torstai 5. helmikuuta 2015

~Veden alla~

~Paine helpottaa,
veden alla mul on on helpompaa.
Menee vaan hermot taas,
kun katson ulos mun maailmaan.
Ja tiedän etten voi kertookkaan,
veden alla mul on helpompaa.
Sit vedän eteen nää verhot taas,
et muuten nää mun maailmaan~
-Mikael Gabriel - Veden alla-

Mooi!
Tänään tulee pitkästä aikaa ihan tällänen perus kuulumis/pälätys postaus. Kumpa vaan voisin sanoo tähä alkuun, et mul kuuluis hyvää, mut se ei kauheest pidä paikkansa. Nimittäin mä oon kipee... Mä siis oikeest vihaan totaallisesti olla kipeenä. Ei voi muuta, ku nukkuu tai kuunnella musaa ja lahnastua. Mut oli kyl ihanaa saada nukkuu, koska tuntuu et en oo pitkää aikaan nukkunut niin hyvin. Mut kaikist perseintä täs on se, et must ei lähe ääntä ollenkaan! Mä siis aamul yritin mennä kouluun, koska mun takaraivos hakkaa ahistus siitä että jään jälkeen esim. matikassa tai enkussa! Mutta äiti sai mut kii aamiaspöydässä, kun hän yritti saada mua puhumaan, mut ääntä ei lähteny. Joten pakotti jäämään kotiin ja oikeestaan parempi, koska kurkku o oikeest törkeen kipee esim. nieleminen ei onnistu kunnol ja pääki o kipee. Mut toivottavast tää täst paranee!

~Arska, Julia, Aino, Iiku ja Roska~
Koulussa menee täl hetkel ihan hyvin esim. matikan kokeest 10! Jes, ilman lukemist. Vaik harjotuskokeest ei noin hyvää tullut, mut tost toisest tuli oikeest hyvä! Parin viikon pääst o uskonnon ja englannin koe. Ussast tavoittelen 10 eli pitää alkaa nyt jo salee lukee. Mut täl hetkel ei oo mitään saumaa alkaa lukee, joten aloitan sit lomal tai ens viikol. Muutenkin o tosi jännää, et ei oo ees enää pitkä aika siihen et koko 9lk on lusittu! Enään vaan 115 päivää, koska vähän aika sitten tuntu, et o viel ikuisuus tätä kouluvuotta jäljel. Mut nyt ku 4 jakso alko nii tajus. et enää vaa tää ja ens jakso. Sit o kaikki ohi peruskoulun suhteen. Herranjumala toi kuulosti vaan jotenkin niin ihmeelliselt, ku pääs miettii. Mut on viel monta vuotta edessäkin opiskeluu jne. Et ei näist koulujutuist pääse ikin salee eroon, heh! Koska lukio ja täl hetkel, ku laskeskelin mun lukio tuntei, et kui paljon niit tulee olemaan, niin tulee aik pitkii päivii, koska haluun kaikki aineet, jotka auttaa lääkistä varten. Mut se on sen ajan murhe! Saa viel hetken "nauttia" täst yläasteest, mut vitsi mul tulee hirvee ikävä puolii mu luokkalaisii! Aaroksen kans just todettiin yhel kuvistunnil, kuinka tullaan itkee sit vikan päivän, ku todistukset isketään käsiin. Omg, miten mä voin luopuu esim. Pihlast, Venlast, Maijast ja Arskast...

Mul ei oo täl hetkel mitään suunnitelmii hiihtolomaks. En oo ainakaa lähös minnekkään, joten koton salee tulee oltuu ja kavereiden kans. Mielummin sinäänsä tällee, et e lähe mihinkää, koska on välil ihan hyvä, et loma on "rauhallinen" ja ei oo mitään ns. pakollisia menoja eikä tarvii pakata tai mitään. Mut lomal aattelin, et vois tänne blogiin jotaa taas väsätä, mut se jää nähtäväks ;) Pitäis ainakin kuvaaja, jostaa hankkii, vink vink! Kyl mä jotaa keksin, mut postaus ideoit vois kyl ihan hyvin laitella, koska niist o ain apua! Tonne kommentteihin voi kirjotella tai sit ask.fm voi tulla laittamaan.

Mut nyt moikka ja ens postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti