sunnuntai 13. elokuuta 2017

Heinäkuu 2017

~Hän,
kun kesä syksyyn vaihtuu,
ja lehtien nään lentävän,
tunnen saman ikävän,
kun poissa on hän~
-Elias Kaskinen - Hän-

Mooi!
Koulu on ainakin mulla taas alkanut. Niskassa painaa bilsan ja kemian ylppärit. Mun koulupäivät koostuu pääasiassa hypäreistä ja max kolmesta oppitunnista ja niidenkin väleissä on hypäreitä. Ihan jees eka jakso siis kyseessä. 
Kesäloma meni aivan liian nopeasti, niin kuin viime postauksen aloituksessa saatoin mainita. Mä päätin, että annan itselleni lievästi armoa ja venytän mun niin sanottua "summer bucket"-listaa elokuun loppuun. Koska mun mielestä elokuu on vielä kesäkuukausi! Vaikka koulun alku periaatteessa on merkki syksystä. 
Iiku on matkannut Belgiaan ja siihen liittyviä tuntemuksia tulen ehkä vähän enemmän jauhamaan, jossain toisessa postauksessa. Asia on sen verta tuore vielä, että itkettää edes ajatus!
Tänään aiheena olisi siis joka kuukautiseen tapaan viime kuukauden suosikit eli heinäkuun top 5 asiaa. 
Aloitetaas...


 | 1. Sormus/ sormukset |
- Mä en edes tiedä miksi, mutta heinäkuussa tuli tota sormusta pidettyä todella useaan otteeseen. Jopa yks aamu, kun olin lähtemässä Roosalle, niin olin aivan automaattisesti tuon sormuksen laittanut sormeeni. Ja vasta bussipysäkillä tajusin, että mulla oli edes koko sormus mun sormessa! 
Kyseinen sormus on siis tullut ostettua Viron Accessorize nimisestä kaupasta viime kesänä. Kyseisen sormuksen mukana tuli kolme muutakin sormusta, mutta jostain ihme syystä olen aivan ihastunut tuohon sormukseen, jossa on ihan kuin "silmä".

 | 2. Kukkamekko |
- Ainoa kunnon sellainen vaate lemppari on ihan ehdottomasti ollut mun kukkamekko! Kyseinen kukkamekko on joko 2015 tai 2016 kesällä ostettu Vero Modasta. Tämän mekon kukkien hienouden lisäksi siinä on toinenkin hieno juttu! Nimittäin selässä menee omasta mielestäni todella nätti nyöritys kiristämistä varten. Itselläni ei tässä kyseisessä kuvassa ole se nyöritys aivan täydellisesti, koska en omin avuin saanut sitä kiristettyä. Kellomaiset mekot on mun heikkous...

| 3. Auringon nousu-meikki |
- Steffe on nimennyt tämän meikin, joten kiitokset siitä hänelle. Ja jos tämän kyseisen meikin toteuttaa eyelinerin kanssa, niin kyseessä on silloin kuulemma Auringon lasku-meikki. Eli tämän kyseinen meikki on melkein, jopa ollut mun heinäkuun "arkimeikki". Tässä meikissä siis käytän ihan perus tuttuja ja turvallisia NYX:n yksittäisiä luomivärejä. Keltaista, sävy: STFU > persikan sävyistä, sävy: Golden Peach > oranssia, sävy: LOL. Mä oon hullu NYX:n yksittäisten luomivärejen keräilijä... Mä voisin ihan hyvin ostaa kaikki! Eihän mulla oo näitä jo valmiiksi, kun sellaiset yhdeksän... Kyllä vielä joku kaunis päivä, mulla on ne kaikki, mitä Sokokselta saa! Olen siis kaikki nämä minun kaunokaiset ostanut Sokokselta. 
Kyseinen meikki näkyy tässä alemmassa kuvassa:

| 4. Kulmakynä |
 - Mä siis VANNOIN Lumenen kulmakynien nimeen siitä päivästä lähtien, kun aloin piirtämään kulmakarvojani. Okei en ihan... Koska alun alkaen mun kulmakarvat oli väritetty mustalla kulmakynällä, joka oli varmaan kajaali ja senkin olin saanut sellaisen Top Model make up studio-vihkosen mukana... Mutta sen vaiheen jälkeen eli 8lk:n loppupuolella, kun heräsin todellisuuteen. Niin Lumene oli se juttu! Mutta ei enää! Nimittäin L'oréal Paris pelasti mun elämän. Tai no mun kulmakarvat. Tai ei oikeastaan niitäkään, kun itse revin ne niin kamalaan kuntoon. Mutta kumminkin!  Itselläni on sävy Blonde ja olen ostanut tämän Sokos Emotionista. Ja olen todennut tämän erittäin hyväksi. Suosittelen lämmöllä!

| 5. Scream |
 - Meitsi sitten päätti alku heinäkuusta, että alan taas katsomaan Scream-sarjaa Netflixistä. Mähän olin tai no olen edelleen ihan totaalinen fani kyseistä sarjaa kohtaan. Edelleen ne "bi-curious and the virgin"-iphone kuoret natsailis niin paljon! Ehkä mä vielä joku päivä ostan ne... Toive ajattelua. Mutta kumminkin! Mä hehkutin tätä viime vuonna ja hehkutan edelleen. Mä katoin kummatkin kaudet ehkä kolmessa päivässä. Mun ehdoton lemppari sarja ja Bex Taylor-Kalus eli Audrey Jensen on mun lemppari hahmo. Tykkään kyllä myös John Karna:n henkilöstä Noah Foster:sta. Suosittelen kattomaan, jos tykkää kauhusta, draamasta ja mysteereistä! Mähän oon siis tällä hetkellä katsonut Screamin kaikki kaksi kautta varmaan jo 5 kertaa läpi? Tai enemmänkin. Mutta nyt en ollut ainakaan puoleen vuoteen kyseiseen sarjaan koskenut, paitsi nyt sitten heinäkuussa. 

Tapahtuma:
| Heinin synttärit |
- Heinäkuussa oli todella monta sellaista H-hetkeä! Esimerkiksi silloin kun olin yksin himassa niin Iiku ja Roosa oli meil yötä. Samoin Aino tuli takaisin Japanista, kävin Suomenlinnassa Steffen kanssa, Riehuttiin Heinin ja Roosan kanssa Stadissa kameran kanssa, sain ajokortin, Heinin synttärit jne. Joten valinta oli vaikea. Mutta ehdottomasti yksi parhaista illoista oli Heinin synttärit. Siitä illasta löytyy oma postauksensa tästä. Ilta oli ikimuistoinen ainakin niistä kohdista, joita muistan. Sain tanssia omasta mielestäni vähän liian vähän, mutta ei voi mitään! Pitää mennä tyttöporukalla uusiksi esim. syksyn kirjoitusten jälkeen. 

Biisit:
KUUMAA - Hulluista runoista
&

Tällaista tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte. Tyyli-Torstait on vähän jääneet. Mä oikeesti pyrin jatkamaan sitä sarjaa tässä koulun ohella jne. Mutta en lupaa mitään! Mutta pyrin parhaimpaani ja varsinkin, jos ei tule torstaina postausta niin ainakin toivottavasti sunnuntaina sitten tulee! Ylioppilaskirjoituksia ennen eli sunnuntaina 17.09. saattaa tulla postaus, jos teen sen etukäteen! Koska maanantaina 18. syyskuuta mulla on biologian ylioppilaskirjoitukset, niin sen sunnuntain saatan käyttää pelkästään itseni kasassa pitämiseen. Mutta siitä sitten lähempänä enemmän!

~Moikka  ja ens postaukseen~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti