keskiviikko 18. helmikuuta 2015

~Kun vielä on tunteet~

~Ja sinun on turha olla katumapäällä,
sun olis pitänyt sen kelkasta jo alussa jäädä.
Ei sua enään kukaan satuta täällä,
ja mun vieres on paikka jos sä haluat jäädä~
-Robin - Sua Varten-

Moi!
Joo, kiitos kysymästä mulle kuuluu hyvää! Esimerkkinä mul oli aivan ihana ystävänpäivä Aapon kans. Ei, emme menneet katsomaan sitä ihme leffaa nimeltä Fifty Shades Of Grey niinku joku mu luokkalainen mulle heitti viime viikol. Ja toinen esimerkki on se, että mä sain liput Weekendiin! Asiaa vaan paran se, että Aapoki hankki liput ja oon vaan niin happy! Mä pääsen oikeest liven näkee David Guettan! Ja kolmas esimerkki on se, et on loma! Kukaa ei voi käsittää mun iloa siitä, että saa nukkua, hah! Mä rukoilen oikeest, et vikas jaksos mul oli ees yks ysin aamu, pliis reksi... Koska tähän mennes mu koko kevät on ollut pelkkii kasi aamui täynnä lukkarien suhteen. Tää on sitä, ku valitsi valinnaiskuviksen keväälle, jes! Mä sanoin siin yhes mu postaukses sillon, ku olin kipee, et mu loma kuluu rennosti. Joo, on se tähän mennes kulunut iha rennost, mut ei oo todellakaan tylsääkää tullu! Mä teen täs joku päivä postauksen mun ja Heinin maanantain projektista, josta säätöä ei todellakaan puuttunut. Mut hauskaa oli, vinkki siihen liittyy sadetakki... Nyt joku miettii tätä lukiessaan, et mitä ***, mut asia selviää.
Itse olin tänään taas tuhlaamassa rahojani Roosan ja Iikun kanssa. Tuli kyl taas tavaraa ostettuu iha kiitettävästi. Mut ei kyl mikää ollu sellainen periaattees turha. Äiti kyl katto pikkusen vinoon, ku esittelin ostoksiani hänelle. Mutta ei se haittaa! Teitä kumminkin kiinnostaa, mitä ostin. Tai vaikka ei kiinnostaiskaa nii kiinnostaa kumminkin ;)

Aloitetaan!




 Treenipaita - Vero Moda - Ale: 5€


 Farkut - Cubus - 19.95€
Oli myös tarkotuksen ostaa mustat farkut, koska tällä hetkellä mun Dr. Denim farkut näyttää aivan järkyttäviltä. 1. Ne on venyny ihan sikana ja ne näyttää pääl oikeest, jotain järkyttävää... Jooh 2. Niist o irronnut yks sellanen vyölenksu, mutta mun tuuril Carlings just oli rempas ja avataan vast, oliks se perjantaina? Joten meen sit joku päivä hakee uudet mustat farkut.


 Kuoret - Se oli joku uus korukauppa? Nimi alko S-kirjaimel, mut nimee en muista - 12.99€

 Kuoret - H&M - 4.99€

 Kulmien muotoilugeeli ~ Lumene - Prisma - 7.90€

Kulmakynä ~ Clinique - Sokos - ?€

Sävyt: Bronze ~ Gold ~ Gold Glitter 
Kynsilakka - Seppälä - 3.95€/kpl



 Aurinkolasit - Glitter - 6.90€

 Victoria´s Secret ~ Body mist ~ Endless Love - Glitter - 14.95€


Eiks ookki aik ihanat lasit, voin luvata et viel joku päivä meil kaikil kolmella on tollaset lasit, hah! Oli kyl hauska päivä tytsyjen kans, ku harvemmin nykyää käydää shoppailemas ja itse ainakin ny alan säästää, koska meil o yks plääni kesälomaks, joka me ehk toteutetaan niin siihen tarvii aik kiitettäväst rahaa! Toivottavast kesätöiden suhteen nappais.

Mut nyt moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti