sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Klara Vappen

~Jalluu kossuu ja kaljaa
Hölkyn kölkyn! Me nostetaan maljaa!
Selvästi hyvä päivä! Hyvä päivä!
Siis hyvästi selvä päivä!~
-Petri Nygård - Selvä Päivä-

Mooi!
Jooh, postauksen piti tulla perjantaina... Miten mä en ikinä pysy näitten mun blogin lupausten kanssa aikataulussa? Mutta ehk tärkeint on, että postaus tulee ees tämän viikon puolella. Mul on kyl hyvä syy miks perjantain ei tullut postausta, koska olin sen verran "myöhään" Heinin kans ulkon, nii ei ollut kauheest motivaatioo alkaa pelleilee tän koneeen kanssa. Mä en tiiä onks tälle koneel tullut ikä vastaan vai mikä, kun on muuttunut niin hitaaks ja hankalaks. 
Aattelin, et tää postaus nyt koostuis mun vappukuvist ja vapputunnelimist. Mä en siis tehnyt vappun mitään erikoist, mut tällänen vappu passas mulle todella hyvin. Koska melkeen joka vuos tätä vuot ennen oon viettänyt vappuni yksin/perheen kans ja meijän perhe ei oo mikään sellanen kauheen "tehdään yhdessä jotain/lähetään jonnekkin" nii silloin me vaan ollaan himas. Joten tää vappu oli eka vappu varmaa koko ikäni aikana, ku tein ees jotain. 
Torstaina oli ihan perus koulua 8.20-15.55. Tosi kiva oli olla jollainen valinnaiskuviksen tunnil, ku suurin osa koulust oli päässyt jo kotiin. Mut meil oli koulus perinteiseen tapaan pukupäivä, niin kuin joka vuos on nyt ollut yläasteen aikana. En ees haluu muistella miltä näytin 7lk:n vappupäivänä, 8lk:l en pukeutunut ja tänä vuon pukeuduin, koska aihe ei ollut paha! Nimittäin meijän luokan aihe oli "Poikaluokka". Meijän luokka on oikeest suurimmaks osaks tyttöpainotteinen, et ei oo kun vain 3 jätkää. Ja niin kuin yleensäkkään jätkät ei kauheen innokaast pukeudu? Saa olla erimielt, mut tällänen käsitys mul on. Niin nyt jätkien ei tarvinnut pukeutuu ollenkaan vaan näyttää ainoastaan itseltään. Mut me tytöt sit suurimmaks osaks pukeuduttiin, jos kolmee tyttöö ei lasketa (ja yks tyttö oli pois koulust). Mut kumminkin 20 oppilaast meijän luokalt pukeutu 16, joka on aik hyvin! Mä sit otin poikaroolini pois viimisiks valinnaiskuviksen tunneiks, jolloin Aapo tuli sinne tunneil venaa mua. Koska olin sit Aapon kans seiskaan asti, jonka jälkeen mu piti tulla himaan... Mut ei se haitannut, koska oltiin Skypes koko loppu ilta, heh!
Perjantain sit olin taas Aapon kans siihen asti, kunnes Suomen peli alko. Olin himas ehk joskus vähä yli viis aivan paniikissa, sillä se dösä millä tulin päätti päättää päivänsä. Nää on näit hetkii, jolloin miettii, miks kulkee dösällä. Muutenkin koko dösämatkan sai pidätellä oksennusreflektii, koska se haju mikä siel dösäs leijaili... Viina, oksennus ja aivan täys dösä. No sit ku olin päässyt kotiin ja saanut itteni pois paniikkikohtauksen vallasta, niin Heini tuli meil. Moni tietää, mitä se meinaa kun Heini tulee meille tai mä meen Heinil eli 1. järkyttäviä Snapchat kuvia 2. Kunnon tappelu siis ihan fyysinen, mut ei tarkotuksen oo saada toist hengilt, heh! Vaan saada kännykkä toiselt, et se ei lähetä mitään järkyttävää kuvaa kaikil 3. Muuta random tekemist, joka nyt oli netist ettii kyselyit ja kysellä niit kysymyksii toiselt vuorotellen. Sit joskus 21.00? Mentiin ulos ja kuvailtiin, naurettiin, tanssittiin ja kaaduttiin. Nää kaks vikaa päätee siis mun tekemisiin. 
Mut nyt niihin kuviin, joita tulee siis torstain ja perjantain osalt. (Kuvis ei oo maailman paras laatu, koska ne otettu pimees puhelimel)
Aloitetaas...
















Hyvää myöhäst vappuu mun puolest viel!

Moikka ja ens postaukseen, joka tulee oikeest perjantaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti