torstai 31. tammikuuta 2019

Belgian ostokset

~Jos koitan muistaa liian lujaa kasvos, 
Niin ne menee pois,
Me oltiin enemmän ku parhait ystävyksii,
nyt on niin vaikeet olla yhdessä,
 ku on yksin~
-Ideaali & Jay Who? ft Katri Ylander - Pidä paikkaa-

Mooi!
On taas postailuista vierähtänyt jokunen tovi, hups! Puolivahingollinen tauko taas tähän väliin näköjään. Koulu vie liian suuren osan mun ajasta samoin pääsykoekirjat. Joten  jotain pitää karsia pois, jotta jää aikaa ihan vain aivojen nollaamiselle. No se karsiminen on tällä hetkellä se, etten tee kotitöitä niin paljoa kuin ehkä haluaisin... En tykkää elää sotkuisessa ympäristössä, mutta sitten se on pois mun pääsykokeisiin lukemisajasta, jos alan imuroimaan tai varsinkin tiskaamaan! Tiskaaminen on yksi iso työmaa tässä asunnossa ja siihen saa vierähtämään helposti 30-50min vaikka tiskiä ei olisi  mitään tajutonta määrää. Eniten tällä hetkellä vie mun aikaa koulun yksi kurssi, jonka suorittamiseen pitää nähdä enemmän vaivaa kuin koko syksynä yhteensä! On vaikeita luentoja, vaikeita laskareita, englannin kielinen kirja ( no mikäs muukaan, tiedettä ei näköjään osata kääntää vaikka suomeksi ) ja vielä siihen päälle jotkut extra neljä tehtävää, jotka tehdään koulussa 2h aikana. Eikä nekään mitään sellaisia "pikkujuttu" laskuja ole... En jotenkaan ajatellut, että tämä kevät alkaisi näin raskaalla kurssilla! Onneksi mulla on vain kaksi kurssi tässä periodissa, koska muuten varmaan jaksaminen olisi todella kortilla. 
Kuitenkin tänään palataan vielä ajassa taaksepäin tammikuun alkuun. Nimittäin en ole vielä kerennyt esittelemään mun ostoksia Belgiasta. Nämä ostokset pääasiassa on Primarkista vaatteita tai meikkejä paikallisista meikkikaupoista. 

Aloitetaas...
 
| Highlighter - Revolution 
- Goddess Of Love |
- Ostin tämän highlighter:n Kruidvat, joka muistutti paikallista Tokmannia ilman Essensen tuotteita. En aluksi edes huomannut kyseisiä highlightereita vaan ihailin erästä toista suloista asiaa. Iiku sitten alkoi höpöttämään siinä vieressä siitä, että siinä hyllyssä ei ollut hänen haluamaa highlighter sydäntä. Siinä kohtaa meikäläisen kiinnostus heräsi! Siis katso kuinka suloinen! Ei vain toi paketti vaan myös sävy on aivan tajuttoman nätti. Ei liian sellainen "erotun iholtasi valkoisena viivana" tai sellainen "hei, en halua näkyä mihinkään". Toi on saanut ihan oman paikkansa mun nykyisessä arkimeikissä.  Hintaa tällä söpöliinillä oli 5,99€.

| Huultenrajauskynä - Milani - 03 Nude |
- Meikatessamme Iikulla niin Iiku suositteli Milanin huultenrajauskyniä ja koska se näytti niin kivalta Iikulla niin mie sitten päätin ostaa itse samanlaisen. Ostin tämän paikallisesta Sokos Emotionista tai Kicksistä nimeltä di! Sävy on aika lähelle mun omien huulten sävyä ja tuolla saa helposti koko huulet väritetty ja en voi sanoin kuvailla kuinka helppo tuolla on rajata huulet! Nimittäin mulla on ollut usein ongelmana se huultenrajauskynien kanssa, että niillä on ns vaikea rajata, kun siitä jäljestä ei tule niin pehmoinen. Tällä huultenrajauskynällä oli hintaa 4,99€. 

 | Päällyslakka - Maybelline - Dr. Rescue |
- On kaksi tuotetta, joiden myynti on Suomessa lopetettu, tai sitten minä en vain satu niitä löytämään. Niin Maybellinen babyskin primer ja Dr.Rescue kynsilakat! Mä en tajua miksi niitä ei löydy enää kaupoista... Niin heti kun näin tämän Maybellinen hyllyssä niin olin kiikuttamassa sitä kassalle.  Ostin tämän samasta kaupasta kuin huultenrajauskynän eli kaupasta nimeltä di! Tällä kyseisellä lakalla oli hintaa 4,99€.

 | Luomiväripaletti - Revolution 
- Rose Gold |
- Tämä paletti oli se, joka kiinnitti ihan ensimäisenä mun huomion Revolutionin hyllyllä. Nimittäin ehkä maailman kaunein luomiväripaletti heti Anastasian Soft Glam paletin jälkeen. Niin pieni ja kätsy ottaa juuri matkalle mukaan ja noi sävyt on sellaisia, mitä multa ei vielä aikaisemmin ole löytynyt. Muutenkin toi pakkaus on ihan syötävän suloinen, vaikka se onkin kopsattu joltain toiselta meikkibrändiltä. Ostin tämän luomiväripaletin samasta paikkaa kuin highlighterin eli Kruidvat. Tällä aivan tajuttoman suloisella paletilla oli hintaa 6,99€.



| Harry Potter yökkäri setti -Primark |
- Ainoa sellainen virallinen päämäärä shoppailun suhteen oli mulla Brysselin Primark. Nimittäin silloin kun sain tietää, että Primarkissa myydään Harry Potter aiheisia vaatteita, niin tiesin, että Primarkiin oli pakko päästä ja sinne uppoaisi rahaa. No ns hullaannnuin siellä kaupassa ja siellä oli tajuton tungos, niin en kauheasti kokoja katsellut. Esimerkiksi tämän paidan koko on kai 38 ja noi housutki on 38. Housut olivat ehkä hieman mulle isot ja pitkähihainen paitakin on reilun kokoinen päälleä. Mutta yökkärit saa mun mielestä ainakin olla ihan reilun kokoisia. Hinnasta ei ole mitään muistikuvaa, mutta alle 15€. 

 | Harry Potter teemainen yökkäripaita
 - Primark |
- Toinen yökkäripaita oli myös Harry Potter teemainen. Tämän paidan kohdalla kävi sellainen floppi, että kokolapussa luki M, mutta kun pikkuisen tarkemmin aloin kotona paitaa tutkimaan niin Euroopan kokoluokissa paita on kokoa 40-42. Eli tässä jos jossakin on vähän reilumpi paita meitsille, joka on normaalisti S kokoinen. Mutta vaikka toi on noinkin iso, niin toi paita on suht lyhyt. Se on enemmänkin kokoa 36 pituus suunnassa mutta leveyssuunnassa ehdottomasti kokoa 40-42. Mutta ei minua haittaa! Hintaa tälläkin oli ehkä alle 15€.

 | Harry Potter teemaiset yökkärishortsit
 - Primark |
- Saanen esitellä ehkä maailman suloisimmat Harry Potter teemaiset yökkärishortsit! Noi shortis olivat taas hieman suuremmat kuin oletin eli koko oli M ja nuo on pikkuisen löysähköt vyötäröltä, mutta ei se taaskaan minua haittaa. Mutta en voi vain käsittää kuinka suloiselta Luna, Harry ja Ron näyttävät tuossa kuvassa. Toisessa lahkeessa lukee H.Potter. Hintaa näillä oli alle 10€. 

| Villapaita - ?? |
 - Kauppaa en valitettavasti millään muista, mutta hintaa oli tasan 23€. Mä en tiedä mikä tummanpunainen kausi mulla on menossa, mutta tuo villapaita oli ehkä koko reissun paras ostos siinä nähden, että se on ollut jo useaan otteeseen käytössä. Ja tuo paita ei todellakaan ole noin nukkaisen ja käytetyn näköinen mitä kuva antaa ymmärtää. Ihan priima kunnossa se on edelleen kovasta käytöstä huolimatta. 

| Pörrösukat - Primark |
- Mulla oli Harry Potter teemaisten vaatteiden lisäksi toinen missio mun Primark ostoksille. Nimittäin täällä mun kotona on tavallaan lämmin mutta mulla on jaloista aina kylmä! Samoin mulla oli Belgiassakin jaloista kylmä niin päätin sitten ostaa halvat pörrösukat Primarkista ja nämä pörrösukat ovat osoittautuneet ihan parhaiksi pörrösukiksi ikinä! Niin pehmoiset ja lämpimät. Oli ehkä elämäni parhain noin 3€ ostos! Nuo kummatkin tulivat samassa paketissa. 

| Harry Potter teemaiset collagehousut
 - Primark |
- Tässä on mun toisiksi käytetyin ostos vaatteiden suhteen villapaidan jälkeen. Nimittäin Primarkista ostetut tummansiniset Harry Potter teemaiset collagehousut! Mitkään collage tyyppiset housut ei ole istuneet niin hyvin mun päällä kuin nämä! Joo ehkä näissä on hieman matala vyötärö, mutta en anna sen häiritä! En olisi uskonut, että tykästyisin tummansinisiin collagehousuihin näinkin paljon! Laatu on kyllä mitä on, nimittäin haaroista housut ovat alkaneet jo nukkaantua käytön yhteydessä. Mutta en mä paljoa näistä housuista muutenkaan maksanut. Varmastikin alle 15€. 


Tällaiset ostokset mulla kertyi Belgiasta. Lisäksi vielä tarttui mukaan magneetti Belgian puolelta ja magneetti Luxemburgin puolelta. Myös yksi t-paita Pull&Bear nimisestä kaupasta, mutta se paita on joko kadonnut tai se on mun vanhempien luona pesussa! On kyllä parasta elää ns. kahden kodin välillä.
Toivottavasti tykkäsit ja toivotaan että nyt tämä postaus tahti vaikka pikkuhiljaa alkaisi luonnistumaan itse kultakin... Köh köh, Milla voisit tehdä postauksia etukäteen nii ei tarvisi yötämyöten niitä rustailla. 
Se olisi sitten sunnuntaihin! 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti