keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Maaliskuu

~Enkä muista edes miks halusin joskus sut kiinni saada.
Meis oli voimaa jonka piti kestää se iäisyys,
nyt sen kohdalla asuu välinpitämättömyys.
Sä juoksit takas vasta kun käänsin selän,
mut nyt mä elän eikä ovi meidän aukee enään,
se pysyy kiinni~
-Artem x Yonas - Viimeinen-

Moi!
Nää kuukaudet kuluu jotenkin todella nopee, koska must tuntuu et ihan vast äsken mä tein kuukauden suosikit postaust. Mut parempi vaan, et kuukaudet kuluu nii kouluuki o vähemmän! Mut mul alkaa parin viikon pääst kunnon kouluu koskeva urakka, nimittäin mul o parin viikon pääst aivan törkeest kaiken maailman kokeit ja tutkimuksen palautus, jota en oo ees alottanut. Huomaa taas sen, että olis voinut tehä sen heti sillon, ku se annettiin, mut ei niin ei. Kyl täst ehk hengis selvitään, nimittäin mä oon tehnyt jo nyt postaukset niille viikoille, paitsi et lisään niihin vaan ns. tän osuuden sit sinä päivänä, ku julkasen. Ettei blogi jää mitenkään tauol, eikä mulle kerry liikaa stressii koulun lisäks. 
Nyt tällänen random kommentti tähän väliin! Tuntuuks jostakin muusta, joka asuu Etelä-Suomessa niin siltä, että keskitalvi olis iskenyt keskelle kevättä. Mä olin aivan järkyttynyt toissapäivänä, ku lähin kotoo aamulla aikasin, nii taivaan täydelt sato vaan lunta. Siis mä tiedostin sen, et takatalvi tulis, mut en mä kelannut et se näin "hyvin" tulis. Oli oikein kiva eilen kävellä tuol lumi/loskakinoksis Vanseis... Mä en tykkää! Toivon, et tää harmaus ja talvisuus vaihtuis pian keväisemmäks ja aurinkoisemmaks, koska hyi! 
Mut siis tän päivän aiheena olis maaliskuun suosikit.
Aloitetaan...



|1. Valokynä-Maybelline New York|
Sävy siis on kai vaalein mitä tost valokynäst on eli sävy: 01. Mul o ollut toi varmaa iät ja ajat, mut toi ei lopu millään. Mut parempin vaan sillä toi on paras valokynä, mitä mul on ikinä ollut. Tää voi kuulostaa pikkusen ihmeelliselt, mut käytän tota valokynän lisäks myös peiteaineena. Koska en käytä meikkivoidet tai peitepuikkoo (koska omistan liian tumman sävysen peitepuikon) niin oon todennut ton todella hyväks pienten virheiden peittämiseen. Joten tää on ollut täs kuus mun aamujen pelastus.



 |2. Labello-huulirasva|
Sain siis tän kyseisen huulirasvan Iida-Marialta joululahjaks. Yks parhaimmist huulirasvoist mitä mul on, koska mä tykkään siit, et tulee pikkusen sävyy huulille ja blingii. Mul kuivuu huulet niin helpost talvisin sekä kesäsin, et  kerrankin o kunnon huulirasva, tykkään myös sellasest neliöhuulirasvast, jonka sain Ainolt synttärilahjaks.



 |3. Love Spell-Victoria´s Secret bodymist|
Mä siis sillon, ku sain tän isält tuliaisiks Ruotsis nii vihasin tätä tuoksuu! Mua oksettin koko tuoksu, jos koulus esim. leijali tää tuoksu. Hyvä et pystyin ees olee samas huonees tälläisen henkilön kans, jol oli tätä bodymistiä tai samassa huoneessa koko putelin kanssa! Ku ennen pidin mu kaikkii hajuvesii sun muita mu kirjotuspöydäl, nii aina vaik tota ei ees oltu suihkutettu ympäri huonet nii toi tuoksu leijaili tost purkist.Sen takii ton paikka oli yleensä mu meikkilaatikos, ku e pystyny keskittyy esim. läskyihin, ku alko sattuu päähän ja aloin voimaan pahoin. Mut en tiiä mikä nyt on tullut, ku tuntuu et toi ei enää tuoksu nii vahvalle kuin ennen! Nii täs kuus oon käyttänyt tota ekaa kertaa sillee kunnol, ku ennen sai voimaan pahoin. Nyt oonkin iha in love tohon tuoksuun.



|4. Läpinäkyvä kynsilakka-Lumene
Sävy: Gold-Seppälä|
Mä oon siis täs kuus ihan innostunut kynsien lakkaamiseen ja muutenkin kaikkeen kynsien hoitoon jne. Ennen mul oli niin lyhyet kynnet et huhhuh! Ja pidin sitä tekosyynä, et ne oli lyhyet, koska en pystyis piirtää, käyttää kännykkää, konetta tai kirjottamaan, jos mul olis pitkät kynnet! No nyt mul o suht pitkät kynnet ja iha helppoo esim. käyttää puhelint tai kirjottaa. Eli tämäkin tekosyy on nyt kumottu mu kohal. Mut siis ain, ku lakkaan kynnet niin käytän aluslakkaa, normilakkaa ja päälylakkaa viel päälle. Toi Lumenen läpinäkyvä kynsilakka on juurikin hoitava alus- ja päälylakka. Sit oon ihan tollasen peruslakkan käyttänyt tota Seppäläst ostamaani kulta sävyistä kynsilakkaa, johon oon tykästynyt aivan sikana!



