perjantai 13. helmikuuta 2015

Tapanilan urheilukeskus

~Ehk en osaa sulle puhua,
jos annetaan ajan kulua.
Mut kirjoitan susta lauluja,
vielä 2080-luvulla~
-Sanni - 2080-luvulla-

Mooi!
Eka tärkeä asia, mä oon terve! Tai no siis terve ja terve... Mut mul o nyt sentää ääni takas ja yskä ei oo enää nii paha, ku viel vähän aikaa sitten oli. Viikko meni mun mielest tosi nopeest, mut se varmaa johtu siit, et ainoot kunnon koulupäivät oli maanantai, tiistai ja keskiviikko. Eilen oli oppilaanpäivä ja tänään täksvärkki eli ei koulua. Maanantain mul oli kirja esitelmä kirjasta Papin tytär, oikeest se oli ihan hyvä kirja! Meni ihan hyvin, mut onneks sain istuu, koska muuten olisin pökertynyt sinne luokan eteen. Onneks se esitelmä oli ennen hiihtolomaa nii ei oo stressii siit! 
Mut mä e keksi mitään järkevää kirjoteltavaa tähän alkuun, joten mennään suoraan aiheeseen. Elikkäs tää postaus on eillisestä oppilaanpäivästä, jonka meijän koulun yhdeksäsluokkalaiset viettivät Tapanilan urheilukeskuksessa. Mulla on siis eilleisestä "päiväni" postaus kuvattuna, joten aloitetaan!

 Tietenkin heräsin aamul, mut sain nukkuu vähän pitempään ku normaalist, koska koulul piti olla vast 9.30! Historiallista, ainoo aamu koko keväänä, jolloin herätys ei oo ollut 6.15-6.45. Positiivist oli se, et aamul ei ees väsyttänyt yhtään, koska nukuin enemmän ku 4h, vihdoinkin!

Meikkasin vaan pikkusen, koska päivän tarkotuksena oli liikunta niin e viittynyt naamaan turhaan meikkii laittaa.

 Asuna oli liikunnallisesti:
Paita - JC
Housut - Nike

 Lähinpä sitten melkeen heti dösärille oottelemaan dösää ja mul oli niin paha aavistus siitä, että myöhästyn koulusta. Mutta en onneks myöhästyn, vaik tiukoille meni. Sillä bussi oli perillä 9.27 ja koulul piti olla 9.30, mut ihme ja kumma kerkesin koululle enkä ees ollut todellakaan myöhäs, koska Ainoki tuli vast mun jälkeen.

 Koulult siirryttiin sit dösään ja kunnon nostalginen fiilis, koska noi dösät oli samoja millä mentiin ikuisuus sitten ain evakkokoululle.
Maija oli ilosella päällä ja Aino ei tahtonut kuvaan. Ainoo ikävä asia koko päiväs oli se, että Iida-Maria tuli kipeeks, eikä tullu kouluu ;/

 Dösässä mä sit päätin vaihtaa Roosan puhelimen tautakuvan, koska Roosa oli joskus sanonut, että haluis jonkun hienon kuvan taustakuvakseen. Mä sitten päätin kuluttaa aikaani dösässä ettimällä kuvaa siihen taustakuvaks. Pitkään sitä Weheartit:ä selailin kunnes löysin ihan täydellisen kuvan! Tämä kuva kuvastaa meijän porukan separimaisuutta ja tost kuvast tulee niin mieleen minä ja Pihla tet-hajottelussa Roberissa! Voi niitä hyviä aikoja!

 Matkas ei ees kestänyt kauaa ja oltiinkin jo ennen puol yhtätoista perillä. Itse kuuluin paketti 4. johon kuulu mun lisäks mu luokalt Maija, Roska, Pihla ja Aino. Meijän lajit tona päivänä oli tanssi ja kiipeily, jotka kummatkin oli iha kivoi, kiipeilyst ite tykkäsin todella paljon!

 Ensin siis meil oli tunnin kestävä tanssitunti. Jossa tanssityylinä oli lattarit. Ite en oo ikinä tanssinut lattareita, oma juttuni on disco, dance ja show, nii olihan toi iha avartava kokemus. Mutta mul itelläni henkilökohtasesti palo pinna kaks kertaa. sillä yks huito mua koko ajan kasvoihin niin jouduin vaihtaa paikkaa kesken tanssin ja toisen kerran siihen, että en pysynyt tahdis. En oo ite tottunut tanssimaan pelkil päkijöil ja ihme mini askelilla, oon tottunut tekemään isosti!
Mut ihan kivaa oli! Oli tää parempi, ku joku koulun "tanssi".

 Tanssin jälkeen meil oli tunnin tauko. Eli meil oli ruoka ja omaa aikaa! Käytii syömäs ihan perus ja sen jälkeen vallotettiin tyttöjen pukkarin läheisyydes oleva "aula", jossa me jotaa tanssittiin Roosan kans ja kuunneltiin musaa.

 Tää biisi on yks inside-läppä mulle xD

~Mä, Pihla, Maija, Roosa ja Aino taustalla~
 Seuraavana vuorossa meil oli kiipely. Mä ite en ollut ikinä ennen kokeillut kiipeilyy, ku vasta nyt! Ja oli muuten todella, todella kivaa! Mä en ollut ees ennen tajunnut kui pelottavaa o kiivetä jonnekki todella korkeelle ja  luottaa johonkin vajerii, että se ei päästä sua putoamaan suoraan lattialle. Mut oikeest ehk paras seura ikinä ja oli sika kivaa, aijon todellakin mennä joskus toistekkin kiipeilee.




 Tää on sitä, ku päästää tytöt leikkimään talkilla...

 Päivä päättykin jo vähän kahen jälkeen, mutta koululle meni taas oma aikansa. Mut matka meni tosi nopeesti, koska vaan pälätettiin Maijan kans koko matka.


 Roosa tuli koulun jälkeen meille ja kuunneltiin aivan täysii Kasmirin Iholla biisii! Mä e oo varmaa ikinä pitäny tota mu telkkarii nii koval, ku eilen. Mut hauskaa oli ja snäppejä tuli taas läheteltyy mielin määrin.

 Meil tuli sit "tylsää" ja mä halusin niin kovast laittaa mun rippimekon pääl, nii lopputuloksena Roosa meikkas mut ja alettiin kuvailee. Kuvii oikeest otettii päälle 200 ja niist jäi jäljel salee joku 30, koska näytin ihan apinalt niis kaikis, heh!


 Roosa o paras kuvaajaa ikinä!

Roosa sitten lähti meilt vähän yli puol ysi ja mä jäin yksin huoneeseeni kikattamaan, ku joku hullu! Mua nautatti niin paljon, et kyyneleetki tuli silmist. Mä e ollut pitkää aikaan ollut niin onnellinen, ku tuolloin olin! Meikit vaa levis ympäri kasvoi, mut ei se haitannut, koska mul oli kerrankin hauskaa!

 Illalla sit vaa juttelin Aapol ja menin aikasin nukkuu, koska halusin saada taas nukuttuu hyvin, vaik aamul ei kyl tarvinnut ees herää aikasin! Täksvärkki on kyl hyvä keksintö.

Eillinen oli yks parhaista päivistäni aikoihin! Mä omistan kyl parhaimmat kaverit ikinä <3 Kiitti tytöt parhaast päiväst!

HYVÄÄ HIIHTOLOMAA KAIKIL!

Nyt moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti