sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Maaliskuu 2016

~En olis arvannut koskaan et jonkun kanssa,
ois yhdessä näin helppoo.
Oon juossut niin kauan,
mut sun vieressä mä en niin levoton enää oo~
-Lucas - Aurinkoo-

Mooi!
Mulle kuuluu hyvää, vaikka viime yön unet jäikin vähän niukiksi. En todellakaan tiedä miksi, mutta olen silti itsestäni tajuttoman ylpeä. Koska vaikka mua väsyttää enemmän kuin käy järkeen, niin olen saanut siivottua kummatkin vaatekaappini, saanut vähän tavaraa heitettyä pois ja kirpparille taas lisää vietävää ja saanut kuvattua tämän postauksen. Ensi viikon viikonlopun missiona voisi olla tv-tason laatikoiden ja kaapien siivous samoin työdän laatikoiden ja kaapin siivous. Sillä mulle on tulossa kesäkuun toka viikko uusi pöytä, vihdoinkin! 
Tämän päivän postaus tulee lievästi myöhässä, koska on jo tätä huhtikuutakin kerennyt kulua 17. päivää. Mutta kumminkin tässä ovat minun top-10 suosikki juttuani + 2 kuunnelluinta biisiä maaliskuussa.
Aloitetaas...




| 1. Äkkilähtö - elokuva & Outolintu~Uskollinen - elokuva |
- Äkkilähtö on mun henkilökohtaisella "suomalaisten leffojen- listalla" vahva kakkonen Luokkakokouksen jälkeen. Leffan biiseistä ja näytteliöistä ja koko juonesta pidin aivan suunnattoman paljon! Koko elokuvan parhaimman roolin veti rasavilli pikkutyttö. Jos tykkää yhtään suomalaisista leffoista niin suosittelen, itse tykkäsin hyvin paljon.
- Outolintu elokuva trilogian tämä päätösosa Uskollinen oli omasta mielestäni parempi kuin niin sanottu toka osa eli kapinallinen. Oma lempiosani kumminkin näistä kolmesta on se ihan ensimmäinen osa. Tämä Uskollinen tulee vahvaksi kakkoseksi ja kakkos osa jäi pohjan viimeisimmäksi. Tykkäsin kumminkin Uskollisen lopusta ja jotenkin se loppui hyvin! Ei niin pliisusti kuin Nälkäpeli. Tykkäsin tästäkin leffasta kovasti.



| 2. Vans |
~ Vans ~ Hinnat noin 15€-65€ ~
- Itse jotenkin nyt, kun kevät on virallisemmin saapunut niin oon taas innostunut Vansin vaatteista ja kengistä. Mä rakastan tota materiaalia, mitä juuri nuo Vansin collage-puserot ovat. Mä voin luvata jo nyt, että tänkin kevään/kesän aikana tulen ostamaan taas uudet Vansin kengät...




| 3. Adidas - treenikengät |
~Stadium ~ 65€ ~
- Oon todennut nämä Adidaksen kengät oikeesti hyviksi tanssikengiksi. Vaikka mä olen Niken puolella henkeen ja vereen, niin olen aidosti yllättynyt näistä Adidaksen kengistä. Ainoa ehkä huono puoli näissä kengissä on se, että silloin kun pitäisi liukua niin eivät liu. Ja sitten kun pitäisi pito pysyä niin minä olen pitkin pituuttani lattialla makaamassa. 




| 4. Aurinkolaist |
~ Ginatricot ~ noin 8€ ~
- Mullahan on ne Michael Korsin aurinkolasit, mutta totesin silloin, kun nämä ostin että tarvisen aurinkolasit joita voin käyttää esim. festareilla ja pelkäämättä niiden hajoamista. Koska en minä ainakaan ensimmäisenä festareille lähtisi riehumaan sellaisilla aurinkolaseilla, joilla voi olla 60% mahdollisuus kadota, mennä rikki tai joutua varastamisen uhriksi. Muutenkin yllättävän paljon ihastuin näiden aurinkolasejen ympyrän malliseen muotoon! Äitin mielestä mä näytän 60-luvulle jääneeltä hipiltä, kun nämä aurinkolasit ovat mun päässä. Se ei mua haittaa, koska tykkään näistä laseista aidosti, eikä mua haittaa mitä muut ajattelee sen suhteen mitä pistän päähäni!