|5. Hollantilaiset letit|
Mulle ei siis henkilökohtaisesta mielestäni sovi ollenkaan ponnarit tai nutturat jne! Nii ainoo hiuskampaus, josta tykkään niin on juurikin hollantilaiset letit. En ollut ikinä kuullutkaan ennen hollantilaisista leteistä, kunnes Maija tuli yks päivä kouluun tälläisillä leteillä. Itse osasin ainoastaan tehdä normi letin ja ranskalaisen letin. Nii nyt, ku Heini o alkanut pyydellä mult, et tekisin sille lettikampauksii niin opettelin vihdoin itekkin tekemään hollantilaiset letit. Maija on siis aina ennen tehny mulle ja Heini kerran, kiitti heille! Mut must noi hollantilaiset letit on 1. Kiva tehä, ku hiuksii pystyy hallitsee paljon helpommin, ku ranskalaisessa letissä ja 2. Näyttää todella, todella kivalta! 



|6. Lukulasit|
Jooh, meitsi sitten sai viime perjantaina lääkäriltä määräyksen käyttää lukulaseja. No mul piti tilaa lasit, joten hän sitten sano, että tällee ennen ku saat ne viralliset lasit nii käytäs +1.5 laseja! Nii sain siis virallisen luvan vihdoin käyttää noit mu ostamii laseja. On muuten olleet täydellinen apu järkyttäviin pääkipuihin ja tekstin katoamiseen. Näit postauksiikin on kivempi kirjottaa, ku näkeeki jotain. Sekä noi lasit o suuri helpotus koulun suhteen, on paljon paljon helpompi keskittyy esim. kokeissa ja tunneil, ku ymmärtää ja näkee sitä tekstii oikeest, eikä sillee: "Noh, kyl mä nään jotenkin, ööh tossa on "K" ööh, mitenköhä toi sana jatkuu?" Et on suuri helpotus. Varsinkin sitten o suuri helpotus, kun saan ne mun oikeet lasit, joissa on oikeet tehot kummallekki silmälle.



|7. Bling-puhelinkuoret|
Elikkäs nyt oon selvittänyt sen liikkeen nimen, josta nää kuoret ostin, Stellazeta. Nää on siis olleet mul koko kuukauden puhelimes ja oon yllättynyt siit, et noist ei oo lähtenyt yhtäkään timanttii, vaik kuvittelin et kuukauden jälkeen noi olis todella huonos kunnos jo. Mutta positiivinen yllätys tämäkin. Oon tykännyt näist kuorist ihan sikan, koska mul o nykyään joku hirvee addikti kaikkeen, mikä muistuttaakin timanttia. Kaikki blingbling, timantti siliuetti (WhatsAppin taustakuva jne) ja kaikkee mahollista. 



|8. Sweet Sktbs:n kangaskassi|
Mä ostin tän joskus ikuisuus sitten, ku olin Stadis Aapon, Kallen ja Roosan kans. Tää on siis ostettu Laminast ja makso 10€. Mä rakastan tota space-kuviointia! Nyt mä oon alkanut käyttää tota enemmän, ku sillon ostaessani, koska oon jotenkin tykästynyt näihin kangaskasseihin. Ostoslistalla on Vans:n kangaskassi! Mut mitä ton laatuun sanois... Äiti on joutunut kerran jo paikkaa tota kangaskassia ja nyt mä löysin jo uuden ratkeaman, et tulee taas äitille paikattavaa.



|9. Sininen t-paita|
Mä siis ostin tän paidan tän kuun alussa ja täst on tullut mun lempi t-paita. Ostin tän siis Carlingsisata ja hintaa oli 16€ pintaan. Toi paita on todella ohut, josta tykkään sen takia, et mun t-paidat on jotenkin paksuja ja ei sellasii "mukavia". Joten toi on aivan ihana! Mun lempiväreihin kuuluukin tummansininen joten aik hyvin!



|10. Superdry-villapaita|
Kun aurinko päätti kadota niin kylmyys tuli takas, joten talvivaatteetkin mun vaatekaapin perält palas eturiviin. Sain tän villapaidan joululahjaks ja tääkin on tummasininen, joten tääki on aivan ihana! Superdry on mun yks lempivaatemerkki nii tää paita o senki takii just hyvä ja lämmin! Ku mä käppäilen tuol ulkon sellases ohuessa talvitakis, ku se mun oikee talvitakki on niin painava ja massiivinen, nii se ohuempi talvitakki o parempi tähän vuodenaikaan. Mutta siin o yks huonopuoli siinä ohuessa takissa, nimittäin tulee kylmä, jos sul on vaikka vaan t-paita ja sit se takki. Nii sen t-paidan pääl tarvitaan viel paksu huppari ja sit se takki, mutta tän paidan kanssa ei tarvii laittaa mitään hupparii, joka o must aivan ihanaa, koska mä e tykkää roudaa sitä hupparii mukan, ku e pidä sitä pääl. Tää on siis tähän wanna be-talveen just hyvä! 


Biisit:
&

Tälläsii suosikkei mul täs kuussa.
Toivottavasti tykkäsitte.
Nyt moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti