sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Shoppailua!

Moi! 

Juu, anteeks maailman ehkä keseliäimmästä otsikosta (sarkasmia). Ennen ku mennään oikeeseen aiheeseen niin voisin vähä höpöttää! No mulla on nyt syysloma joka kylläkin loppuu tänään eli huomenna kouluun... Mun loma alko keskiviikkona? Tai no mulla oli keskiviikkona täksvärkki(siitä päivästä on tulossa "minun päiväni" postaus). Mun "työnä" oli siivota mutta se vaihtui kesken kaiken siten että isä antoi mulle vapautuksen siivoomisesta eli loppujen lopuks mä toimin silittäjänä. Mä oikeesti varmaan silitin tuhat lakanaa ja miljoona vaatetta... Kyllä mä siitä selvisin iha hyvin? Ainaki äiti oli tyytyväinen. Muuten mun loma on ollut aik lattee paitsi eilinen! Olin Roosan ja Iikun kanssa Roosalla, oli kyl aik hauskaa! Tänään mul on vaan treenit ja ehk illalla Sannan kanssa juoksee <3 Mä jotenki innostuin viime viikon lauantaina iha hirveest juoksemisest, sain oikee hienosti Sannanki värvättyy mun juoksu kamuks! Mutta nii.. Ehkä mennään tän postauksen oikeeseen aiheeseen. Eli ostoksiin, nää ostokset on viime viikon lauantailt, kun olin Sannan kanssa shoppailemas! Löyty vihdoinki farkut ja viel löysin kahet, joka on suuri ihme! Ne oli muutenki koko reissun pää asia, siis ne farkut ja nyt ne onneks löyty, oon sen suhteen iha sika happy. Sit vielä tällänen uutinen! Mä meen ens viikon lauantaina kampaajalle, sitten saatte nähä mun uudet hiukset ;) No mutta, aloitetaan! 

12.10. Lauantailta:

 tummat farkut: Cubus 39.95€ & vaaleat farkut: Seppälä 22.95€


Harmaa paita: Sokos 19.95€


Farkkupaita (näyttää kauheen leveelt mut ei oikeest oo!): Only 12.95€ ALE!


 Tää ei oikee täs kuvas pääse oikeuksiinsa! ei oo todellakaa ton värinenkää, puhtaampi liilaa väriltään!
Juoksuhuppari: Stadium 29.95€


(toi väri...) matka harja: Tiger 1€

18.10. Perjantailta:

Mun rakkaat uudet talvi kengät <3 Esprit:in "Ugg:it": Sokos 59.95€



Tuubihuivi: Sokos 12.95€

Hyvää lomaa? jos joillakin on vielä syyslomaa ja sitten hyvää alkavaa kouluviikkoa kaikille jotka joutuu kouluun, esimerkkinä MINÄ! 

ps. Ulkoasu muuttuu lähiaikoina! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti