sunnuntai 10. elokuuta 2014

Wedding

~Sä käännyt minua päin,
sun hymysi tarttuu,
kun lähemmäs tuut.
Mua katsotko vielä näin,
kun vuosia karttuu,
kun päät harmaantuu?~
-Juha Tapio - Vuodet vieriä saa-
Mooi
Eilen eli lauantaina juhlittiin sulhasen kotipaikkakunnalla mun tädin ja hänen nykyisen aviomiehensä häitä! Ite en ole ennen ollut häissä, paitsi juu ihan vauvana jolloin en älynnyt mistään mitään. Joten en ollut oikeen varma, mitä odottaa...
Mun mielestä häät onnistu oikein hienosti ja hääpari näytti todella onnellisilta sekä rakastuneilta. 
Häät niinku alko kello 16.00 kirkossa. Kirkossa se vihkiminen ei kestänyt todellakaan kauaa ja kirkolta ajettiin juhlapaikalle, jossa piti odottaa ensiksi hääparin saapumista. Siinä kyllä kesti hieman... Mutta hääparin saapumisen jälkeen, onniteltiin paria ja sitten olikin jo ruoka ja se muuten oli hyvää! Mä vähän alkuun pelkäsin sen ruuan suhteen, koska oon aika nirso ja allerginen suht monelle ruoka-aineelle. Mut mun pelko oli iha turha. Syömisen jälkeen oli häävalssin vuoro ja sekin meni ihan hyvin, vaikka huomasi, että kumpaakin jännitti hieman sekä askeleetkin meni jossakin vaiheessa pikkusen sekaisin. 








Kahvi ja kakku oli valssahtelun ja bändin jälkeen. Kakkukin oli hyvää paitsi äiti anto sitä mulle liikaa, heh! Kahvin jälkeen kaaso piti puheen, se oli muuten todella hyvä puhe! Niin kuin serkkuni hokivat että: "Puhe on silloin hyvä, kun se naurattaa ja itkettää." Naurun aihetta oli kyllä paljon, mutta sitten ku puheessa tuli se kohta missä puhutii mummin nukkumisesta pois, nii pakko kyl myöntää et mä aloin itkee iha huolel ja samoin mu serkut. No tunnelma sitten piristyi, kun puhekki käänty vähä ilosemmaks! Loppuillasta oli vain pari leikkii, kimpun heitto, laulu esitys ja tanssimista. No mulla se kylläkin piti sisällään se loppuilta sitä, että chattasin Aapolle, hortoilin serkkujen kans ja hortoilin metsässä... Joo sitää metsästä ei sitten enempää, heh! Nukkumaan pääsin vast 4 aikoihin ja vähä pelottaakin, että mitäköhän tulee ku pitäis tiistaina herätä 6.50... 




~Kuka odottaa minua varjoissa puiden,
joko piirteensä voin aavistaa.
Voiko tuntea omansa joukosta muiden,
tuhansista tunnistaa.~
-Juha Tapio ft. Johanna Kurkela - Muita Enemmän-

Moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti