sunnuntai 28. toukokuuta 2017

~Summer Bucket List 2017~

~Kerron salaisuuden,
kaikki kompastuu,
mut sit elämä jatkuu.
Ja mulla on vastuu seistä sun rinnalla,
auttaa pitämään sut pinnalla~
-Roope Salminen & Koirat ft. Ellinoora - Tanssi se ulos-

Mooi!
Pahoitteluni siitä, että viime viikolla ei tullut postausta. Syynä yksinkertaisesti koeviikko. Nytkin on koeviikko, mutta mulla on mennyt moti matikkaan, fysiikkaan ja yhteiskuntaoppiin jo ennen koeviikkoa. Niin en jaksa ottaa niistä ollenkaan stressiä. Matikka muutenkin menee luultavasti ihan hyvin, samoin fysiikka. Siitä yhteiskuntaopista en kyllä sano yhtään mitään! 
Mulle kuuluu muuten oikein hyvää. Kesä on tullut ja toivottavasti tällä kertaa jäädäkseen! Ainoat kaksi miinuspuolta näissä hyvissä keleissä on se, että miksi näiden kauniiden säiden pitää aina sattua silloin, kun on periaatteessa pakko kökkiä sisällä lukemassa jotain trigonometrisiä funktioita ja, että allergialääkkeistä ei voi edes kuvitellakaan luopuvansa! 
Kohta alkaa kesäloma eli viiden päivän päästä. Loma kelpaa tällä hetkellä paremmin kuin hyvin!
Mä oon tähän mennessä tehnyt kaksi bucket listiä mun kesää varten (2015 ja 2016). Tänäkään vuonna tähän perinteeseen ei tule poikkeusta! Tässä postauksessa pääsette samalla kurkistamaan mun edellisten vuosien kesäisiin kuviin.
Aloitetaas...

Kesä 2014
 | 1. Ota paljon kuvia |
- Pyrin tänä kesänä saamaan talteen kaikki unohtumattomat hetket. Tämä kohta tuskin tulee olemaan mikään erityisen hankala.

| 2. Tee kesä-soittolista |
- Tarkoituksena olisi lisätä siihen soittolistaan joka päivältä 1 biisi, joten tälle listalle kuulisi tulla yhteensä 70 biisiä.

Kesä 2014
 | 3. Päivitä hiusvärisi |
- Joo, tyvikasvu on taas ihan kiitettävän mittainen. Ei onneksi yhtä pitkä kuin viimeksi. Ehkä uskaltaudun kokeilemaan jotain uutta tai sitten mennään samalla blondi linjalla. 

| 4. Löydä täydellinen "pitkä" farkkutakki |
- Mulla on tasan yksi farkkutakki ja se on just ja just tarkoituksella vähän kylkiluiden alapuolelle. Joten olisi todella kiva löytää vähän pidempi versio samoin sellainen, jossa olisi täysi pitkät hihat.

Kesä 2015
 | 5. Aloita mahdollisimman moni aamu juoksulenkillä |
- Kesällä on aikaa ja päivä lähtee ehdottomasti paremmin käyntiin. Jaksaa lukea yo kirjoituksiin samoin tehdä Mafy-valmennuksen biologian ja kemian tehtäviä.

| 6. Pysy YO-lukusuunnitelmassasi |
- Epäilen, että tämä ei ole ongelma eikä mikään. Koska motivaatiota on yllättävän paljon! Haluan nimittäin näyttää reksille, että ei ne syksyn kirjoitukset sen pahemmat ole kuin keväänkään kirjoitukset.

Kesä 2015
 | 7. Käy Virossa |
- Ei tarvi mikään alkoholin hakureissu olla. Esim. päiväksi shoppailemaan, kuvailemaan ja illalla takaisin.

| 8. Käy kirppiksellä |
- Ainakin yhdellä kirppiksellä haluan tänä kesänä käydä. Saati sitten itse myyjänä tai vain kiertelemässä. Tuota tavaraa kyllä olisi ihan myytäväksi asti...

Kesä 2015
 | 9. Uskaltaudu Heinin ja Stefun kyytiin |
- Musta vähän alkaa tuntuu siltä, että Heini ja Stefu saa kummatkin ajokortin ennen mua, vaikka kummatkin on mua nuorempia! Aloitettiin autokoulu kaikki kolme samaan aikaan, mutta silti mulla on vähiten ajotunteja käytynä. Ja Heini on meistä kolmesta nuorin ja sillä on eniten ajoja käytynä... Kateus iskee! Mutta siis tarkoitus olisi uskaltautua liikennevaloissa sammujan ja sitten pakittamisen "maailman mestarin" kyytiin.

| 10. Juhli kavereiden synttäreitä |
- 18-vuotis synttäreitään tänä kesänä juhlii mm. Aino, Stefu, Sanni ja Heini! Joten niitä pitää juhlia!

Kesä 2016
| 11. Syö paljon tuoreita marjoja ja hedelmiä |
- Haluan siedättää itseni tänä kesänä päärynä allergiasta! Saa nähdä tuleeko tästäkin vain lääkäri reissu vai pystynkö siedättämään itse itseni. 

| 12. Opi käyttämään värejä pukeutumisessasi |
- Mä rakastan värikkäitä luomivärejä jne. Mutta sitä värikkyyttä voisi tuoda tohon pukeutumiseenkin. Ei kumminkaan yhtä räikeästi tarvitse pukeutua kuin silloin 7lk:lla (muistan ikuisesti vaaleanvihreät farkut, oranssi paita ja vaaleanvihreä tai sitten se oli vaaleanpunainen tuubihuivi...). Mutta siis väreistä musta, tummansininen ja harmaa voisi päästää kesän ajaksi irti! 

Kesä 2016
| 13. Harkitse vakavasti hierontaan menemistä |
- Mä olen siis varmaan tässä päälle vuoden? Miettinyt sitä, että varmaan olisi ihan järkevää käydä näitten niska ja selkä jumien takia hierojalla. Kumminkaan sinne en ole vieläkään hakeutunut, vaikka varmasti kannattaisi.  

| 14. Toteuta yksi unelmasi |
- Mulla on mielessä tämä kyseinen unelma, mutta en sano sitä vielä tänne. Sen takia, koska muuten se ei varmasti onnistu ja musta tuntuisi siltä, että lupailisin liikoja! Mutta sormet ristissä, että tämä salaperäinen unelmani toteutuisi tänä kesänä.

Kesä 2016

Tällaista olisi luvassa. Toivottavasti tykkäsitte. Ja toivottavasti ehkä joku sai näistä mun neljästätoista kohdasta, jotain inspiraatiota vaikka omaan kesäänsä. 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti