perjantai 14. elokuuta 2015

~Ingen Annan Rör Mig Som Du~

~Om vi fann en dröm, var den redan dömd, förlåt.
Men du vill ändå ge den en chans och jag undrar hur tänker du nu.
Du har redan glömt, vi är bara lögn, förlåt.
Men en ganska viktig detalj är att jag inte känner som du.
Om det fanns en dröm, var den redan dömd, förlåt.
och vi båda vet det är sant~
-Norlie & KKV - Ingen Annan Rör Mig Som Du-

Mooi!
Mulle kuuluu oikeestaan tosi hyvää, kiitos kysymästä! Eiku oikeesti, oon selvinnyt täl hetkel kolmesta päivästä lukiossa, aivan uudessa talossa ja satojen tuntemattomien ihmisten keskeltä. Itse olen siis Viherlaakson lukiossa jos joku ei sitä sattunut tietämään. Mul on ollut nyt nää kolme päivää ihan jees fiilikset, vaikka keskiviikko oli aivan shokki! Jotenkaan en kuvitellut luokkaani tuollaiseksi, mutta nyt perjantain alko tuntuu jo silt et ihan perus luokka tää onki. Oon siis luokalla joilla kaikilla on pitkä matikka ainakin ja sitten sekä luokallani on niitä tyyppejä jotka ovat valinneet pitkää kemiaa ja fysiikkaa, niinku minä. Luokallani on 28 oppilasta kaiken kaikkiaan, 23 poikaa ja 5 tyttöö. Tää meni nyt aivan toisinpäin kuin yläasteella. Kun tyttöi oli 17 ja poikia 3. Noh, vaihtelu virkistää. Mul on tää eka jakso oman luokan kanssa ja tokas sekä loppu jaksoissa menee sit aivan sekaisin kaikkien muidenkin ykkösten kanssa. Lukioo on ollut niinku virallisest vasta kaks päivää, mutta voin jo nyt sanoo et on kyl pikkusen rankempaa ja enemmän tekemist lukios kuin yläasteel. Mutta tunnit mitä nyt on näin aluks ollut nii ei oo kauheest yläasteen niinku tekniikoist muuttunut, joka on hyvä juttu sinäänsä! Paitsi et ens viikol alkaa koneiden käyttö nii sit se varmaa vähä muuttuu. Mä oon tykännyt tähän asti! Oppitunnit ei tunnu ees niin pitkiltä vaikka ne onkin 75min. Koska pelkäsin, että nukahdan niil tunneil ku ne kestää nii kauan. Ei oo sitä vaaraa viel ainakaa ollut. Oon tutustunut joihinkin mu luokkalaisii, joihinkin vähän enemmän ja toisiin vähän vähemmän. Mutta kyllä tässä vielä kerkeää kolmen vuoden aikana! Alku tunnelmat siis joo lukio tuntuu rankemmalt, mut mul on hyvä fiilis. Vaikka matikan tunnilla tuli jotenkin kauheana järkytyksenä kun alettiin laskemaan tehtäviä, niin se tyhjyys jotenkin, koska mä istuin tyyliin ainakin kaks vuotta Arskan vieressä matikassa. Ja se tyhjyys kun Arska ei ollutkaan tänään siinä mu vieres nii oli aivan järkyttävä! Mun olis tehnyt mieli alkaa pillittää, mutta yritin pitää kasvoni peruslukemilla. Kyllä tää tästä, vaikka ikävä on vanhoi luokkalaisii!
Tänään postauksen aiheena oli piirustus-haaste, joka tehtiin Heinin mökillä, Heinin ja Roosan kanssa. Tässä on kolme erää, että jokainen pääsi piirtämään kaks kertaa. Me piirretään tunnettuja vloggaajia, joita me tiesimme tai emme tienneet! Aikaa oli 30 sekunttia ja sitten piti toisen arvata kuka oli kyseessa. Katotaas kuka piirsi parhaiten...
Aloitetaas...

Heini vs Roosa

Heini siis aloitti ja oli Roosan vuoro arvailla.

• 1. Eeddspeaks •
Roosa: Eeddspeaks, 1 piste Roosalle.

• 2. Mansikkka •
Roosa: Ei mitään hajuu? Eli ei pistettä Roosalle.

• 3. Soikkuu •
Roosa: Soikkuu, toka piste Roosalle. Roosalle ekast erästä kaksi pistettä!

Sitten oli Roosan vuoro piistää ja Heinin arvata.

• 4. Mmiisas •
Heini: Mmiisas, eka piste Heinille.

• 5. A-Lapset •
Heini: Autistilapset eli A-Lapset, toinen piste Heinille!

• 6. Keg2 Kick (Keke)•
Heini: Ööh, Fifa? Keke? Heinille ekasta erästä kaikki kolme pistettä!

Milla vs Heini

Heini aloittaa piirtämisellä ja minä olin se joka arvaili.

• 7. Mentaalisavuke •
Milla: Mentaalisavuke, mulle siis eka piste.

• 8. Mikirotta •
Milla: Ilmiselvä Miku eli Mikirotta, mulle toinen piste.

• 9. Papananaama •
Milla: Papananaama? Mulle täst eräst kaikki kolme pistettä.

Mun vuoro piistää ja Heinin arvata.

• 10. Justimusfilms •
Heini: Joo, ei mitään hajua? Eli ei pistettä Hönölle, mun mahtavasta Justimusfilmsin piirustuksesta, mul ei oikeest ollut minkäänlaista hajua, milt ne ees näyttää nykyään.

• 11. Siruaurora •
Heini: Onks tää Pinkku Pinsku? Eli ei Heinille tästäkään pistettä, vaikka mä niin yritin piirtää tota kättä, et se olis sillee: " Siru tekee videota, jippii!"

• 12. TeaMarika •
Heini: Teamarika, eka piste Heinille. Kyl se näköjään jotain noist vloggaajist tietää, vaik sano ettei tiiä kauheest.

Roosa vs Milla

Mä sit alotin piirtämällä ja Roosa arvaamalla.

• 13. Marieeveronica •
Roosa: Marieeveronica, eka piste Roosalle. Mä niin painotin tohon ananas-lamppuun.

• 14. NaaG •
Roosa: Tää on se, jolla on poikaystävä! NaaG! Roosalle toinen piste. Tos on niin Valtteri ja Janne, haha!

• 15. Aamihh •
Roosa: Tämä on se, jonka videoo katottiin kun sen hiusväril ei tapahtunut niinkuin hän oletti eli Aamihh. Roosalle tästä kolmannesta erästä kolmas ja viimeinen piste.

Sitten olikin Roosan vuoro piirtää viimeisen kerran ja mun arvailla.

• 16. Mona Ilona •
Milla: Tää on se, joka teki joskus niitä videoit joissa se liimaili kasvoihinsa esim. kurkkua ja sitruunaa eli Mona Ilona. Mulle ensimmäinen piste.

• 17. Amppurulaa •
Milla: Kuka ihme tää on? Ei mitään hajua! Ei mulle pistettä... En ollut kyllä koskaan kuullutkaan hänestä, että en voinut tietää.

• 18. Pernilla Båckerman •
Milla: Pernilla! Toka piste mulle.

Ykkösen voittaja: Roosa
Kakkosen voittaja: Milla
Kolmannen voittaja: Roosa

Eli koko jutun voittaja oli kirkkaasti Roosa! Eli Roosa on meistä se YouTube addiksti, onneksi olkoon tittelistäsi ;)

Tälläinen erilaisempi postaus tällä kertaa, huomaa ettei 30 sekunnis pysty tekemään mitään mestariteosta. Varsinkaan, jos samalla sua kiusaa kärpäslauma ja piirtämisalusta oli aivan mahtava. Ei ainakaan noista mun luomuksista vois uskoo, että olin kolme vuotta kuvisluokalla yläasteella, ei näin... Mutta joo, toivottavasti tykkäsitte.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti