lauantai 11. helmikuuta 2017

~Kaksi yhdessä sielussa~

~Joka kaikki virheeni tietää,
muttei muuttaisi niistä yhtään.
Olet mulle se~
-Laura Närhi - Olet mulle se-

Mooi!
Niin se viikko taas vierähti. Lopuista kokeista maanantaina ja tiistaina selvittiin ehjin nahoin. Kokeiden palautukset on tulevana tiistaina ja saas nähä, että pääseekö kaikista kursseista läpi. Ensi viikolla on myös tiedossa kauan odotetut, kauan jännitetyt ja kauan stressatut vanhojen tanssit. Ainoa suuri stressin aiheeni on se, että onko mun kengät tarpeeksi korkeat... Nimittäin totesin pari viikkoa sitten, että mun mekko on vieläkin liian pitkä. No se asia ratkeaa huomenna. Se on joko kauhea juoksu kenkäkauppaan tai sitten suuri helpotuksen huokaus. 
Ensi viikko on muutenkin täällä blogin puolella varsin erikoinen viikko. Sillä ensi viikolla tulee kaksi postausta. Torstaina 16.02.2017 ja sunnuntaina 19.02.2017. Niitä odotellessa...
Tänään aiheena olisi aikusten ystäväkirja-haaste. Oon nyt nähnyt tämän viikonlopun aikana monissa eri blogeissa kyseisen haasteen. Olen sen verran nuori aikuinen, että kaikki kohdat eivät ihan ehkä osu mun ikäiselle, mutta tehdäänpäs tämä silti.

Aloitetaas...

~Nimeni on: Milla, paitsi ehkä jossain vaiheessa se vaihtuu Camillaksi.

~Jotkut tosin kutsuvat minua: Mildeksi, Miltsuksi, Miffyksi, Miffyliiniksi jne. Näitä väännöksin riittää!

~Olen syntynyt vuonna: 1999 ja täytin siis tammikuussa 18 vuotta.


~Lapsuuskotini langallinen numero: Sellaista ei ole varmaan koskaan ollutkaan?

~Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Kirjailija, opettaja, lääkäri jne. Niitä ammatti haaveita oli paljon ja ne vaihtuivat viikottain!

~Mutta isona minusta tulikin: No tällä hetkellä lukiolainen, mutta toivottavasti joskus vielä lääkäri tai sairaanhoitaja.

~Täydellinen puoliso: Olen onnekas, koska kyseinen henkilö on jo rinnallani. Vaikka olemme seurustelleet vasta päälle 3 kuukautta ja olleet aiemmin kavereita päälle vuoden. Niin voin sanoa, että hän on se oikea ❤.


~Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Viettäisin enemmän aikaa kavereiden ja Stefun kanssa. Panostasin blogiin ja koulu juttuihin. Sekä urheilisin enemmän. Sellaiset 10 tuntia lisää olisi ihan kiva! 

~Harrastan nyt: Valokuvaamista, show-tanssia, bloggaamista ja näköjään siivoamista.

~Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Varmaan "Kovimmat hitit juuri nyt"-soittolistaa tai sitten Paramorea.

~Noloin TV-ohjelma josta pidät: Ainoa TV-ohjelma, jota tällä hetkellä aktiivisesti katon on Uusi Päivä, joten varmaan se?

~Bravuuri keittiössä: Leivonnaisista niin vohvelit. Mutta kunnon ruuasta makaroonilaatikko, josta en edes itse virallisesti ruokana tykkää. Olen enemmän leipoja kuin ruuanlaittaja. Ehkä kannattaisi totutella enemmän tuohon ruuanlaittajan rooliin, jos aion tulevaisuudessa omassa kodissani syödä itse tehtyä ruokaa...

~Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Joku toinen itkee minun seurassani. Tai kuulen, näen, luen, jostain surullisesta asiasta. Kumminkin hyvin harvat elokuvat saavat minut itkemään. Musiikki vetoaa minuun paremmin.

~Lapsuuteni lempilelu: Pehmolelu nukke, jonka nimi oli Julia. Se oli mulla aina kaikkialla mukana ja sain sen mummilta tai äidiltä lahjaksi silloin, kun synnyin.

Lempilelu nykyään: Joko rakas iPhone 6s:ni tai sitten järjestelmäkamerani!

~Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: Itselläni tällaisia on kaksi eli "tee asiat kerralla hyvin!" ja "asenne ratkaisee!". Olen nämä kaksi viisautta oppinut kantapään kautta.

Tällainen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte. Poikkeuksellisesti ensi viikon torstaina 16.02.2017 ilmestyy vanhoihin liittyvä postaus! Eli poikkeuksellisesti ensi viikolla tulee kaksi postausta, torstaina ja sunnuntaina. Eli kannattaa pysyä valppaana. 

Hyvää ystävänpäivää tällä lailla etukäteen!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti