lauantai 10. tammikuuta 2015

~Kohti ääretöntä ja sen ylitse~

~Tiedän, et mä löydän vielä, 
mulle oikeen tien, jota kulkea.
Katson, vielä kerran taakse,
mietin kuinka nyt oon heikko.
Mut mä kiipeän, vielä himalajaan~
-Aste - Himalaja-

Mooi!
Tää on tän vuoden eka postaus, jee. Mäkin oon näköjään sit päässyt tänne blogin puolelle, vihdoin. Mun piti tehä postaus jo sunnuntaina eli noin viikko takaperin. No mut tuntien... Mä e saa mitään tehtyy, jos pakotan itteni tekee jotaki. Mut lomakin kerkes loppuu jo ja kouluu on ollut kolme päivää. Arvatkaas mitä... Mä oon jo ihan poikki! Ehk lievästi huolestuttavaa, mut ehk tohon koulu rytmiinki taas tottuu hetkes ennen hiihtolomaa. Ei mua koulutunnit niinku väsytä, mut mul o täs jaksos pelkkii 8 aamui ja herääminen kello 6.15 ei oikee kauheest nappaa, ku lomal sai nukkuu 12-13 asti, heh! 
Mut nyt höpöttelyt sikseen, nimittäin mä e oo pitkään aikaa esitellyt mu ostoksii. No niit ostoksii ei oo tullukkaa ostettuu, paitsi nyt tasan viikko taaksepäin, niin olin Heinin kans shoppailemas ja saatiin kyl iha kunnioittavasti kulutettuu taas rahaa. Heinil meni niinku ekan 30min aikan 90€ ja harvinaista mutta kyllä, mä e ollu siihen mennes löytäny yhtään mitään! Mut kyl mäki jotaan löysin ;)
Aloitetaas:


 Fitness kengät: Intersport Alunperin: 77€ Ale: 69.90€
SmartShake: Intersport 9.90€

 Huppari: Superdry Store Ale: 63€

 Laturi: Teknikmagasinet 18.00€

Paita: JC Alunperin: 19.90€ Ale: 4.97€ (Toi paita on kokoo L vaik ite oon vaatteis kokoo xs-s nii toi o suht hyvä pääl, ehk hieman telttamainen, mut nääh ei se haittaa! Heh)
Paita: H&M 14.99€

Tälläsii ostoksii täl kertaa.

Moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti