torstai 15. maaliskuuta 2018

Helmikuu 2018

~Tiiän jos sä oisit nyt täällä,
Nauraisit lattial pudistellen päätäs,
Kun jäin just jumiin,
Sängyn ja seinän väliin~
-Ida Paul & Kalle Lindroth - Hosun-

Mooi!
Täällä kirjoittaa ehkä lievästi jo kisaväsymystä hohkaava tyttönen. Nimittäin kirjoitukset ovat täydessä vauhdissa 2/5 on jo kirjoitettu. Äidinkieli meni toivottavasti hyvin ja kemian korotus meni miten meni. Jäi todella paljon harmittamaan iso ajatusvirhe ja se, etten luottanut tarpeeksi itseeni. Mutta vaikka ei se mun aiempi tulos korottuisikaan niin olen ainakin saanut hyvän pohjan pääsykokeisiin. Toivon ja rukoilen, että bilsan korotus menee mulla extra hyvin ja saisin sen nousemaan. Koska muuten ärsyttää, että laittoi turhaan rahaa kahteen korotettavaan aineeseen, joista kummankaan arvosana ei nousisi. Ja vielä ensi viikon jälkeen olisi pitkä matematiikka viimeisenä... Sekin pelottaa aikasta paljon, mutta pyrin stressaamaan sitä vasta biologian jälkeen! Koska kaikki energia pitää nyt olla keskittyneenä ruotsiin ja biologiaan.
Tänään olisi aiheena viime kuun suosikit, ehkä lievästi myöhässä. 15 päivää sinne tänne... Parempi myöhemmin kuin ei milloinkaan! Koska haluan päästä avautumaa näistä mun helmikuun suosikeista.
Aloitetaas...

 | 1. Maybellinen Master Prime |
- Siinä vaiheessa, kun vanha primerini loppui niin aloin metsästään tietenkin sitä samaa primeria, koska kerta on löytänyt todella hyvän tuotteen niin miksi sitä vaihtaisi. No, sitähän ei sitten löytynyt enää mistään! Oli siis pakko ostaa kokonaan uusi primer ja pahimmassa tapauksessa sellainen, missä on aivan erilainen koostumus. Mun ei ollut tarkoitus aluksi ottaa tätä Maybellinen Master Primeria, koska epäilin tämän koostumusta ja tästäkin tuotteesta oli varmaa viisi erilaista vaihtoehtoa. Loppujen lopuksi kuitenkin päädyin tähän, joka neutraloi punaisuutta, koska mulla on tosi punoittavat kasvot. Ostin tämän Sokokselta ja maksoi noin 10€. Mun on jopa pakko myöntää, että tämä primer on 100 kertaa parempi kuin se vanha... Yllätyin suuresti ja suosittelen lämmöllä!

| 2. Nuuskamuikkunen ja myy - pussilakanasetti |
- Jos ei viimeistään ruotsin ostosten esittely postauksesta tullut ilmi, että olen ihan täysin hurahtanut taas muumi juttuihin. Hyvä esimerkki siitä on nämä maailman suloisimmat lakanat! Mä sain tämän kyseisen pussilakanasetin synttärilahjaksi, mutta todellisuudessa ne oli ostettu jo viime vuoden marraskuussa. Sen takia, koska kai alunperin äitin piti antaa tämä setti jo joululahjaksi, mutta unohti paketoida sen. Mä olen muutenkin ihan seonnut kaikista finlaysonin tuotteista, että jooh... Aivan ihanat lakanat väriltään, kuvaltaan ja materiaaliltaan. Koska kaikki missä on Myy niin on pörf! 

| 3. Organic Shop:n kuorinta |
- Sain tämän putilon Roosalta synttärilahjana ja ollut siitä asti kovassa käytössä. Olen rakastunut täysin tuon kuorinnan tuoksuun ja siihen kuinka pehmeän tunteen se jättää iholle, kunhan jaksaa vain odotella tarpeeksi kauan. Niin ihanasta tuotteesta on kyse, että painovoimakin halusi siitä osansa. Nimittäin mä olin käyttänyt tuosta puolet, kunnes tämä purkki oli kaatunut ja valunut pitkin kylppärin lattiaa... Nyt tätä on enää jäljellä 1/4 osa. Onneksi kyseessä ei ole kovin kallis tuote, niin voin ostaa ilomielin lisää! Plussaa on vielä pakko antaa tuon tuotteen aivan tajuttoman hyvästä vadelman tuoksusta.

| 4. Penkkarit |
- Mä uskon, että täällä blogin puolella ollaan jo ihan done koko penkkareiden suhteen. Mutta ehdottomasti lukio ajan yksi ikimuistoisimmista päivistä tai no periaatteessa päiviä oli kaksi, kun tultiin seuraavana päivänä vasta Virosta takaisin. Penkkariajelu, karkkien heitto, paras porukka, Viron matka ja mun nasu asu! Erityisesti juuri tuo nasu asu, koska se oli roikkunut mulla jo tyyliin lokakuusta lähtien tossa mun kaapin ovessa. Edelleen vielä päivittäin tuijottaessani sitä niin mulle tulee niin hyvä fiilis. Myös meillä oli Roosan, Heinin ja Ainon kanssa maailman hienoin Puolen hehtaarin metsän kokoonpano! Olisipa Iiku ollut myös paikalla niin hän olisi voinut olla Ruu, Kani tai Pöllö! 
+ Mua vieläkin ärsyttää, että Steffe puuttuu tästä meidän ryhmäkuvasta...

 | 5. NYX:n huulipuna |
- Iiku oli Suomessa tuolloin penkkari viikolla ja tiistai oli meidän pääpäivä eli se koko päivä tehtiin yhdessä kaikkea esimerkiksi käytiin Prison Island:ssa, mä kirosin ruoholahden R-kioskin toiseen maailmaan, syötiin mäkkärissä ja shoppailtiin. Jotenkin niin meidän porukan näköinen päivä! Me sitten käytiin Forumissa sellaisessa liikkeessä kuin Hehku ja Iiku vietti sitten pikkuisen hartaamman hetken NYX:n pisteellä ja löysi sieltä tämän maailman kauneimman satiinisen huulipunan. Eli lopputulos ei ole siis täysin matta. Sävyn numero on 565 ja hinta oli siinä 5€ luokkaa. Ja mä oon ihan koukussa tähän! Laitan tuota ihan vähän huulille ja taputtelen niin lopputulos ei ole niin näyttävä kuin tuolla saisi aikaan. Mutta en aatellut, että äidinkielen ylioppilaskidutukseen tarvitsisi niin hienostuneena mennä ;)

Biisit:
Aleksanteri Hakaniemi - Ikioma
&
Vesala - Nyt on lähtö

Tällainen postaus tällä kertaa. Toivottavasti tykkäsitte tai edes mietitte, kuinka söpöt lakanat äiti on mulle synttärilahjaksi (joululahjaksi) hommannut! Se olisi sitten ehkä sunnuntaihin tai jopa ensi viikon torstaihin, koska mulla on maanantaina ruotsin ylioppilaskirjoitukset ja mun on pakko psyykata itseni johonkin zen-tilaan. Ja mulla on myös sitten ensi viikolla biologian korotus. Toivottavasti se sekä ruotsi menee todella hyvin!

~Moikka ja ens postaukeen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti