sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Syyskuun suosikit

Hej!


Mä tein varmaan viimeks tälläsen kuukauden suosikki postauksen joskus kesäl(?) Ja suosikit on vähän kyllä vaihtunut kesä helteestä hyytävän kylmään syksyyn. Syksys on tasan kaks hyvää asiaa! 1. Lehdet on kauniita 2. Aamut on ihanan pimeitä samoin illat! Mutta mun lempivuoden aika on hyvä kesä! koska sillon ei tarvii pukeutuu tuhanteen eri huppariin, pitkähihaseen ja toppatakkiin. 
Anteeks muuten että tää postaus on kuus päivää myöhäs. Mä otin kuvat jo ensimmäinen päivä tätä kuuta mutta jotenkaa en oo saanut niist tehtyy postausta. Oon vähän laiska nykyään, ku mikään ei kiinnosta! No ainoa asia joka pikkusen herättää iloa on tää blogi ja frendit, koska ennen mä rakastin mennä kouluun iha yli kaiken mutta nytten ku mun just mun luokan on pakko olla eristyksis muista 8lk:st niin nice... Toivottavast joulun jälkeen kaikki 7lk, 8lk sekä 9lk:t päästäis samaan väistötilaan mutta sekään ei tietenkää oo varmaa! Tuntuu et meit oppilait ei infota yhtään jos infotaan niin se on jo sillon vanhaa tietoo... Joo ehk takas tän mun ärsytyksen takaa tähän postaukseen, jotenki mennäänpä nyt heti niihin suosikkeihin!

1. Tuubihuivit

2. Mun ihan lemppari! Mun luonnonvalkonen pipo

3. Villapaidat

4. Pörrösukat 

5. Lumene Natural Code:n meikkivoide sävy: 11.Cream

6. Helmi korvistet (Oikeesti New Yorker:ista, ei Ninjasta!)

7. Timantti korviset (Oikeesti Sokokselta, ei Cyber Shopist!)

8. Pinkki Tangle Teezer harja

9. The Body Shop:in hajuvesi <3

10. Nämä kaksi ihanaa sinistä sävyä :3 
vas. Mavala sävy: 181 Blue mint & oik. Makeup store sävy: 601 Satu

11. Kännykkä kuoret (Nokia Lumia 800)

BONUS 12. Syksyn lehdet (Kuva: We Heart It)


Hyvää mennyttä syyskuuta ja tulevaa iloista lokakuuta!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti