lauantai 25. huhtikuuta 2015

~Tekohymy~

~Ne kysyy mitä mä pakenen,
 kun ilman suuntaa juoksen.
Kauemmas susta, 
pois ajatuksista.
Mitä korkeammalle kiipeän,
pudotus sattuu enemmän.
Katse ylös,
koska alhaalla sä et oo vastassa~
-Sanni - Isin tyttö-

Moi!
Kerrankin voin sanoa, että tää viikko on oikeest mennyt todella hyvin! Mä päätin viime viikon sunnuntaina bilsaa lukiessani, et teen seuraavast viikost oikeest ittelleni hyvän viikon. No tässä sitä ollaan ja nyt, ku miettii niin viikko meni ilosis ja onnellisis merkeis! Ainoo päivä jolloin melkein tuhosin lupaukseni oli keskiviikko, jolloin mul palo aivan täysin pinna yhteen ihmiseen, mut aattelin et on sen oma ongelma, jos haluu aiheuttaa muille pahan olon nii olkoon, mulle sä et pahaa oloo aiheuta, vaikka kuinka yrittäisit! Ja se toimi, en ollut enää yhtää vihanen sen jälkeen. 
Täl viikol oli bilsan koe maanantaina, meni hyvin! Ainakin omasta mielestäni, saa nyt sit nähä, et mikä tulos sielt sit tulee. Tiistaina oli matikan tasokoe... Siitä ei sen enempää, koska oon vielki kettuuntunut ittelleni siitä, heh! Keskiviikkon oli pajapäivä, josta viime postauksessa taisinkin mainita. Pieni palautteeni, leffa olis ollut ihan ok varmastikkin, jos olis jaksanut keksittyy ja olis ollut tuolit millä istua, koska me istuttiin lattial se joku 2h minkä se leffa kesti. Arvatkaa vaa ketkä makas siel lattial, ku eivät jaksaneet istuu? Iida-Maria, Heidi ja Roosa, ei näin! Leffan jälkeen meil oli ruoka ja sit alko kaks 60min kestävää pajaa. Meil oli siis Roosan ja Ainon kans enkelipaja ja ilmaisutaitopaja. Se enkelipaja oli mun suosikki noist kahest ja mä olisin vaan voinut jäädä sinne ja olla siel koko loppupäivän. Siel ope puhu meil enkeleistä jne. Ja sit me meditoitiin, joo nyt joku on sillee: "Ööh?" Mut itse pidin siitä! En ala selittää kokemuksiani, koska siitä tulis muuten yhen koko postauksen pitunen ja ne jotka eivät usko nii pitäisivät mua ihan höyrähtäneenä. Mut mä oon aina uskonut enkeleihin ja muuhun "yliluonnolliseen", koska esim. mun on helpompi käsitellä päässäni mun mummin kuolemaa enkeleiden kautta. No se ilmaisutaitopaja oli aik samanlainen, mitä meijän 8lk lyhyt valinnais ilmaisutaidon kurssi oli, joten ei mitään uutta. Torstaina koulus oli taas tasokoe matikassa, ja siitäkään en puhu, koska mua ketuttaa sekin osuus, koska tein niin tyhmii virheit, johon sit se mun lopullinen "hyvä" tulos kaatu! Näin myös torstaina Heiniä pitkästä aikaa. Perjantain meit oli koulus vaan meidän luokal 11 tyyppii, koska kaikki oli lukion taidelinjan hakukokeessa. Meil oli ihan hauskaa niinkin pienellä porukalla, mut toivon et kaikil meni hakukoe hyvin! Varsinkin Ainolla ja Iida-Marialla. Koulun jälkeen näin Aapoo ja sit kotona taistelin koneen netin kanssa, kunnes kuulin isältäni, että Saunalahden ja Elisan netis on joku häikkä, et sen takii ei toimi. Mä jo luulin, et mun kone petti mut näiden kaikkien vuosien jälkeen. Nyt jos noit netti katkoksii tulee enemmänkin, nii mä vaihan nettiliittymää eri firmaan! Koska sen takia eilen melkeen amatöörinä hajotin koko koneen.

Mutta siis tän päivän aiheena olis onnellisuus! Kaikki nyt tietää mitä onnellisuus on, mutta mä katoin tos pari viikkoo sitten? jonkun vloggaajan videon, jossa se teki Onnellisuus TAG:n, jossa oli vähän erillaisempia onnellisuuden aiheita, kun jotain ihan perus esim. Perhe jne. Joten päätinpä ottaa pikkusen mallia ja tässä nää mun 20 vähän erilaisempaa onnellisuuden aihetta olis.
Aloitetaas...

|1. Siniset silmäni (silloin, kun ne on oikeest siniset ^^)|

|2. Tarkennetut kuvat|

|3. Sateen ropina yöllä|

|4. Bussireittien osaaminen|

|5. Kruisaaminen|

|6. Aapo|

|7. Jääkylmä Coka Cola|

|8. Ilmaan piirtäminen|

|9. Yksin kotona oleminen PÄIVÄLLÄ|

|10. Halaukset|

|11. Hiusten sileys|

|12. Netin toimivuus|

|13. Lämpimät vaatteet talvella ja viileät vaatteet kesällä|

|14. Suihkun avaaminen|

|15. Vanhat hyvät muistot|

|16. Saan jonkun nauramaan|

|17. Ruusujen tuoksu|

|18. Lempileffat|


|19. Siisti huone|

|20. Biisit joista kuuluu akustinen kitara esim. Willamette Stone~Heart Like Yours|

Toivottavast tykkäsitte ja ens viikkoon, toivottavast sillon postaus tulee blogin puolelle jo normaalisti perjantaisin.

Moikka ja ens postaukseen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti