perjantai 23. maaliskuuta 2018

Kevään Must Have Asusteet

~Vaik sä sanoisit miljoona kertaa ei kiitos,
Antaisin silti kaiken mitä mulla on,
Jos sä haluisit että sun takias muutun,
Muuttaisin ihan kaiken mitä mussa on~
-Pete Parkkonen - Myyty-

Mooi!
Tällää taas kirjoittelee lievästi helpottunut mahdollinen ylioppilas. Vielä pitää yksi koe jaksaa ja sitten saa huokaista sillälailla varovasti, koska koskaan ei tiedä jos vaikka ei valmistukkaan. Ainakin sen totesin, että ei ollut mitään hyötyä korottaa. Vain rahan hukkaa! Kannattaa vain tyytyä niihin alkuperäisiin vähän masentaviin arvosanoihin. Koska mä tiedän, että mun taidot ei todellakaan korreloi sitä, mitä olen nyt kirjoittanut. Esimerkiksi äikän alustavat pisteet olivat aika pohjanoteeraus sille, että mulla on pohjalla lähes kaikista kurssista 9 tai 10. Kemiasta en edes halua keskustella, bilsasta en osaa yhtään sanoa! Ruotsia en edes halua ajatella, en edes halua katsoa alustavia! Aion odottaa ja pettyä tai sitten hurrata riemusta sitten kun oikeat tulokset tulevat. Mutta tässä jo neljän aineen kirjoittaneen abin neuvo: Älä missään nimessä kirjoita viittä ainetta keväällä! Hajauta! Ja jos hajautat ja syksyllä ylppäreista ei tule L niin älä mene korottamaan, koska 1. vie huomiota pois kirjoittamattomista aineista 2. ihan järkyttävä taakka. 
Mutta tämän päivän aiheeseen, nimittäin keräsin 10 pukeutumiseen liittyvää juttua, joita haluan kevään/kesän aikana hamstrata vaatekaappiini. 
Aloitetaas...

Kuva: Pinterest
| 1. Kietaisumekot |
- Mä oon sellainen ihminen joka viihtyy mekoissa ja jos voisin nii pitäisin aina mekkoja! Harmi, että tämä Suomen sää ei sitä todellakaan salli kuin sen max viikon vuodessa. Paitsi jos haluu pukeutua sukkiksiin niin sitten. Mä voin luvata jo nyt, kun näistä kietaisumekoista kehkeytyy kesän aikana hitti niin mulla on kesän lopussa näitä kaapin täydeltä kaikissa mahdollisissa kuoseissa ja väreissä! Rakastan!

Kuva: Pinterest
| 2. Mustat korkokengät |
- Mä en ees halua muistella mistä asti olen etsinyt mustia korkokenkiä. Okei, jos totta puhutaan niin en ole ehkä mikään korkokenkä fani, mutta voisin ryhtyä ihan mielelläni sellaiseksi. Paitsi vansseistani en kyllä luovu! Mutta nämä kuvassa näkyvät korkkarit olisi aivan täydelliset ja mä vaan oon yksinkertaisesta vain rakastunut tuohon kukka kuosiin! Ja mulla on jonkin sorttinen pakkomielle noihin remmeihin, koska mä en vain tykästy minkään muun mallisiin korkkareihin? Olenko outo vai outo? Kyllä! Siis kuinka rumat korkkarit muuten, mutta jos niissä on toi nilkan ympäri menevä remmi niin Milla on myyty.

Kuva: Pinterest
| 3. Vaaleat Amy Housut |
- Amy housut on siis Bikbok:n yhtien housujen nimi. Mulla on on ne kyseiset Amy housut jo punaisina, mutta tämän kevään missio saa olla se, että mä metsästän ne housut tuollaisen vaalean punaisen sävyisinä ja vaaleanruskeina, koska pakko! Mä oon jo kohta pari kuukautta vain miettinyt, että en tarvitse niitä, mutta en pääse niistä yli... Tämä tarkoittaa siis sitä, että ne on pakko ostaa! Koska mä meen sillä periaatteella yleensä nykyään vaatteiden kanssa, että jos mä en koe että mun on pakko ostaa joku tuota ja se jää häiritsee mua niin se on se oikea tuote. Niiden housujen materiaali on taivaallista, ne näyttää kivoilta ja on mukavat päällä. 

 Kuva: Pinterest
| 4. Kukkakuosiset bikinit |
- Huomaatteko viimeistään nyt, että kukkakuosi on purrut muhun vähän liian hyvin... Mutta oikeesti tällaiset kukkakuosiset bikinit on pakko jostakin metsästää, nimittäin mun tämän hetkiset bikinit ovat ensinnäkin todella vanhat ja ehkä jopa nähneet jo tarpeeksi. Uudet bikinit on siis must have-listan kärkipäässä! Mieluiten juuri mustat ja kukkakuosi

Kuva: Pinterest
| 5. Off Shoulder mekot |
- Mä en tiedä oliko nää jo viime kesän juttu, mutta mä oon muutenkin kaikkien tällaisten trendi-juttujen kans ainakin puolisen vuotta myöhässä. Mutta mä nyt näköjään päätin, että tästä keväästä/kesästä tulee mekko kesä, vaikka kuinka kylmä olisikin! Ja nyt varsinkin, kun selailin tota Pinterest:ä niin mekko kuume nousi kuuhun. Toivon, että Suomen kaupat täyttyisi kesään mennessä mekoista. Muuten mä alan kunnon nettishoppaajaksi, mitä en normaalisti tee. 

 Kuva: Pinterest
 | 6. Keltainen kellohame |
- Keltainen väri teki muhun jo viime kesänä vaikutuksen luomivärin suhteen ja nyt se on tehnyt vaikutuksen muhun vaatteissa. Sinapin keltaisesta en niinkään välitä, mutta tällainen raikas keltainen lämmittää vähän liikaakin sydäntäni. Nimittäin mä vain haluan tuon hameen! Mä en tiedä pitäisikö vain hankkia mielenrauha sillä, että itse tuollaisen väkertäisi. Olihan mulla sentään käsityöstä 10 päättötodistuksessa. Köh köh... Tai sitten mä vain rupean aivan järkyttävään metsästykseen. 

Kuva: Pinterest
 | 7. Ted Baker käsikoru | 
- Mä olen päättänyt jo nyt, että tämä kyseinen käsikoru saa olla yksi mun asusteista mun ylioppilas-juhlalookissa. Jos siis ylioppilaaksi tänä keväänä pääsen. Maailman suloisin rannekoru, ja on sen hintainenkin. Mutta katsokaa nyt kuinka suloinen tuo rusetti on! Samoin tuo sopii täydellisesti mun kihlasormukseen. Tämä on pakko saada! 

 Kuva: Pinterest
 | 8. Tracy Takki |
- Mä en osaa nyt nimetä tätä takki muulla kuin tuolla Bikbok:n yhden takin nimellä eli Tracy. Mutta siis tuollainen pitkä, ohut ja vaaleanruskean värinen takki, kiitos. Tämäkin on sellainen ikuisuus haave ja nyt tänä keväänä mä saan luvan itseltäni hankkia sen. Mä oon keltaisen ja vaaleanpunaisen lisäksi ihan täysin hurahtanut vaaleanruskeaan sävyyn. En tiedä onko se paras mahdollinen väriyhdistelmä tämän mun hiusvärin kanssa, mutta mä tykkään! Eikö se ole se tärkein asia. 

Kuva: Pinterest
| 9. Pilkkukuosi |
- Mä en olisi ihan ensimmäisen uskonut, että mä tykästyisin tähän pilkkukuosiin. Mutta niin vain kävi. Raitoihin en ole vielä tykästynyt ja uskon, että en tykästykkään. Paitsi tuossa ylempänä nähdyssä off shoulder mekossa ne raidat oli tosi jees. En ole vielä törmännyt täydelliseen pilkkukuosiseen paitaan, mutta tulen varmasti sellaisen paidan tai mekon tässä lähitulevaisuudessa kohtaamaan. Paras yhdistelmä olisi se perinteinen musta paita valkoisilla pilkuilla! 
Tykkään, tykkään, tykkään!

 Kuva: Pinterest
| 10. Trumpettihihaiset paidat |
- Mä en tiedä, mutta mä oon aina tykännyt tuollaisista trumpettihihoista! Itselläni on jo pari tuollaisilla hihoilla varustettua paitaa, mutta haluan kasvattaa kokelmaani juuri esimerkiksi valkoisella ja myös mustalla tuollaisella yksinkertaisemmalla paidalla. Mulla on jo Bikbok:n oranssi off shoulder paita, jossa on tuollaiset trumpettihihat, mutta se on ehkä liian kesäinen tällaiseen lumisateiseen kevääseen. Tykkään jotenkin erittäin paljon, että normaalissa paidassa on jotain erikoista kuten esimerkiksi nämä levenevät hihat. 

Tällainen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte, musta tää oli erittäin kiva tehdä ja käytin tähän erittäin monta tuntia. Koska en ollut aikaisemmin tiennyt, että Pinterest voi olla noin koukuttava. Enää yhdet kirjoitukset ja sitten saa vähän rauhallisemmin hengittää. Blogikin alkaa taas ensi torstaista lähtien pyörimään kaksi kertaa viikossa postailu tahdilla taas kerran. Koska nyt sunnuntaina käytän kaiken fokukseni pitkään matematikkaan ja kaikki saa pitää mulle peukkuja, jotta se menee mulla maanantaina sitten hyvin. Eli seuraavaan postaukseen, joka tulee viikon päästä torstaina! 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti