sunnuntai 3. elokuuta 2014

Heinäkuun suosikit

~Tv ruutu ja lämmin syli
Ilman sua vain kylmä tuli~
-Robin - Haluun Sun Palaavan-

Moi!
Nyt on jo heinäkuukin loppunut ja mitäs se yleensä tarkottaa, kuukauden suosikkeja. 
Heinäkuu meni todella, todella nopeasti ja koulukin on jo alkamassa. Omasta mielestäni loma on mennyt ihan liian nopeasti ja kyl mulle ainakin kelpais viel yks kuukaus lomaa.. Sais viel nukkuu ja tehä melkee mitä huvittaa, koska mua ei ainakaa innosta herätä 6.15, heh! No mutta en halua vielä stressata koulua, kun on vielä  päälle viikko aikaa.
Okei, ehkä mennään postauksen siihen aiheeseen eli niihin suosikkeihin.

 1. Kameranjalka
Mä ostin tän kameranjalan Tuurista silloin, kun olin Ainon mökillä ja on muuten ollut todella hyödyllinen täs kuussa! Kuvista tulee paljon, jotenkin tarkempia, kun kamera on ns paikallaan, eikä kädessä tärisemässä, heh!

 2. Baby Lips-huulivoiteet
Keltanen (Intense care*) ja vaaleansininen (Hydrate) on ollut täs kuus mun kaks lempparii mun kuudesta Baby Lipsistä. Kummatkin on läpinäkyviä. Keltanen on ostettu Ruotsista ja vaaleansininen on ostettu Stockmannilta.

 3. Mun valkokultanen rippiristi
Mä muistan, kun uhosin äitille, että ihan turhaan mä mitään rippiristii haluisin, kun en mä sitä pitäis. No toisin kävi, koska lähes joka päivä mulla on ollut kaulassa kyseinen risti. Joten tais sittenkin olla ihan "hyödyllinen" koru.

4. Cruiser lauta
Mun unelmista tuli totta, kun hankin tän cruiserin. Ah, mä en osaa sanoin kuvailla, miten iloinen mä olin ku opin "ajaa" tolla laudalla. Tää mun criser ei oo ehk laadukkaimmasta päästä, koska oli niin halpa ja se on ostettu Stadiumista, mutta ihan tarpeeks hyvä mulle <3

5. Vans:n lippis
Tää on ollut varmaan koko kuukauden mun ykkös suosikki, koska toi on vaan niin helppo laittaa päähän. Ja itse tykkään tosta space-kuvioinnista.


6. Farkkushortsit
Nää on ollut ehdottomasti mun lempi shortsit! Ostin nämä viime vuonna Ruotsin Hollisterista. Näissä kyseisissä shortseissa on vaan se huono puoli, että ne on jotenkin venynyt tosta vyötäröltä pesussa. 

7.  Amerikan lippu paita
Tän aivan ihanan topin ostin Tampereen Spiritstoresta silloin, kun olin siellä Ainon mökillä Roosan ja Iida-Marian kans. Tää paita oli sillon alessa ja oli kyl ihme, että oli viel oikees koos!

8. Tähtiin kirjoitettu virhe-kirja sekä leffa
Tykkäsin ite enemmän leffasta kun kirjasta, koska kirja antoi päähenkilöstä Hazelista ihan erilaisen kuvan tai siis luonne oli minun mielestäni ihan erilainen. Kyllä kirjakin oli lukemisen arvoinen! Kirjassa en kylläkään itkenyt niin paljoa verrattuna leffaan, jonka  olin kattomassa Julian kanssa, joka ei edes itkeny... Heh! Mut suosittelen lukemaan ja varsinkin kattomaan sen leffan <3

9. Hope-kuoret
Ennen pidin koko ajan niitä vaaleanpunasia kuoria, jossa oli niitä timantteja, mutta siinä kuoressa oli se ongelma, että se teki mun puhelimest kauhean paksun. Joten laitoin noi kuoret vaihtelun vuoks, mutta noi nyt jäiki iha lemppareiks! Ainoita huonoi puolii tossa kuoressa on ne, että väritys on valkoinen ja puhelin on tosi "liukas". Noi kuoret on siis ostettu Glitteritä.

10. Lempibiisit
Mul on ollut viime kuus kolme sellast biisii, joita melkee kuuntelin pelkästää, heh!

- Ed Sheeran-All Of The Stars
https://www.youtube.com/watch?v=nkqVm5aiC28
Tää biisi tuli varmaan sen takii yhdeks mun lemppareist, koska Tähtiin kirjoitettu virhe, heh! Jokin tos biisis saa mun sydämen sulamaan. Ja muutenkin oon nykyään tykästynyt Ed Sheeranin musaan, vaik ennen olin sillee: "Ton laulajan biisei mä en ikinä tuu kuuntelee!" Miten mulle muuten ain käy tällee, et päätän mielessäni, että en kuuntele tiettyä biisiä tai tietyn laulajan biisejä ja sit, kun puolivahingossa kuuntelen yhen biisin niin tykästyn, heh!

- Anna Aberu-Right In Front Of You
https://www.youtube.com/watch?v=17BX7rEMPCE
Tähän biisiin mä ihastuin telkkarin kaut, ku on se joku mainos mis on toi biisi siin taustal. Tos biisis on muutenkin rytmi hyvä jne. Saa tanssimaan <3

- Birdy-Not About Angels
https://www.youtube.com/watch?v=kxVUee4WsoA
Tähänki biisiin ihastuin Tähtiin kirjoitetun virheen kautta. Sanoin sen leffan jälkeen Julialle, että mikäköhä tää biisi oli, nii ollakkaa Julia selvitti tän biisin jostaa ja <3 Kiitti Julialle!

Moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti