |

| 14. Panosta Instagramiin |

| 15. Keksi taktiikka toteuttaa sileillä hiuksilla panda-kampaus |

| 16. Pidä brunssi |

| 17. Viihdy enemmän keittiössä |


Tällainen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte. Toivotaan, että tästä vuodesta tulee todella onnistunut, varsinkin täällä blogin puolella!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti