lauantai 4. helmikuuta 2017

Tammikuu 2017

~Kiipeilen katoilla neljältä aamulla humalassa vaan,
 koska tiiän et voin pudota.
En mä tarkoita leikkii coolia,
tyhmänrohkeudellani kehuskella~
-SINI YASMIN - Mun Kaa-

Mooi!
Pahoittelen, että viime viikolla ei tullut postausta normaaliin tapaan. Mutta siitä voi vain ja ainoastaan syyttää koeviikkoa ja maanantaina ollutta englannin koetta, johon itku kurkussa yritin päntätä koko sunnuntai päivän. Eikä se koe ees mennyt sen pänttäämisen arvoisesti. Toivon pääseväni läpi edes säälistä... Edelleen on koeviikko menossa ja edessä olisi vielä huomenna biologian kurssi vitosen koe ja tiistaina matematiikan kurssi seiskan koe... Saa nähdä miten saan huomisessa päivässä taottua kaikki matikan jutut päähäni ja tehtyä puuttuvat tehtävät ja yhden rästiin jääneen testin... 
11 päivän päästä olisi vanhojen tanssit! Mä en käsitä, että aika on mennyt näin nopeasti. Vastahan niihin oli vielä vuosi aikaa! Toivon, että niistä kahdesta päivästä tulee ikimuistoiset, mutta niistä sitten enemmän ehkä sillä viikolla sitten. 
Tänään aiheena olisi ensimmäisten 2017 vuoden suosikkien esittely eli tammikuun 2017 suosikit. Tällainen huomautus vielä, että normaalin 10 suosikin sijaan vaihdoin tyyliä vähän uuteen. Nimittäin nykyään esittelyssä on vain 5 tuotetta/asiaa 10 sijasta. + Koska on uusi vuosi niin uudet kujeet. Lisäsin tähän kuukauden suosikkeihin uuden kategorian biisien ja tuotteiden/asioiden lisäksi. Nimittäin kuukauden suosikki tapahtuma. Mennäänpä postaukseen...

Aloitetaas...

 | 1. Kynsilakka - Rimmel London - 300 Glaston- berry |
 - Yksi ilta päätin alkaa käymään läpi mun kynsilakkoja. Kyseinen kynsilakka oli kasan viimeisimpiä kynsilakkoja ja ihmettelin etten muistanut koko lakan olemassa oloa! Koska tätä punaisempaa ja pigmenttisempää kynsilakkaa ei ole! Tai ainakaan minä en ole koskaan kokeillut. Tällä tulee juuri täydellisen punaisen väriset kynnet ja yksi kerros riittää! Itse en ole mikään Rimmel Londomin meikkien fani, mutta kynsilakoista tykkään erittäin paljon. Ja pidän muutenkin kyseisen kynsilakan sudista todella paljon, koska joissakin kynsilakoissa se suti on liian lyhyt, liian pyöreä?! tai liian pitkä. Tuossa se on täydellinen. Ei mitään moitittavaa. 

 | 2. Coca Cola - collegepaita |
- Tammikuun väri oli varmaankin punainen. Koska tykkäsin kaikesta punaisesta tammikuussa extra paljon! Mutta siis tämä punainen Stefulta joululahjaksi saatu Coca Cola - collegepaita on ollut kyllä kovassa käytössä! Tämä Coca Cola -collegepaita kilpailee vahvasti ykkös sijasta mun paitojen suhteen Armin Van Buuren paidan kanssa. Huomaa, että mitä kahta asiaa Milla fanittaa... Coca Colaa ja Armin Van Buurenia, hups!

| 3. Farkut |
- Mähän olen siis niin kauan kuin muistan ollut täysin Veromodan sinisten farkkujen puolella! Siis jossain vaiheessa en voinut edes kuvitellakkaan, että ostasin jostakin muualta kuin Veromodasta farkkuja. No kumminkin nyt tultiin suuren haasteen eteen. Nimittäin mun viimeiset Veromodan siniset farkut ovat niin lähellä sitä tilannetta, että ne hajoavat. Minähän sitten mietin, että ei hätää! Menen Veromodaan ja ostan uudet täydelliset siniset farkut. Munhan maailma sitten romahti, kun olin kieltänyt kolme kertaa Veromodan ympäri ja jouduin toteamaan, että täältä ei tällä kertaa sinisiä farkkuja lähde mukaan. Niitä kyseisiä sinisiä farkkuja myydään näköjään VAIN kesäisin... No onneksi BikBokista löytyi siniset farkut, jotka ehkä jopa menevät Veromodan sinisten farkkujen ohi! Ne ovat siis nämä kuvassa näkyvät ihanuudet! Nuo ovat niin pehmeät, mukavat ja niin istuvat kuin olla ja voi! Mä en enää ehkä hairahdu Veromodan sinisiin farkkuihin, koska he pettivät luottamukseni kokonaan heidän huonon saatavuutensa takia.

| 4. Korkea kauluksinen villapaita |
- Henkilökohtaisesti pidän villapaidoista erittäin paljon. Mutta jotenkaan en raaski niitä ikinä kumminkaan ostaa. Kyseinen villapaita on Ginatricosta ja eikä mikään hirveän kallis ollut ja näytti päällä erittäin kivalta! Toi villapaita ja ne mun nahkahousut on omasta mielestäni kivan näköinen yhdistelmä. 

| 5. DKNY-hajuvesi |
- Kyseinen hajuvesi on nimeltään Be Delicious Fresh Blossom. Sain kyseisen hajuveden isältä lahjaksi varmaan tyyliin vuosi takaperin. En ottanut hajuvettä silloin käyttöön, koska koin sen olevan liian vahvan tuoksuinen. No tammikuun alussa pengottuani laatikoitani niin löysin tämän sieltä kaikkien vihkojen alta. Ja totesin ettei se nyt niin voimakkaan tuoksuinen ollutkaan, mitä muistin. Olin muutenkin tammikuun alussa aivan kyllästynyt noihin mun muihin "luotto" hajuvesiin, joten oli kiva saada uusi "luotto" hajuvesi. Tammikuu mentiinkin sitten pelkästään tällä tuoksulla. Toivottavasti en ole aiheuttanut kellekään päänsärkyä hajuveteni takia!

Tapahtuma:

| Mun kolme päivää kestävät synttärit |
- Siis mä en vieläkään kykene käsittämään miten onnistuneesti ne kaikki kolme päivää onnistui! Perjantain oli aivan tajuttoman hauskaa Roosan kanssa Club Capitalissa. Lauantaina mä sain olla mun rakkaiden kavereiden kanssa ja mulla oli oma henkivartija jne. Mä en vain käsitä, että mikään ei mennyt virallisesti pieleen lauantaina. Lukuunottamatta parin kaverin oksentamista ja paria itkukohtausta. Ja sitten vielä maanantai... Siis mä olen edelleen sanaton. Ensiksi maailman ihanin kaulakoru, jota en osannut yhtään odottaa! Kun tyyppi vihjaili pelkästään korvakoruista. Sit sain vielä Stefun äidiltä lahjaksi aivan tajuttoman hienon laukun! Laukun! Niinku mitä?! Sitten vielä La La Land-leffa ja ruusu. En valita! Kelpaa mulle! Kiitos Steffelle <3


Biisit:

&

Tällaista tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte Mä palaan biologian ja matematiikan kirjojen ääreen... Varmaan ikinä koeviikko ei ole tuntunut näin pitkältä ja puuduttavalta. Oon jo aivan done näiden ensimmäisen 4 kokeen jälkeen...

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti