tiistai 19. elokuuta 2014

~One Life, One Love~

~Rakastan sua,
toivottavasti säkin mua.
En pystyis ajatteleen,
aikaa ilman sua~
-Zamius - Pojan ja tytön tarina-

Moi
Tästä on vähän aikaa, mutta en ole jotenkaa saanut tätä postausta vaan julkaistua. Joten aiheena olisi Ruotsin reissu ja sieltä tarttuneet ostokset. Olin itse siis Ruotsin ristelyllä 16.-18.7. eli keskiviikko iltapäivästä perjantai aamuun. Reissu meni muuten ihan hyvin paria mökötys kohtausta ja netin katkeamista lukuun ottamatta  ja jos kiinnostaa kuulla itse Ruotsin reissusta, niin TÄSTÄ-postauksesta löytyy. Rahaa en kuluttanut laival melkeen yhtään, mutta Ruotsin puolella... Köh, köh! Joten mikä ettei, että en esitteleis niitä täällä?


Victoria's Secret Body Mist: 14.95€? 129Kr/kpl
Baby Lips: 40Kr/kpl H&M

Crop top-paita: 149Kr H&M

Crop top-paita: 79.50Kr H&M


 Crop top-paita: 99Kr H&M


 Pitsishortsit: ? Hollister

crop top-paita: 44€ 418Kr Hollister


 Shortsipuku (Joo en tiiä mikä on oikea nimitys): 64€ 628Kr Hollister

 T-paita (Kuva vääristää värin, oikeasti tummansininen): 29€ 298Kr Hollister


Lökärit: 64€ 628Kr Hollister
Noi lökärit oli miesten puolelt, koska naisten puolella ei ollut ollenkaan lökäreitä paitsi kahdet sellaiset pastillin sinise,t joissa oli tähtiä ja ne oli kokoa L. Mä kokeilin näit lökäreit Ruotsissa ja ne oli silloin sopivan kokoset, no mutta sitten kun pääsin kotiin ja sovitin uudestaan... Niin tajusin, että noi mun ihanat lökärit oliki pikkusen liian isot... No ei se mua niinkään haittaa, joten ei mitään ongelmaa!

T-paita: 14.95€ 129Kr Lindex

Toivottavasti tykkäsitte ja ensipostaukseen!
Moikkaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti