sunnuntai 9. elokuuta 2015

Weekend~Festival 2015

~When the sun goes down,
We'll be dancing in the dark.
When the sun goes down,
To the beating of your heart.
Has the earth moved in orbit,
I will always be the one.
Who stands my prime?
I'll be there when the sun goes down~
-David Guetta ft. Showtek - Sun Goes Down-

Mooi!
"Miks ei oo tullut postausta?!" Okei, mä en ees itekkää tiiä. Tai no tiedän! Mäkin oon vain ihminen, joten en mä kaikkeen pysty samaan aikaan. Tiistaina ei tullut postausta kone kriisin takia, sillä mun vanha kone se Samsungin oli niin hidas ja kirjaimellisesti ongelma! Joten mä tein postausta, kunnes se netti kaatu ja koko kone sammu... Okei kaikki säily, et voisin tehä sen valmiiks ja julkasta, jonka aijonkin tehä täs lähi viikkoin ku tulee tilaa postaus listassa, joka on harvinaisen täynnä tällä hetkellä. Eli ideoita on, joten blogi ei toidellakaan jää pois mu elämäst vaikka lukio alkaakin. Miettikää et siihen on kaks kokonaista päivää, kunnes palataan taas koulun penkeille istumaan kirjojen/tietokoneiden ääreen. Mul o aik ristiriitaiset tunteet kouluun menemisen puolesta, mutta sen voin sanoo et tää loman lopetus oli kyllä paras ja ikimuistoisin! Perjantaina ei tullut postausta, koska mulla oli torstai iltana niin paljon tekemistä... Mä tappelin mun vanhan koneen kuvien siirron kanssa, et saisin ne kaikki yli 18 000 kuvaa tähän mun uudelle koneelle, joka on MacBook Pro ja kai 13 tuumanen. Oon tähän mennes ollut niin tyytyväinen kuin olla ja voi! Tää siis ostettiin kouluu varten, muuten en olis varmaankaan uutta saanut. Mutta oon niin onnellinen, et pääsin tost mun vanhast kaverist eroon joka kylläkin oli mulla sen 7 vuotta ja osasin sil kaiken maailman jutut, mutta oon vaan niin helpottunut että se hitaus on ohi. Muutenkin tää Mac:n kone jotenkin luonnistuu jo näin alus, jotenkin tosi paljon helpommin kun on tol mu Applen puhelimel pelleillyt sen vuos ja puol. 
Okei, no tää postaus ei oo täst mu uudest koneest eikä vanhasta koneesta vaan tästä mahtavasta loman  viimeisestä viikonlopusta, joka meni mun kohal paremmin kuin hyvin! 1. Mun haave toteutu 2. Mä näin mun idolit ja lempi DJ:t joka oli jotain aivan käsittämätöntä 3. Mulla oli maailman parasta seuraa mukana! 
Mutta mennään nyt postaukseen, joka on todella, todella kuva painotteinen! Postauksessa on siis periaatteessa kahden päivän "päiväni" postaukset ja tajuton määrä fiilis ja keikka kuvia. Jos olisin vloggaaja niin video materiaalia olis enemmän kuin tarpeeks, mutta tyydytään nyt näihin kuviin. Näist kuvistakin välittyy se mahtava fiilis. Jos siis joku ei tajunnut otsikosta ja muutenkin siitä mitä selitin niin olin liikkeellä kahden parhaan kaverini, Heinin ja Roosan ja poikaystäväni Aapon kanssa. Me siis oltiin Weekend festivaleilla! Kohta näette lisää, joten nyt vain rullailemaan alaspäin.
Aloitetaas...

Perjantai:



 Okei, mun kauan odotettu perjantai vihdoin koitti. Olin oikeest odottanut 2014 vuoden Weekendist lähtien, että pääsisin itekkin tuntemaan sen fiiliksen olla festareilla. Tämäkin oli oikeest aikamoinen ihme, että pääsin tänä vuonna edes Weekendiin, koska meil on himas aika tarkkaa kaikki niin olis voinut ihan hyvin olla mahollist, et meitsi olis päässyt vast festareil ekan kerran kun olisin täyttänyt 18 vuotta. Mutta onneksi tämä ihme tapahtu, että pääsin tänä vuonna ja jatkossakin! 
Mun perjantai aamu lähti käyntiin puol kymmenen, jolloin nousin sängystä ja tein kaikki perus aamu toimet esim. meikkasin ja katoin videoit Youtubest. 



 Ennen ku lähettiin Mäkkiin syömään tai muutenkin dösärille Heinin kans, niin Heini tuli meil hetkeks viihdyttää mua.

 Perjantain asu:
∞ T-paita - Monki ∞
∞ Lei - Tiger ∞
∞ Shortsit - BikBok ∞

 Meidän neljän plääni oli siis se, että mentiin ennen festari alueelle lähtöä Aapon lähellä sijaitsevaan mäkkiin jossa sitten syötiin ihan perus, koska ei haluttu jonottaa ruokaa siel paikan pääl tai siis ainakaan ei menty nälkäsenä sinne! Mutta ei me kyl missään välis syöty, Cokiksel ja vedel mentiin koko päivä + tää mitä syötiin aamupäiväl puol yhen-yhen aikaan. 



 Aapon isä heitti meidän sinne alueel autol, onneks! Koska ne bussit ja kaikki mitä sinne vaan menikin niin oli aivan täynnä ihmisiä, joten olen todella kiitollinen Aapon isälle ku pysty heittää meidät. Jonotettiin perjantaina 45-50 minuuttia, mutta ei se haitannut. Vaikka menetinkin melkein hermoni jo siinä jonossa Heinil ja Roosal, koska ne niiden kahen jutut... Tytöt, joskus hillitkää pikkusen itseänne, teijän takana olevat ihmiset oli aivan järkyttyneit teijän puheist, haha! Mutta kumminkin, jonotus meni hyvin ja oltiin alueella juuri kolmelta. 

 Käytiin hakee heti vesipisteelt vettä ja vilkastiin samal TCT:n meno ja mentiin siitä suoraan päälavalle eli siihen Loop Stagelle, jossa oli jo alkanut soittamaan Robin Schulz. 



 Robin Schulz veti ihan ok keikan, mul ei jäänyt oikee siit minkäänlaista muistikuvaa ku tunnelma oli silloin viel vähän sellanen, no miten sen sanois lattee.

 Schulz:n perjään alkoi heti soittaa Felix Jaehn, joka veti hyvän keikan. Mä tykkäsin! Must oli kiva ku hänel oli kunnon lavashow tai niinku oli jotain tanssioit, lakanalla sirkusteleva tyttö ja renkallaa. Sillon se tunnelma niinku alko syttyy, mut ei viel kumminkaan ollut se kunnon fiilis, mitä mä odotin, joka kylläkin tuli aika pian!













 Sit oli meijän tauko, nimittäin ei jaksettu kuunnella siin päälaval esiintyvää aivan random dj:t/artistia? Joka oli joku Chase & Status. Mitä kuuli sinne kauemmas niin ei mitään hyvää musaa ollu, et ihan hyvään kohtaan tyrkättiin meijän tauko. Roosa ja Heini kävi siin vessas ja kuunneltiin vähä aikaa Sannia, haettiin Cokist tai no Aapo osti ja me omittiin tyttöjen kans yks, sori Aapo! Korvaan tän viel joskus ehkä, haha! Sit istuttiin siel maassa, kunnes lähettiin sit suunnistaa kohti päälavaa jossa esiinty seuraavaks Showtek!



 Se Showtek:n esitys oli niinku mun yks lemppari esityksist perjantailt. Siin oli jo sitä tunnelmaa oikeesti! Ne kaks plus se joka selosti siin laval, niin se oli jotain aivan käsittämätöntä! Mä tykkäsin ja kuvasin videoit todella monta ja nautin siit esityksest! Meil oli hyvät paikat siel oikees reunas, näki hyvin ja kuuli sitäkin paremmin. Siis jos katsoi päälavaa niin siellä oikeessa reunassa lavalta vasemmassa reunassa. Ja oikeestaan tosi edessä! Eikä ollut edes sellast tiivistä tai mitään, mahtu hyppii ja riehuu ihan huolel.



 Sit alotti puolen tunnin tauon jälkeen, joka vietettiin niil meijän hyvil paikoil niin David Guetta! Se show oli mun lemppari. Hän soitti 1. What I Did For Love, joka on mun ehdoton lempibiisi ollut todella pitkään tai no siit asti kun se ilmesty niin Guettalta. 2. Titanium, mä en voi sanoin kuvailla sitä fiilistä kun tajuttiin Heinin kans et hän alko soittaa sitä. Mä huusin aivan tajuttomasti ja mul oli kyyneleet silmissä, kun en voinut jotenkaa uskoo, et hän soitti sen biisin! siihen Titanium biisiin liittyy niin paljon asioita ja muistoja, että se oli ihan käsittämätöntä kuulla livenä.

 Guettan esityksen aikana me mentiin Heinin kans enemmän sinne ihmisten sekaan. Aapo ja Roosa jäi siihen mis me oltiin aluks oltu. Mutta me haluttiin Heinin kans nähä oikee kunnolla niin mentiin sinne ihmismassan keskelle enemmän. Siin kohtaa tunnelma räjähti! Se tunnelma oli juuri sitä mitä olin odottanut festari tunnelmalta ja se oli jotain niin *-*



 ~What I Did For Love~

 Mun ja Heinin fanituksen kohde, melkein 50 vuotias ja silti vaan niin hyvännäköinen <3 







Sit oli taas taukoo 15min kunnes aloitti Hardwell. Mä ootin Hardwell:lt aika paljon, joten mä vähän petyin siihen et hän soitti niin paljon muiden biisei Remix:attuina eikä niit omiaan. Kun ne hänen omatki on niin hyvii! Onneksi soitti sentään Arcadian ja oli taas tunnelma todella hyvä! 





 Huomaa, et kivaa oli perjantaina!



 Hardwell:n aikana Heini ja Roosa sai jätkä seuraa, oikeastaan ei niin toivottua sellaista, haha! Mä melkein siin yhes vaihees olin hyppäämäs Roosan kaulaan ja pussaamas tätä et se jätkä olis lähteny menee. Okei ei häntä oikee jätkäks voinu sanoo mielumminkin mieheks, mut ei se onneks ollut paha tai sillee, jotain se känni huuruis selitti, et lähteeks tytöt jatkoil jne. Naurettiin vaa Aapon kans siin Heinin ja Roosan takan aivan huolel! Oikeestaan aika hyvin säilyttiin näilt känniläisilt tai siis siin meijän lähel ei niin paljoo heitä ollut? Mutta kumminkin perjantaina oli enemmän kuin lauantaina. 
Show sitten loppu vähän ennen puolt yöt ja se pois lähteminen oli jotain jäätävää. Se oli ehk ainoo hetki mun raivokohtauksii lukuunottamatta jolloin tuntu aivan järkyttävältä. Nimittäin en nähny ollenkaa mihin astun jne. Olin vähällä kaatua aidan niihi jalkoihin, ku kävelin liian aidas kiinni. Mutta kumminkin, onneks meillä oli kyyti jonne sitten käveltiin, koska se tungos mitä niit ihmisii oli niin oli jopa pelottavaa.

 Päästiin autolle eikä osattu odottaa mitään muutku et ihanaa päästä istuu ja kyydil pois muutenkin. Mutta ku avasin sen auton oven nii mu ilme oli sellanen: "MITÄ IHMETTÄ?" Ihan siis positiivisessa mielessä nimittäin niil meijän penkeil oli kaikil limut ja patukat. Se kylmä Fanta oli siin tilantees parasta mitä tiesin, se vei jopa voiton istumiselle. Aapon äitipuoli ajo meijät himaa, Roosa meni Heinil yöks ja mä tulin himaan. Kirjaimellisesti suihkun kautta koneelle lataamaan kuvat ja siitä suoraan sänkyyn nukkuu. Nimittäin väsytti eikä vain vähän vain aivan huolella! Vaikka tinnitti korvis nii kovaa, ettei oma ääntäkää kuulunut, onneks ei se häirinnyt mun nukahtamist.


Lauantai:

Lauantai aamu lähti oikein hyvissä merkeissä käyntiin, heräsin ysiltä ja olin jo puol kymmenen suihkussa, joka on ennätys multa kesälomalla. Tein kaikki aamu jutut ja olin jo 11.40 Heinin oven takana. Lähettiin siitä sitten dösärille ja dösällä taas Aapolle tai no Aapon läheiseen Mäkkiin, koska se meijän plääni ettei tuu nälkä niin toimi perjantain joten tehtiin sama sitten myös lauantaina. 

 Lauantain asu:
∞ Leihupaita - Hollister ∞
∞ Lei - Tiger ∞
∞ Shortsit - BikBok ∞

 Päästiin sitten taas Aapon äitipuolen kyydillä ja oltiin noin kahelt siel jonottamas. Jonos meni ehk korkeintaan 20min eli tosi vähän aikaa. Mentiin hei käymään siin Cokiksen pisteel, josta Aapo sit osti Cokist ja mä ostin meil tytöil yhteisen Cokiksen. Tepasteltiin päälavan kautta moikkaamaan Maijaa ja Andyy, jonka jälkeen mentiin vesipisteel jossa oli kyllä sitä jonoa kerrakseen. Onneks meil oli aikaa, koska Tungevaag & Raaban alko soittaa vasta puol neljä. Jonotettiin ja kuunneltiin samalla Nikke Ankaran esityst siin vesipisteen viereisel laval eli WKND Live Stagel. Saatiin vetemme ja mentiin sitten jo sinne päälavan eteen. Saatiin suht samat paikat kuin perjantaina joka oli hyvä juttu! Joten oli taas tilaa pomppii ja riehuu. 

 Tuingewas & Raaban alko soittaa ja tunnelma nous heti kattoo! Show oli hyvä, mutta se oli aik jännä ettei tyypit soittanut Springfield:ä vaan kaks kertaa Samsaran. Mutta esitys oli tosi hyvä!













 Sitten tuli taas meille periaatteessa sellainen päälle 2h tauko, jolloin istuttiin maassa. Kunnes meijän seuraan liittäytyi Sandra, Pinja, Aila ja Valtteri. Oli tosi jees saada lisää porukkaa meijän alkuperäisen porukan lisäks! 

 Hei EXIT-kyltti on se juttu?

 Lähimme sitten siitä istumapaikoiltamme vessoille. Tyypit kävi vessas ja jäätiin istumaan siihen sellaisen kiipeily jutun viereen. Pinja, Sandra ja Aila meni vesipisteil ja katosivat sen jälkeen. Valtteri jäi meijän kans ja seuraamme ilmestyi Iina ja Eve! Käytii ostaa Valtterin kans puoliks pinkki ja vihree  tollanen uv-maali juttu. Käytiin myös Haribon pisteellä josta sai karkkii, yllätys yllätys! Nähtiin joku Valtterin pikkunen, en sori enää muista hänen nimeään. Ja juostiin takaisin tyyppien luo, et kerettiin saada hyvät paikat Martin Garrix:ä varten. Joka esiintyi seuraavaks.



Tää o mun lemppari kuva koko WKND:st vaikka Heini onkin kuvaajana, mutta jos hän olis kuvas nii hän kuuluis tohon Iinan ja Even väliin. 

 Meil oli hienot sotamaalaukset ja Valtteri päätti laittaa kätensäkkin pinkeiks, joka loppujenlopuks ei ollut ehkä järkevin idea, haha!





 Martin Garrix veti lauantain toisiks parhaimman keikan! Se meininki oli vaan nii hyvä. En mä keksi mitää adjektiivejakaan mikä sitä keikkaa kuvais ku se oli lähes täydellinen, koska täydellinen sanaa pitää säästää seuraavalle.

 Meno oli hyvä ja kaikil näytti olevan hauskaa. Myös sillä pojalla joka halus Roosan sen syliin tanssimaan.



 Mä odotin lauantailt eniten juurikin Armin Van Buuren esityst. Mul oli odotukset todella korkealla ja hän ylitti ne kolmin kertaisesti! Vaikka ei vetänytkään Alone-biisiä joka oli sellainen mini miinus, mutta hän karvosi sen sillä, että hän poistui tuolta DJ kopistaan sinne lavalle ja tuli siihen lavan reunal näyttämään peukkui ja sillee: hyppikää hyppikää! Mä voin oikeest lyödä mistä vaan vetoo et se vilkutti juuri mulle ja Ailalle, koska me oltiin ihan sekasin siitä sen vedosta. Se oli vaan jotain niin täydellistä! Se oikeest oli täydellistä ja siin kohtaa mä olin niin niin onnellinen. Varsinkin kun "This Is What It Feels Like" alko soimaan. Mä kiljuin ja hypin Armin Van Buurenin keikan aikana eniten kaikist näist keikoist koko näilt kahelt päivält! Tää oli mun ehdoton suosikki samoin David Guetta! Ne kaks sai mul kylmät väreet ja aivan mahtavan fiiliksen.





 Täs Armin Van Buuren keikan aikana seuraamme liittyi muistaakseni Aila, Pinja, Petra, Sandra, Maria ja Venla, niinku meidän alkuperäisen porukan + Valtterin lisäks.



 Sitä ääntä muuten lähti, mutta ei lähe enään. Kurkku niin kipee, mut kaikki tää kipu oli sen arvoista!

Pääsisinpä takas tähän keikkaan ja muutenkin Weekendiin... <3 *-*





 Oli 15min taukoo, joka me vietettiin Valtterin kans maassa istuen, koska jalkapohjat oli niin kuolleet. Sitten tuli juontajat lavalle ja ilmoitti, että seuraavaksi vuorossa ruotsalainen DJ ja jotain muuta sinne päin. Mun eka kysymys: "Kuka?" Ei mul tullut siin hetkes mieleen, että Avicii o ruotsalainen tai ees mieleen, että seuraavaks esiinty Avicii. Aapo ja Valtteri vaa kattoo mua sillee: "Ooks sä muija oikeest tosissas?" Hahah, joskus mä oon vaan niin blondi, vaikka ei se hiusten väri älykyys osamäärää kato laisinkaan! 







 Aviciin keikka oli tosi hyvä ja kaikkiin biiseihin osas sanat ulkoo ja jakso viel onneks hyppii! Onnellisuus määräni oli niinku niin korkeella kuin olla ja voi. Hyvää musaa, mahtavat festarit, parhaat esiintyjät, parhaat kaverit, kaverit, uudet tuttavuudet, Aapo jne! Mun mielestä ja mun osaltani nää festarit meni paremmin kuin osasin olettaa. Mul ei ollut missään vaihees sallanen fiilis, että maksoin turhaan tai et seura ei kelpaa tai mitään niihin viittaavaakaan. Enkä missään muussa vaiheessa kuin siinä kun oli pakko lähtee niin halunnut kotiin! Onnistunut reissu ainakin mun osalta ja ikimuistoinen.





 Loppu oli aivan mahtava, vaikka noiden ilotulitteiden palanen lens mu silmään ja suuhun. Nyt ku miettii, miten ihmees se mun suuhun pääty? Mut festareil sattuu ja tapahtuu, ainakin näin mä oon kuullut puhuttavan.
Lähettiin sitten sielt ku se oli niinku lopullisesti ohi eli joskus 23.15 tai jotain sinne päin. Ei ollut niin paha ryysis pois kuin perjantaina oli ollut, joka oli ihan hyvä koska sillon perjantaina oli liikaa tungost. Käveltiin autolle hyvissä fiiliksissä ja ku päästiin autolle niin taas Fantaa! Se oli taas yhtä hyvää kuin perjantaina. Koska se lämmin Cokis ja kuumentunut vesi ei ikinä voi voittaa kylmää juotavaa, hah! Oltiin sitten vähän yli puolen yön meijän taloyhtiön pihassa. Kiitos taas Aapon vanhemmille kyydistä. Jäätiin hetkeks pihalle viel juttelee tyttöjen kans ja menin sitten kotiin. Roosa meni taas Heinil yöks. Koton menin suurinpiirtein samallalailla kuin perjantainakin, nimittäin suoraan suihkuun ja taas koneel lataa kuvat sekä videot ja sit nukkuu. 


Iso kiitos kaikille jotka mun kans oli tuol! Kiitos Weekend-festivaalin järjestäjille ja esiintyjille. Ens vuon uusiks, sitä odotellessa tää viikonloppu oli mun elämässä yks parhaimmist tai jopa parhain. Toivon kovasti, että Weekend-festival tulee ens vuonna Suomeen, eikä ympäristöviraston vai minkä takia jätä tuolematta. Vaikka sitten pois Helsingistä, vaikka Rovaniemelle, mutta Suomessa vois pysyy kumminkin! Mutta jos ei nii meitsi on sata varmasti varaamassa laivalle/lentokoneeseen lippuja! Kuka muu tulee WKND 2016? Minä ainakin!

Tälläinen postaus tällä kertaa, paljon kuvia sekä paljon ihkutusta. Yrittäkää kestää! Kiitos kun jaksoit rullata tänne ästi.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti