lauantai 26. lokakuuta 2013

Sä häikäiset mua ja mä mietin vain sua!

Hei rakkaat!
En oo pitkään aikaan tehnyt mitään sellast postaust jossa kertoisin  vaan normaalist kuulumisii. Mulle siis kuuluu hyvää ja samaan aikaan huonoa, mutta kyllä tästäkin selvitään! 
Perjantaina eli eilen mä pääsin koulust kahelt. Ja tulin sit kotiin, olin koton jolloin kolmen pintaan. Päätin pitään sellasen "rentoutumis" iltapäivän, koska kouluviikko oli onneks ohi, liian rankaaa... En oo siis nukkunut koko viimeviikol yhtään hyvin kun jotenki en saa unta? mist se vois johtuu? Joten päätin että luen vaa kirjaa ja oon koneel ja oon vaan, ku ei aina jaksa olla energinen, eiks nii? Heh! 
T-SHIRT Sokos PANTS KappAhl SOCKS Seppälä
Vaihdoin sitten koulu vaatteet ihaniin rentoihin kotivaatteisiin. Koulus mulla oli vaan mustat farkut ja armeejan vihree löysä paita sekä Hollister:in vaaleenvihree huppari. 
Tänään mä sitten kävin kampaajal pitkäst aikaa, no ei ees pitkäst aikaa mutta silti! Vaaleet raidat oli jo sen verran kasvaneet pois niin uudet oli tarpeen <3 Siis mä laitoin blondei raitoi taas, mutta tällä kertaa viel vaaleempii ku viimes jotenki hiuksetkin vaaleni taas asteen vaalleemmiks. Kampaaja myös teki mun oman värin ns. puhdistuksen. Kampaajan jälkee menin sitten Iikun ja Roosan kans kiertelee kauppoi. Tarkotuksen oli ostaa Iikulle legginssit, ja niitä ei sit loppujen lopuks löytynyt. Ite ostin tälläset sisätohvelit jotka on ihana lämpimät (jalas täl hetkel <3), ostin myös vähän saman tyyliset housut kun tossa yllä olevas kuvas ^^ mutta ne on vaan vaaleensiniset ja ne on ruudulliset, ostin sit myös mustan kynsilakan ku vanha musta on mennyt sellaseks 1. kuivaks 2. tahmeeks. Ostin myös sitten kouluu varten kaks yliviivaustussia mutta sain sitten kolmannen kaupanpääl Tiimarist ja liiman, kouluun senkin! 
Hyvää viikonloppua ja lämmintä syksyä kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Kiva ulkoasu:) ja robin ;)<3 ja mulla on samanlaiset housut:D!
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos :3 Robin <3 Jee :3
    Käyn kurkkaa ;)

    VastaaPoista