|5. Feikki septum |
~ Bikbok ~ noin 6-7€ ~
- En silloin tammikuussa, kun tämän kaunokaisen ostin niin olisi osannut kuvitella, että tykästyisin tähän näinkin paljon. Äitini mielipide koko korusta on negatiivinen, mutta itse tykkään! Rakastan tämän feikin septuminen ulkonäköä, koska silloin kun yhdistetään "timantit" ja "kulta" niin Milla on myyty! Vaikka tykkäänkin suunnattoman paljon tästä feikistä versiosta septumista, niin en siltikään koskaan tule ottamaan aitoa septumia. Okei, mikään tälläinen lupaus ei ikinä mulla toteudu. Nimittäin tälläkin hetkellä haaveilen nahkatakista, vaikka olen betoniin tyyliin kirjoittanut, etten koskaan sellaista hanki. 




| 6. Victoria's Secret - Angel |
~Aapolta saatu Viron laivalta~
- Jos mun täytyis elää koko loppuelämä vain yhdellä hajuvedellä, niin mä eläisin tällä! Tämä on niin hyvän tuoksuinen ettei mitään käsitystä. Olen itse aivan täysin kyllästynyt niihin peus body mist:eihin, niin olen aidosti hyvin kiitollinen Aapolle tästä! Kiitos Aapo! Jos sinulla on mahdollisuus joskus tuoksuttaa kyseistä hajuvettä niin tuoksuta sitä.



| 7. Meikittömyys |
- Mä voisko sanoa lopetin pohjameikin tekemisen pääsisäislomalla ja sama juttu on jatkunut tähänkin päivään asti. Olen tasan 3 kertaa meikannut tämän ajan aikana ja olen tullut siihen tulokseen, että mun iho voi paljon paremmin, jos en käytä edes sitä puuteria. Muutenkin mun iho on nykyään niin kuiva niin en tykkää siitä puuteri pinnasta ollenkan, koska se on niin erivärinen eri kohdissa kasvoja. Joten aion jatkaa näin ainakin kesän yli satunnaisia kertoja lukuunottamatta. Ainoat asiat mitä aamulla niin sanotusti meikkan niin ovat kulmat ja ripsiväri. Suosittelen, koska se meikkivoide, puuteri ja kaikki tukkii vain ihohuokosia niin mitä järkeä on esim. huonoa ihoa tukkia lisää vain sen takia, että iho näyttää virheettömältä sen 3h kunnes se alkaa kiiltämään ja hapertumaan kasvoilta.



| 8. Sebamed:n - syväpuhdistava kasvovesi |
~ Apteekista ~
- Tässä on kasvovesi joka oikeasti putsaa todella hyvin, mutta se kirvelee aivan suunnattoman paljon!  Tämä Sebamedin syväpuhdistava kasvovesi sisältää alkoholia, joten tämä kuivattaa ihoa hieman. Mutta olen todennut sen, että mielummin kärsin lievästi kuivasta ihosta kuin epäpuhtauksia täynnä olevista kasvoista. Että jos on tarvetta hyvälle kasvovedelle, joka oikeasti syväpuhdistaa niin suosittelen tätä koko sydämestäni.




| 9. Layla - kynsilakka |
~ Sokos ~ noin 18€ ~
- Tämä kynsilakka on ostettu niin kauan aikaa sitten, jo useita vuosia sitten. Kumminkin vasta nyt olen taas löytänyt sen kunnolla käyttöön kaapin pohjalta. Vaikka kuuluisi tähän aikaan vuodessa jo alkaa lakata kynsiä keväisin sävyin niin minä näköjään päädyn silti metallin sävyihin. Tänhän lakan erikoisuus alunperinhän on ollut se, että tuon lakkapurkin päässä on magneetti tai joku muu vastaava, jonka kuuluisi tehdä raitoja lakattuun kynteen. Mutta tämä hienous ei ole kyllä koskaan omalla kohdallani toiminut.




| 10. Echosline - shampoo & hoitoaine |
~ Julialta joululahja ~
- Mun on pakko todeta, että en ole koskaan käyttänyt mitään näin hyvää shampoota tai hoitoainetta! 1. Noi tuoksuu aivan tajuttoman hyvältä 2. Hoitoaine tekee hiuksista pehmeät 3. Shampoo tekee hiuksista hyvin kiiltävät ja ainakin sininen väri on lähtenyt hiukista todella hyvin ja vaaleista hiukista kellertävyys on kadonnut kokonaan. Mä varjele näitä kumpaakin, jotta ne eivät loppuisi, koska Juliakin taisi tilaa nämä mulle netistä? Eikä mun mielestä näitä myydä kaupoissa? Ainakaan en ole itse nähnyt. Niin pitää sitten itekki netistä tilalta, kun loppuvat. 



Biisit:
&

Tälläinen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte, mä ryhdyn puuduttamaan silmiäni kemian, matikan, fysiikan ja englannin tehtävien suhteen. Huomenna pitäisi aamulla osata tasapainottaa kemian rekatioyhtälöitä ja iltapäivällä taikoa englannin sanakokeesta 10. Ehkä mä selviän.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti